może ktoś miał podobne objawy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dEDOs22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:40
Lokalizacja: _BIaŁYSTOk_
Kontakt:

może ktoś miał podobne objawy?

Post autor: dEDOs22 » pt maja 01, 2009 21:35

witam wczoraj golf odmówił dalszej jazdy w najmniej oczekiwanym momencie bywa niestety. Sprawa wygląda następująco odpalam samochód zaskakuje na sekunde spada z obrótów i gaśnie i tak cały czas na gazie i na bęzynie ten sam problem nawet jak próbuje go troszke przygazowac to i tak gaśnie nie trzyma wcale obrotów miał ktoś podobny problem co to może być co do wymiany z góry dzieki za jakieś wskazówki . :pub:



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » pt maja 01, 2009 21:45

moze byc czujnik halla w aparacie zaplonowym zle zczytuje obroty


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
dEDOs22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:40
Lokalizacja: _BIaŁYSTOk_
Kontakt:

Post autor: dEDOs22 » sob maja 02, 2009 13:10

proszę o dalsze porady



ArthiD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 22:36
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ArthiD » ndz maja 03, 2009 13:08

Ja miałem to samo i tak jak kolega pisał wyżej to czujnik halla nawalił a dokładnie robił przebicie na kostce.



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » ndz maja 03, 2009 22:00

ja miałem podobnie jak sie coś alarmowi porobiło i odcinał zapłon. auto łapało dosłownie na chwilę i od razu gasło.


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » ndz maja 03, 2009 22:55

Sprawdź czujnik w aparacie zapłonowym... Podłącz zgodnie z jego oznaczeniami na obudowie + i - 12V, a ze środkowego zacisku "0" powinno pojawiać się napięcie kiedy obracasz wałkiem w aparacie (oczywiście względem masy). Nie pamiętam czy napięcie p
pojawia się kiedy jest przerwa czy kiedy jest metal... ale to łatwo sam zauważysz...

jednak w silniku 2E miałem podobne objawy jak ty i okazało się że spadł mi wąż podciśnienia przy przepustnicy i auto zachowywało się podobnie. Jednak dało się obserwować strzały w dolot na gazie...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
wieslaw608
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr gru 10, 2008 06:36
Lokalizacja: Zaklików
Kontakt:

Post autor: wieslaw608 » pn maja 04, 2009 05:39

a sprawdzałeś przepływomierz ja tak miałem jak mi padł przepływomierz na chwilę odpalał a za chwilę gasł



Awatar użytkownika
dEDOs22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:40
Lokalizacja: _BIaŁYSTOk_
Kontakt:

Post autor: dEDOs22 » pn maja 04, 2009 19:59

dzięki za odpowiedzi z napewno coś poskutkuje



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn maja 04, 2009 20:10

wieslaw608 pisze:a sprawdzałeś przepływomierz ja tak miałem jak mi padł przepływomierz na chwilę odpalał a za chwilę gasł
- w PN nie ma przepływomierza...
Czujnik halla - może być, choć ja bym obstawiał na coś z podciśnieniem - albo jakiś węzyk nieszczelny, albo podstawa gaźnika pęknieta, wentualnie nastawnik przepustnicy wastępnej padnięty.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn maja 04, 2009 20:15

no z tymi gaźnikami to potrzeba tęgiej głowy i paru zapasowych części... nie zawsze tanich:) a co do gumy to zanim dobrałem się do zagazowywania to jeździłem przez pewien czas z naderwaną podstawą pod gaźnikiem i mi gasł często w normalnym ruchu, ale na wolnych zapalał...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
dEDOs22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:40
Lokalizacja: _BIaŁYSTOk_
Kontakt:

Post autor: dEDOs22 » pn maja 04, 2009 20:37

sam już niemam pojecia co to może byc a da się ten gażnik zastąpic czymś innym



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn maja 04, 2009 21:57

ooo stary jasne że tak... szukaj na forum... ale nie poddawaj się tak łatwo... :grin:

[ Dodano: 04-05-09, 22:09 ]
Lipek81, a czy sądzisz (jako znawca PN'ek) że sam gaźnik czyli te wszystkie membranki i nastawniki w środku mają duży wpływ na pracę silnika na gazie??

dEDOs22, obejrzyj dokładnie gaźnik i okolice, jest dużo materiałów do tego zasilania. Sprawdź wszystkie kostki elektryczne dochodzące do gaźnika, obejrzyj czy nie ma jakichś luźnych przewodów podciśnieniowych, no i tą nieszczęsną podstawę...

jeśli nie sprawdzisz tego co Forumowicze pisali wcześniej to nie wiemy na czym stoimy...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn maja 04, 2009 22:15

-=ren=- pisze:Lipek81, a czy sądzisz (jako znawca PN'ek) że sam gaźnik czyli te wszystkie membranki i nastawniki w środku mają duży wpływ na pracę silnika na gazie??
- nie znam się na gazie, ale wiem, że w przypadku pracy na gazie przepustnica gaźnika jest nadal wykorzystywana. Jeżli zostanie całkowicie zamknieta, to może to powodować zgaśnięcie - tak przynajmniej mi się wydaje. Wolnymi obrotami w tym gaźniku steruje nastawnik przepustnicy - i jezeli jest uszkodzony może np. nie trzymać uchylonej przepustnicy na wolnych obrotach.

We wcześniejszym poście pomyliłem się i napisałem:
Lipek81 pisze:nastawnik przepustnicy wastępnej
- chodziło mi o nastawnik przepustnicy, ale nie wstepnej, tylko głównej.



Dram
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pt lut 16, 2007 18:13
Lokalizacja: Polanica Zdrój
Kontakt:

Post autor: Dram » pn maja 04, 2009 22:34

Ostatnio dużo bawiłem się przy PNie i z tego co pamiętam to chyba najszersza wtyczka ta przed gaźnikiem po odpięciu właśnie powodowała takie objawy jak opisujesz. Ona zaś podpięta jest do Nastawnika Przepustnicy, i jeśli dobrze myślę to możesz mieć pękniętą membranę właśnie w tym nastawniku. Popatrz dokładnie czy wszystkie wtyczki są powciskane :smoke:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=179008 - były projekt, biały
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=377545 - nowy projekt mk1. Swap, nisko i szeroko ]:->

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości