Problem z obrotami?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
olej33339
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sty 20, 2009 19:32
Lokalizacja: Ok. Kalisza
Kontakt:

Problem z obrotami?

Post autor: olej33339 » wt kwie 28, 2009 21:32

Witam to mój pierwszy post na tym forum wiec witam wszystkim;)

Mam problem mianowicie posiadam Golfa 1.6 kat 75km. Golf ostatnio zaczał przerywać na wolnych obrotach nie zawsze ale dosc czesto, szczegolnie jak szybko zejde z obrotow czyli szybko np puszcze pedał gazu. Obroty wtedy spadają do ok 840 po czym skaczą do ok 1500 i tak w kółko. Zastanawiam sie co moze byc tego przyczyną bo moze to jakas pierdoła i moze ktos sie juz z tym spotkał. w Kazdym badz razie w sobote jade "podlaczyc się" pod koputer na diagnostyke i zobaczymy co dokladnie jest grane, ale do soboty jeszczae duzo czasu wiec z tąd moje pytanie. nizej zamieszczam film ktory przed chwilą nagrałem. Słychac jak pracuje silnik i widac jak skaczą obroty. Z góry dziekuje za zainteresowanie:) Pozdrawiam

http://w717.wrzuta.pl/film/64M2iuHyQMM/ ... terka_olej

tutaj link fo filmu.
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 22:34 przez olej33339, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt kwie 28, 2009 21:44

myśle ze winę za to zamieszanie ponosi Stabilizator biegu jałowego pot. silnik krokowy :)

[ Dodano: Wto Kwi 28, 2009 21:46 ]
na początek sprawdz dokładnie kostke przyłączeniowa do silniczka



Awatar użytkownika
olej33339
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sty 20, 2009 19:32
Lokalizacja: Ok. Kalisza
Kontakt:

Post autor: olej33339 » wt kwie 28, 2009 22:18

A teraz zauwazyłem co mnie zainteresowało ze od łapy silnika ( tej z prawej strony zaraz za pokrywą klawiatury za wlewem od oleju ) odchodzi kabel wygladajacy na jakis masowy ma ok 2 cm grubosci i jest płaski przykrecony do tej łapy i on idzie gdzies za silnik w strone bloku ale niestety tylko wisi na tej łapie i zaznaczam wlasnie ze wisi wiec gdzie on moze isc? I od czego powinien byc?

No silniczek krokowy tez mozliwe, jutro sprawdze. Mozliwe tez ze przewody wysokiego napiecia albo swiece i tez jutro to wszystko posprawdzam. Czytałem gdzies na jakims forum jak koles zapierał sie ze to wina rozrzadu, ale to chyba bez sensu bo rozrzad nie był ruszany wiec sam by sie chyba nie przestawił.


Pozdrawiam Adam.

Awatar użytkownika
18damian18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: czw cze 21, 2007 11:00
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: 18damian18 » śr kwie 29, 2009 00:14

Poszukaj na forum, bo juz były takie tematy moze coś pomocnego znajdziesz.



Awatar użytkownika
olej33339
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sty 20, 2009 19:32
Lokalizacja: Ok. Kalisza
Kontakt:

Post autor: olej33339 » czw kwie 30, 2009 00:17

zbyt wiele mi nie pomogłes bo owszem na forum jest wile podobnych tematów ale ciezko znalesc odpowiedni bo takich samowolnie wiszacych kabli jest masa i to roznego rodzaju dlatego moje pytanie tutaj ktore jak najbardziej ponawiam:)


Pozdrawiam Adam.

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » czw kwie 30, 2009 08:31

olej33339, miałem podobne objawy i tak jak kolega dziejo, napisał to silniczek krokowy, ponieważ jeszcze wachluje obrotami to nie padł całkowicie, jeśli sytuacja z wachlowaniem się powtórzy to na rozgrzanym silniku odłącz wtyczkę od niego, powinien się silnik ustabilizować na jakiś obrotach z przedziału tego falowania, myślę że przeczyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego w benzynie może tylko pomóc, po tych operacjach zrób reset komputera


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » czw kwie 30, 2009 08:39

przewód pewnie powinien byc gdzies do karoserii przykręcony:)



Awatar użytkownika
olej33339
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sty 20, 2009 19:32
Lokalizacja: Ok. Kalisza
Kontakt:

Post autor: olej33339 » pt maja 01, 2009 14:16

bede probował, jutro p[odlaczymy go pod komputer sprawdzimy co i gdzie w nim nie tak, co do przewodu juz znalazłem jego miejce:) pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie, jak juz bede wiedzial dokladnie to napisze przyczyny


Pozdrawiam Adam.

Awatar użytkownika
marek245
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pt maja 01, 2009 20:38
Lokalizacja: ZSW
Kontakt:

Post autor: marek245 » pt maja 01, 2009 21:02

sprawdz linke gazu ja tez wymieniłem silnik krokowy caly zaplon czujnik temperatury a nawet sade lambda i dalej mi obroty warjowaly trzech mechanikow nie wiedzialo co to mze byc a okazalo sie ze linka gazu jest za mocno naciagnieta sprobuj :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 384 gości