Corrado g60; magia z hamulcami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Corrado g60; magia z hamulcami

Post autor: Pim » pt maja 01, 2009 18:00

Mianowicie,

co to do jasnej anielki może być gdy:

-zaworki z tylnych zacisków odkręcone;
-nawet próbowaliśmy przewody odkręcać, ale te za regulatorem;

-pedał hamulca jest praktycznie twardy jakby było wsio ok, ale na zaciśniętych hamulcach(choć nie powiem - da się go wcisnąć ale trzeba b. dużej siły użyć);
-płyn hamulcowy nie leci przy wciskaniu geju hamulca, a jak się go nie wciska to po chwili zaczyna swobodnie płyn powoli wyciekać(w zbiorniczku ubywa).


? Układu nie idzie odpowietrzyć przez to, no i tył całkiem nie hamuje, a przodu nie ruszałem(nie sprawdziłem itp).

Czy może mieć jakieś znaczenie naprężenie sprężyny regulatora ciśnienia? Musiałem samemu dorobić uchwyt do niej bo stary zgubiłem gdzieś, ale sprężyna jest mniej więcej tak naciągnięta jak w oryginale(ręką się ją ściągnie).


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » pt maja 01, 2009 19:03

odkrec przewody przed regulatorem i sprawdz czy leci plyn, jak nie to trzeba sprawdzic czy z pompy wychodzi cisnienie na tyl, jesli tak to trzeba popuscic napiecie korektora sil hamowania ew sprawdzic przepustowosc jego i przewodow za nim.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pt maja 01, 2009 19:12

Pim pisze:Czy może mieć jakieś znaczenie naprężenie sprężyny regulatora ciśnienia
no pewnie ,że ma.



Awatar użytkownika
tattoo_men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:57
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: tattoo_men » pt maja 01, 2009 20:27

może któraś sekcja w pompie walnięta



Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » pt maja 01, 2009 22:10

Jutro posprawdzam co z regulatorem bo dziś już siły nie mieliśmy - składaliśmy do kupy resztki belki itp i mieliśmy dość:)


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob maja 02, 2009 02:56

regulator na max i dopiero odpowietrzasz


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » sob maja 02, 2009 09:38

na max , to znaczy popuścić go całkiem?


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » sob maja 02, 2009 11:03

Pim pisze:na max , to znaczy popuścić go całkiem?
To zalezy jaki masz zawias... jesli sie sporo ugina pod obiciazeniem to regulujesz nawet z malym luzem a jak masz sztywny to powinno sie go delikatnie napiac.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob maja 02, 2009 11:14

Pim pisze:na max , to znaczy popuścić go całkiem?
na max znaczy zeby na chwile kiedy odpowietrzasz musi być podciągnety.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » ndz maja 03, 2009 10:02

Czy ramie regulatora na pełnym wychyleniu , czy na minimalnym to nie ma znaczenia.

[ Dodano: 03 Maj 2009 12:41 ]
Jak sprawdzić czy pompa chodzi?;)


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości