2.0 9a obroty utrzymuja sie na poziomie 2000

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sevenos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw maja 29, 2008 13:40
Lokalizacja: Libiąż

2.0 9a obroty utrzymuja sie na poziomie 2000

Post autor: sevenos » pt maja 01, 2009 15:50

mam pewien problem zwiąny z obrotami silnika kiedy silnik jest zimny chodzi ok
ale ja już pojezdze z 10 min obroty nie falują tylko podnoszą się od 2000tys. i tak sie utrzymują, ---------- dopiero opadają gdy zatrzymie auto na skrzyżowaniu , potem ruszam wysprzęglam auto znów obroty 2000tys.

co może być problemem ?? jakoś nie mogę dojść do ładu z tym :(

silnik krokowy mysle ze nie bo sprawdzalem jest ok rezystancje i mechanicznie eh... nie mam pojecia moze ktos spotkal sie takim samym problemem
Ostatnio zmieniony pt maja 01, 2009 15:52 przez sevenos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » pt maja 01, 2009 16:00

a nie bawiles sie ostatnio zaplonem?? moj braciak tez ma corka 9A i ma slaba kopulke z palcem i mu przerywal lekko to przyspieszyl zaplon zeby rowniej chodzil i czasami mu trzyma obroty na 1600 ale po chwili spada na 900:) ale bym patrzyl blisko zaplonu i tych czesci:P


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » pt maja 01, 2009 19:06

Moze cos z przepustnica sie dzieje... lub dawka paliwa. Podpiecie kompa cos wykazuje?


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » pt maja 01, 2009 21:03

tam jest 9A wtrysk mechaniczny;p;p komp za bardzo nie pomoze:)


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » pt maja 01, 2009 21:33

fakt :helm:


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob maja 02, 2009 02:58

Racer pisze:Moze cos z przepustnica sie dzieje
dokładnie to najpierw sprawdź. Czy klapki ze starości nie wyrobione i nie powycierały sie szczeliny tak jak u mnie. Zobacz czy sie nie blokuje i odbija do końca.
Ostatnio zmieniony sob maja 02, 2009 02:59 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


18K4F inside... RWD car :)

sevenos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw maja 29, 2008 13:40
Lokalizacja: Libiąż

Post autor: sevenos » pt lip 17, 2009 00:32

zrobione :) blad tkwil w kablach brakowalo na kablu zaplonowym czujnika pozlozenia walka rozrzadu teraz smiga az milo :) temat zamkniety



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt lip 17, 2009 07:19

No to dobrze że wszystko śmiga, choć ja osobiście obstawiałem podciśnienia (wężyki) :D .
Ostatnio zmieniony pt lip 17, 2009 07:21 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.



sevenos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw maja 29, 2008 13:40
Lokalizacja: Libiąż

Post autor: sevenos » wt lis 03, 2009 00:28

teraz to i tak mam inny problem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 54 gości