Problem z wrzucaniem biegow w 1.8T
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z wrzucaniem biegow w 1.8T
Witam
Silnik 1.8T AGU. Wszystko seryjne.
Problem polega na tym ze sa problemy z wbijaniem biegow 1-2 , 2-1 , R
kiedys na forum znalazlem ze to jest wina pewnej czesci metalowej odpowiadajacej za wbijanie biegow, i osoba ktora to podala wstawila nawet zdjecie tego i problem ponoc ustaje.
Zgrzytanie czasem bywa przy wlaczaniu tych biegow. Pozostale wchodza dobrze.
Dwumasu nie slychac , sprzeglo sie nie slizga, nie slychac go takze obstawial bym na ten element.
Jakby ktos mogl pomoc bylbym wdzieczny.
Silnik 1.8T AGU. Wszystko seryjne.
Problem polega na tym ze sa problemy z wbijaniem biegow 1-2 , 2-1 , R
kiedys na forum znalazlem ze to jest wina pewnej czesci metalowej odpowiadajacej za wbijanie biegow, i osoba ktora to podala wstawila nawet zdjecie tego i problem ponoc ustaje.
Zgrzytanie czasem bywa przy wlaczaniu tych biegow. Pozostale wchodza dobrze.
Dwumasu nie slychac , sprzeglo sie nie slizga, nie slychac go takze obstawial bym na ten element.
Jakby ktos mogl pomoc bylbym wdzieczny.
Ostatnio zmieniony pn maja 04, 2009 11:33 przez hunterek, łącznie zmieniany 1 raz.
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
a na czym te problemy polegaja? na zgrzytaniu?
a to te elementy to nie beda synchronizatory przypadkiem? zgrzyta ci 1-2 bo to sa najczesciej uzywane i obciazane biegi i synchronizatory padaja. na zgrzytanie przy zmianie biegow raczej nie ma nic innego wplywu, a wymiania synchro to jest sporo roboty..
no chyba ze zle zinterpretowalem opis twojego problemu i co innego sie dzieje. powiedzmy ze przyspieszasz z jedynki dosc ostro i wrzucasz 2 od razu. zgrzyta? a jak jedziesz delikatnie na ,1 zmieniasz bieg, ale w taki sposob ze schodzac z jedynki, dajesz chwilke na luz i potem dopiero zapinasz dwojke. zgrzyta?
a to te elementy to nie beda synchronizatory przypadkiem? zgrzyta ci 1-2 bo to sa najczesciej uzywane i obciazane biegi i synchronizatory padaja. na zgrzytanie przy zmianie biegow raczej nie ma nic innego wplywu, a wymiania synchro to jest sporo roboty..
no chyba ze zle zinterpretowalem opis twojego problemu i co innego sie dzieje. powiedzmy ze przyspieszasz z jedynki dosc ostro i wrzucasz 2 od razu. zgrzyta? a jak jedziesz delikatnie na ,1 zmieniasz bieg, ale w taki sposob ze schodzac z jedynki, dajesz chwilke na luz i potem dopiero zapinasz dwojke. zgrzyta?
Ostatnio zmieniony pt maja 01, 2009 13:06 przez speeder, łącznie zmieniany 1 raz.
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:02
- Lokalizacja: Kraśnik Lubelski
- Kontakt:
Jadac sobie powoli i podwojnie wysprzeglajac jest spoko, ale przy agresywniejsze jezdzie 1-2 to juz potrafi czasem zazgrzytac lub sa problemy z wbiciem biegu. Natomiast z R jest tak ze na postoju przy wbijaniu biegu czasami zdarza sie problemy z wbiciem i zgrzytaniem, problem nie zawsze wystepuje. Jak samochod jest cieply 90* to powiedzmy ze wystepowanie problemu jest b.rzadkie ... samochod obecnie ma 205 tys. mozliwe ze bedzie konieczna wymiana oleju w skrzyni. Chyba ze macie inne propozycje ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:02
- Lokalizacja: Kraśnik Lubelski
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 404 gości