Jak odpalaja wasze diesle na mrozie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
solowa123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:22
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn

Post autor: solowa123 » pn sty 09, 2006 14:53

wierze Ci tylko nie myslalem ze przy 120-130km/h
wezmie tylko 5.1 ja to bym sie nastawiał na 6.2l


______________________________________

Awatar użytkownika
zex
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: śr paź 26, 2005 09:53
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zex » pn sty 09, 2006 14:53

o co chodzi u ciebie z tymi drzwiami?

[ Dodano: Pon Sty 09, 06 1:55 pm ]
no i ja tez tak sie nastawialem .
ale po powrocie do chaty zebralem paragony podsumowałem litry i mile zaskoczenie;). Samochodzik w sam raz dla mnie.


Golfik Golfik Golfik

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » pn sty 09, 2006 15:45

Wracając do odpalania. Miałem jak u ciebie już dwa razy ponieważ wymieniłem swirece żarowe na BOSCH made in France kupione na allegro i rzeczywiście są france bo już druga siadła przy niecałym miesiącu użytkowania. Dzisiaj wymieniłem na działającą swiecę która została zdemontowana przy wymianie (wymieniałem 4 szt, a uszkodzona była jedna) i pali prawidłowo. Dobrze,że dostęp bo spalonej
33be10eb3f˛ciśnienie wtrysku musisz ustawić na 13Mpa minimalne 11,7 o ile kojarzę regulacja podkładkami regulacyjnymi. I pamiętaj że przy wkręcaniu wtrysków do silnika dajesz nowe podkładkiţÂH
df6dabf09e[MK2] Jaki akumulator kupić?ďMam teraz jakiś mały akum



Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » pn sty 09, 2006 16:39

Z drzwiami chodzi o to, że jak je otworze to nie zamkne. Chodzi o drzwi od kierowcy.
Coś tam zamarza. Myślę tak, bo jak jest ponad 0 stopni na dworze to drzwi się zamykają. Wiem, że nie jestem pierwszą osobą, która ma taki problem :/


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
zex
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: śr paź 26, 2005 09:53
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zex » pn sty 09, 2006 17:04

ryba_71 pisze:2 - odnośnie spalania to pali w trasie przy prędkościach do 130 km/h około 4,53 l/100 km.
ojoj , ciężko takie spalanie uzyskać , chyba że mówisz o jednostajnej jeździe bez zmieniania prędkości, np. na autostradzie, bo przy naszych realiach na naszych drogach to trzeba dosyć często przyspieszać i zwalniać przez te zawalidrogi wszystkie.


Golfik Golfik Golfik

Awatar użytkownika
woyteck
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 244
Rejestracja: śr maja 04, 2005 11:47
Lokalizacja: okolice bielska białej
Kontakt:

Post autor: woyteck » pn sty 09, 2006 17:10

Dzisiaj rano -16 pali bez problemu ale nowy akumulator i zalany v-powerem
spalanie 5.4 - 5.9
:pub:



Awatar użytkownika
miciu22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 16, 2005 13:31
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: miciu22 » pn sty 09, 2006 17:11

U mnie pali natychmiast, ale na początku tak jakieś 5 s chodzi tak jakoś głośniej, a później się uspokaja- oczywiście przy wyciągniętym cięgnie :)A co do spalania, to mimo mrozu na trasie Rzeszów-Krosno x4 i jeszcze kawałek dalej zrobiłem 430 km na 21 litrach paliwka, po mieście jakieś 6-6,5.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pn sty 09, 2006 18:02

Słuchajcie dzisiaj i wczoraj po nocy gdzie było -15 st. kręciłem dość długo rozrusznikiem i nie chciał załapać,dopiero wtedy jak dodałem gazu,przy tym trzęsło całym autem jak młuckarnią.Co to może być,ale świece chyba jednak Ok,bo inaczej wcale by chyba nie odpalił.W tamtym roku palił od kopa bez gazu,dlatego moje ździwienie.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn sty 09, 2006 20:13

ck pisze:Słuchajcie dzisiaj i wczoraj po nocy gdzie było -15 st. kręciłem dość długo rozrusznikiem i nie chciał załapać,dopiero wtedy jak dodałem gazu,przy tym trzęsło całym autem jak młuckarnią.Co to może być,ale świece chyba jednak Ok,bo inaczej wcale by chyba nie odpalił
Nieprawda. Wlasnie ze odpali po dlugim kreceniu i wcisnietym gazie nawet na jednej swiecy. Sprawdz swiece.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pn sty 09, 2006 20:24

narazie odpukac przy -12 odpalił na dotyk a wciąga tak 6-6,5l - miasto i kolo 5,5l trasa ale jak mu buta nie pozałuje to dochodzi do 6l na trasie!



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » pn sty 09, 2006 20:26

Mój przy -15 pali na dotyk. Wyciągam przyspieszać podgrzewam swiece i gada. Zawsze po odpaleniu zostawim go na chwilę (2-3 min) aby sobie pochodził na wolnych obrotach i dopiero jadę. A spalanie średnie w zimie mam teraz 6,5 litra. Myślę że to niewiele biorąc pod uwagę to że mieszkam w górach i mam teraz cięzkie warunki do jeżdzenia (jadę góra na trzecim biegu). A w lecie pali 6 literków.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pn sty 09, 2006 20:46

Gitner pisze:
ck pisze:Słuchajcie dzisiaj i wczoraj po nocy gdzie było -15 st. kręciłem dość długo rozrusznikiem i nie chciał załapać,dopiero wtedy jak dodałem gazu,przy tym trzęsło całym autem jak młuckarnią.Co to może być,ale świece chyba jednak Ok,bo inaczej wcale by chyba nie odpalił
Nieprawda. Wlasnie ze odpali po dlugim kreceniu i wcisnietym gazie nawet na jednej swiecy. Sprawdz swiece.

Pozdro
Gitner
Myśłałem,że może coś z wtryskami bo skoro wystarczyło przyłożyć nogę na gaz i odpalił



Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » pn sty 09, 2006 21:09

Hmm... Jakby tu... No dobra. Nie będę owijał kota w bawełnę :D Mój Gofer jara i 9 literków na setę. :panna: Ciągle jazda po mieście i trochę deptam. Jeśli spalanie jest za duże to jak je zmniejszyć? Kosztem pewnie powera.


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » pn sty 09, 2006 21:17

Ja mam MK1. Stał 2 dni ale aku wzialem do domu i przez 1 noc ladowalem.Dzisiaj rano (-17 stopni) wsadzilem aku,2 razy swiece zagrzalem i odpalil ale jak puscilem noge z gazu to tez trzeslo calym autkiem.Napiszcie jak sprawdza sie te swiece tylko dokladnie zebym czegos nie spalil bo autko mi jest codziennie do roboty potrzebne.
Ps. Zawsze jak mnie moje autko zawodzi przy mrozie to tylko przez aku, a jak jest naladowany to odpala.
Problem mialem dzisiaj tylko z szybami, bo nawet odmrazacz nie dawal rady.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn sty 09, 2006 21:27 przez SCRASH, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 246 gości