Wymienione szczęki hamulcowe a grzeje się teraz jak...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kridd_hunt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw lut 07, 2008 23:08
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Wymienione szczęki hamulcowe a grzeje się teraz jak...

Post autor: kridd_hunt » czw kwie 30, 2009 13:59

Panowie były wymienione szczęki hamulcowe przód i tył oraz jakiś miesiąc temu poprawiany był ręczny bo wogóle prawie nie łapał - teraz na 2 ząbku nie pójdzie do przodu...jak dojeżdżam do górki bez wciskania hamulca stoję...po przejechaniu 5 km jak zajechałem na myjkę to tylko para szła ze stalówek.
Co radzicie z tym fantem zrobić coś wyregulować???coś trzeba wymienić?
Proszę o radę. dzięki z góry Panowie
Ostatnio zmieniony czw kwie 30, 2009 14:02 przez kridd_hunt, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw kwie 30, 2009 14:03

zalezy ile juz przejechałes na nowych klockach ? jezeli mało ok 200km nic nie rób samo się wszystko dotrze :



Awatar użytkownika
kridd_hunt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw lut 07, 2008 23:08
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: kridd_hunt » czw kwie 30, 2009 14:06

ile przejechałem 20 km...gość coś wspomniał że to wina regulatora w szczękach tam gdzie jest jeszcze taka sprężynka...cytuje "jak :grrr: młotkiem to odskoczy i nie będzie tarło" haha
ale my mamy mechaników;) :
Ostatnio zmieniony pt maja 01, 2009 11:15 przez kridd_hunt, łącznie zmieniany 1 raz.



albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » czw kwie 30, 2009 14:18

jak zdejmiesz osłonę ręcznego masz możliwość samemu wyregulować na linkach -odkręć kontry popuść ze 2-3 zwoje na gwincie i zobaczysz (5 min roboty)



Awatar użytkownika
kridd_hunt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw lut 07, 2008 23:08
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: kridd_hunt » czw kwie 30, 2009 14:39

co do tej regulacji to zgadza sie można tam regulować...ale na przodzie można by smażyć jaja ;) :food:



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » czw kwie 30, 2009 17:06

kridd_hunt pisze:ale na przodzie można by smażyć jaja
Ja bym swoich nie smażył.

Na nowych klokach to chyba normalne, że się nagrzewa bardzo. Ale lepiej dmuchać na zimne i jechać do jakiegoś normalnego mechanika, który to sprawdzi...


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » czw kwie 30, 2009 18:32

To nie jest normalne ze sie grzeje!! Poprostu na przod zostaly zalozone za grube klocki, komus sie nie chcialo robic i zalozyl i pewnie powiedzial ze sie dotrze ale nie powiedzial pewnie jakie sa konsekwencje takiego docierania... otoz trwa to ok 1000km, niszczy gumki w okolicy zacisku hamulcowego lacznie z lozyskiem i oslona przegubu... wiecej paliwa sie spali, bardziej sie grzeje, niszczy sprzeglo i cierpi skrzynia i przegrzewaja sie tarcze co moze prowadzic do zwichrowania a w konsekwencji bicia pedalu hamulca. Proponuje zdjac klocki, rozlozyc papier scierny (ok 250-400) i zetrzec troszke klocka i ponownie zalozyc. Co do tylu to trzeba to wyregulowac albo przy dzwigni recznego gdzie reguluje sie kazda linke osobno albo na samoregulatorze w bebnie.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw kwie 30, 2009 18:42

reczny mógł być wczesniej wyregulowany/podciągnięty pod zużyte bebny i szczeki.
Po montażu nowych bebnow i szczek ręczny może w takiej sytuacji trzymać . Zacząłbym od ponownej regulacji ręcznego. pzdr



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt maja 01, 2009 08:58

owszem jeśli chodzi o tył sas_gti ma absolutną rację :bigok:



Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » pt maja 01, 2009 09:14

tak czytam te posty i co do przodu to tak jak kolega wyżej wymienił mogą być za grube klocki ewentualnie mogą być źle założone, a co do tyłu to na belce z lewej strony jest taka sprężyna z taką blachą i to jest reduktor siły hamowania, zobacz czy czasem nie masz go podciągniętego na maxa


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » pt maja 01, 2009 09:54

gibon.vw pisze:...co do tyłu to na belce z lewej strony jest taka sprężyna z taką blachą i to jest reduktor siły hamowania, zobacz czy czasem nie masz go podciągniętego na maxa
Nawet gdyby byl podciagniety na maxa to nie blokowalby bo to jest urzadzenie hydrauliczne i nie blokuje plunu, otwiera tylko zawor zeby byla wieksza sila hamowania przy wiekszym obciazeniu tylu. Co najwyzej blokowaly by sie kola przy hamowaniu noznym.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt maja 01, 2009 11:17

gibon.vw pisze:z lewej strony jest taka sprężyna z taką blachą i to jest reduktor siły hamowania,
nazywajmy rzeczy po imieniu
jest " KOREKTOR SIŁY HAMOWANIA " :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości