ABF nie odpala
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ABF nie odpala
sytuacja wyglada tak:
w jednym dniu po powrocie z roboty miałem klopot odpalic auto (dopiero po jakimś 6-7 razem odpalilo, stalo z 8h w sloncu) i bylo ok, po powrocie do domu zapodałem nowe kable Beru dedykowane, rano auto odpalilo wszytsko ok, pojechalem do roboty, po powrocie ( z 10h na słoncu stało) juz nie odpalilo, no to pojechalem kupic cewke zaplonowa oryginal, myslalem ze moze to bo byla starsza, nie to :< tyle kasy wydane na marne :<, nie wiem co grane kompletnie pomozcie blagam was bo szalu dostaje juz od samej mysli.......... przekrecam kluczyk odpalam i nic :< podajcie jakies pomysły......... prosze
w jednym dniu po powrocie z roboty miałem klopot odpalic auto (dopiero po jakimś 6-7 razem odpalilo, stalo z 8h w sloncu) i bylo ok, po powrocie do domu zapodałem nowe kable Beru dedykowane, rano auto odpalilo wszytsko ok, pojechalem do roboty, po powrocie ( z 10h na słoncu stało) juz nie odpalilo, no to pojechalem kupic cewke zaplonowa oryginal, myslalem ze moze to bo byla starsza, nie to :< tyle kasy wydane na marne :<, nie wiem co grane kompletnie pomozcie blagam was bo szalu dostaje juz od samej mysli.......... przekrecam kluczyk odpalam i nic :< podajcie jakies pomysły......... prosze
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 21:45 przez g-zone, łącznie zmieniany 1 raz.
hmmmm no przewody beru juz to przechodzilem 280zl;/;/ a sprawdzales cos czy tak w ciemno kupiles przewody i cewke?? sprawdzales czy iskra jest na kazdej swiecy?? a jak jest iskra to sprawdz kostke stacyjki:) no chyba ze najgorsza ewentualnosc czujnik polozenia wału korobwego schowany jest pod przednia łapa i kosztuje 200zl. jest sporo opcji, wez wyeliminuj pare watpliwosci i to bedziemy myslec:)) sprawdz iskre
VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
TAZ pisze:A iskra jest, pompa paliwa podaje paliwo ??
jak sie sprawdza czy jest iskra? i tak samo z pompa paliwa?
czujnik polozenia wału mam nowy , kable beru z IC, cewka OEM,kelebrion pisze:hmmmm no przewody beru juz to przechodzilem 280zl;/;/ a sprawdzales cos czy tak w ciemno kupiles przewody i cewke?? sprawdzales czy iskra jest na kazdej swiecy?? a jak jest iskra to sprawdz kostke stacyjki:) no chyba ze najgorsza ewentualnosc czujnik polozenia wału korobwego schowany jest pod przednia łapa i kosztuje 200zl. jest sporo opcji, wez wyeliminuj pare watpliwosci i to bedziemy myslec:)) sprawdz iskre
1) jak sie sprawdze iskre?
2) kostke stacyjki?
kostki stacyjki nie sprawdzisz po prostu wymieniasz koszt 10zl:)
a iskre to wykrecasz swiece kladziesz do tej samej fajki i poloz siwece na silniku zeby miala mase i niech ktos kreci silnikiem:) bedzie widac czy iskra sie pojawia i tak kazda swiece:)
a pompe paliwa to trzeba jechac do kogos kto ma przyrzad do mierzenia cisnienia paliwa i sprawdzi czy pompa podaje odpowiednie cisnienie:)
sprawdz najpierw iskre potem pomyslimy:)
a iskre to wykrecasz swiece kladziesz do tej samej fajki i poloz siwece na silniku zeby miala mase i niech ktos kreci silnikiem:) bedzie widac czy iskra sie pojawia i tak kazda swiece:)
a pompe paliwa to trzeba jechac do kogos kto ma przyrzad do mierzenia cisnienia paliwa i sprawdzi czy pompa podaje odpowiednie cisnienie:)
sprawdz najpierw iskre potem pomyslimy:)
VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
kelebrion pisze:kostki stacyjki nie sprawdzisz po prostu wymieniasz koszt 10zl:)
a iskre to wykrecasz swiece kladziesz do tej samej fajki i poloz siwece na silniku zeby miala mase i niech ktos kreci silnikiem:) bedzie widac czy iskra sie pojawia i tak kazda swiece:)
a pompe paliwa to trzeba jechac do kogos kto ma przyrzad do mierzenia cisnienia paliwa i sprawdzi czy pompa podaje odpowiednie cisnienie:)
sprawdz najpierw iskre potem pomyslimy:)
ok sprawdze, masz może fotke albo nakierowanie tej kostki stacyjki???
zodiak pisze:A tak dla ścisłości, nie tankowałeś może paliwa tuż przed tym nim zaczął mieć problemy z odpalaniem?
tak tankowałem, ale na stacji w której nigdy nie miałem problemów (orlen 98 verva)
Wiesz, ABF jest grymaśny na paliwo.
Ja kiedyś (raz jedyny!) zatankowałem 98-kę na nowopowstałej stacji przy Tesco i........ trzeba było kręcić rozrusznikiem z 8 sekund (odkryłem przypadkiem) nim odpalał (po dłuższym postoju), już myślałaem że to czujnik obrotów wału lub coś w tym stylu. Po zatankowaniu V-powera (zwykłego 95) na Shellu - jak ręką odjął. Ewidentnie była to wina paliwa. Co ciekawe, jak już odpalił (na tym kiepskim paliwie) to chodził normalnie, problemy były tylko z pierwszym rozruchem.
Nim będziesz coś kombinował zatankuj sporo świeżego paliwa (Shell mnie nigdy nie zawiódł).
Ja kiedyś (raz jedyny!) zatankowałem 98-kę na nowopowstałej stacji przy Tesco i........ trzeba było kręcić rozrusznikiem z 8 sekund (odkryłem przypadkiem) nim odpalał (po dłuższym postoju), już myślałaem że to czujnik obrotów wału lub coś w tym stylu. Po zatankowaniu V-powera (zwykłego 95) na Shellu - jak ręką odjął. Ewidentnie była to wina paliwa. Co ciekawe, jak już odpalił (na tym kiepskim paliwie) to chodził normalnie, problemy były tylko z pierwszym rozruchem.
Nim będziesz coś kombinował zatankuj sporo świeżego paliwa (Shell mnie nigdy nie zawiódł).
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Shella jest najlepsze paliwo, chłopaki dzięki, chyba sie udało, wszedłem do golfika odpalam i nic, więc zdjołem obudowe stacyjki, poruszałem kablami i zapalił.......... coś mi sie wydaje że kabel z zabka mógł nie stykac........ postaram sie to jakos ulepszyc (wydaje mi sie ze tasma ktora byly kable owiente odwinela sie pod temperatura :<, dziwne ze podczas jazdy sie to nie stalo.... jeśli moze ktoś z was coś napisać, zebym mogl odtworzyc ten temat gdyby coś(znowu się spiepr...) bede wdzieczny dziekuje jeszcze raz............ to forum to potega dzięki wam
No fajnie ze sie udało:) a swoja droga ja z Shellem i BP mam nieprzyjemne doswiadczenia jesli chodzi o gaz;/;/ normalnie na zbiorniku 34 litry robie 300km a max zrobilem 340km:))) i kiedys przed wjazdem na autostrade zatankowalem na shellu no i dobrze ze mialem benzyny bo zrobilem tylko 160km:((( masakra i z BP podobnie ) wiec omijam te stacje z daleka:) Na stacji Bliska maja najlepszy GAZ gdzie nie zatankuje to robie 300km:)g-zone pisze:Shella jest najlepsze paliwo, chłopaki dzięki, chyba sie udało, wszedłem do golfika odpalam i nic, więc zdjołem obudowe stacyjki, poruszałem kablami i zapalił.......... coś mi sie wydaje że kabel z zabka mógł nie stykac........ postaram sie to jakos ulepszyc (wydaje mi sie ze tasma ktora byly kable owiente odwinela sie pod temperatura :<, dziwne ze podczas jazdy sie to nie stalo.... jeśli moze ktoś z was coś napisać, zebym mogl odtworzyc ten temat gdyby coś(znowu się spiepr...) bede wdzieczny dziekuje jeszcze raz............ to forum to potega dzięki wam
VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
ehhh odkopuję ten temat bo od dwóch tygodni mam podobny problem... Wszystko działa a auto nie może zapalić. Dodam tylko że przed powrotem do garażu zatankowałem je na BP (Ultimate 98). I teraz tak kojarzę,że to moze wina paliwa. Bo iskra jest na wszystkich świecach..cewkę podmieniałem..czujnik wału nowy...Hall nowy.. po przekręceniu kluczyka słychać pompę...świece mokre... a gadzina nie pali..
Tylko czasem coś strzeli w wydech... Tracę już chęci do tego samochodu a nie mam Vaga i w sumie to nic nie mogę zrobić poza wymienianiem w ciemno kolejnych części.. : /
Tylko czasem coś strzeli w wydech... Tracę już chęci do tego samochodu a nie mam Vaga i w sumie to nic nie mogę zrobić poza wymienianiem w ciemno kolejnych części.. : /
kurde naprawde nie wiem co u ciebie jest nie tak, myslalem nawet nad filtrem paliwa albo pompa ale mowisz ze siwece mokre;/;/ a filtr paliwa dawno wymieniales?? no bo jakby bylo liche paliwo to moze by jakos zapalil albo by łapał a BP to juz badziewna stacja nacialem sie i omijam je z daleka o sa przereklamowane.
VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
filtr paliwa wymieniałem dawno..w sumie..ale przejechałem na nim ze 3 tyś km...poza tym palił bydlak do momentu aż wyjąłem aparat zapłonowy.. też nie wiem co to moze być..i nie wiem co ja teraz mam zrobić :/kurde naprawde nie wiem co u ciebie jest nie tak, myslalem nawet nad filtrem paliwa albo pompa ale mowisz ze siwece mokre;/;/ a filtr paliwa dawno wymieniales?? no bo jakby bylo liche paliwo to moze by jakos zapalil albo by łapał a BP to juz badziewna stacja nacialem sie i omijam je z daleka o sa przereklamowane.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 219 gości