ABF nie odpala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

ABF nie odpala

Post autor: g-zone » wt kwie 28, 2009 20:17

sytuacja wyglada tak:

w jednym dniu po powrocie z roboty miałem klopot odpalic auto (dopiero po jakimś 6-7 razem odpalilo, stalo z 8h w sloncu) i bylo ok, po powrocie do domu zapodałem nowe kable Beru dedykowane, rano auto odpalilo wszytsko ok, pojechalem do roboty, po powrocie ( z 10h na słoncu stało) juz nie odpalilo, no to pojechalem kupic cewke zaplonowa oryginal, myslalem ze moze to bo byla starsza, nie to :< tyle kasy wydane na marne :<, nie wiem co grane kompletnie pomozcie blagam was bo szalu dostaje juz od samej mysli.......... przekrecam kluczyk odpalam i nic :< podajcie jakies pomysły......... prosze
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 21:45 przez g-zone, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt kwie 28, 2009 20:21

A iskra jest, pompa paliwa podaje paliwo ??



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » wt kwie 28, 2009 20:24

hmmmm no przewody beru juz to przechodzilem 280zl;/;/ a sprawdzales cos czy tak w ciemno kupiles przewody i cewke?? sprawdzales czy iskra jest na kazdej swiecy?? a jak jest iskra to sprawdz kostke stacyjki:) no chyba ze najgorsza ewentualnosc czujnik polozenia wału korobwego schowany jest pod przednia łapa i kosztuje 200zl. jest sporo opcji, wez wyeliminuj pare watpliwosci i to bedziemy myslec:)) sprawdz iskre


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » wt kwie 28, 2009 23:53

TAZ pisze:A iskra jest, pompa paliwa podaje paliwo ??

jak sie sprawdza czy jest iskra? i tak samo z pompa paliwa?


kelebrion pisze:hmmmm no przewody beru juz to przechodzilem 280zl;/;/ a sprawdzales cos czy tak w ciemno kupiles przewody i cewke?? sprawdzales czy iskra jest na kazdej swiecy?? a jak jest iskra to sprawdz kostke stacyjki:) no chyba ze najgorsza ewentualnosc czujnik polozenia wału korobwego schowany jest pod przednia łapa i kosztuje 200zl. jest sporo opcji, wez wyeliminuj pare watpliwosci i to bedziemy myslec:)) sprawdz iskre
czujnik polozenia wału mam nowy ;), kable beru z IC, cewka OEM,

1) jak sie sprawdze iskre?

2) kostke stacyjki?



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » śr kwie 29, 2009 06:18

kostki stacyjki nie sprawdzisz po prostu wymieniasz koszt 10zl:)

a iskre to wykrecasz swiece kladziesz do tej samej fajki i poloz siwece na silniku zeby miala mase i niech ktos kreci silnikiem:) bedzie widac czy iskra sie pojawia i tak kazda swiece:)

a pompe paliwa to trzeba jechac do kogos kto ma przyrzad do mierzenia cisnienia paliwa i sprawdzi czy pompa podaje odpowiednie cisnienie:)

sprawdz najpierw iskre potem pomyslimy:)


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr kwie 29, 2009 06:56

A tak dla ścisłości, nie tankowałeś może paliwa tuż przed tym nim zaczął mieć problemy z odpalaniem?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » śr kwie 29, 2009 11:52

kelebrion pisze:kostki stacyjki nie sprawdzisz po prostu wymieniasz koszt 10zl:)

a iskre to wykrecasz swiece kladziesz do tej samej fajki i poloz siwece na silniku zeby miala mase i niech ktos kreci silnikiem:) bedzie widac czy iskra sie pojawia i tak kazda swiece:)

a pompe paliwa to trzeba jechac do kogos kto ma przyrzad do mierzenia cisnienia paliwa i sprawdzi czy pompa podaje odpowiednie cisnienie:)

sprawdz najpierw iskre potem pomyslimy:)

ok sprawdze, masz może fotke albo nakierowanie tej kostki stacyjki???




zodiak pisze:A tak dla ścisłości, nie tankowałeś może paliwa tuż przed tym nim zaczął mieć problemy z odpalaniem?

tak tankowałem, ale na stacji w której nigdy nie miałem problemów (orlen 98 verva)



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr kwie 29, 2009 15:20

Wiesz, ABF jest grymaśny na paliwo.
Ja kiedyś (raz jedyny!) zatankowałem 98-kę na nowopowstałej stacji przy Tesco i........ :ass: trzeba było kręcić rozrusznikiem z 8 sekund (odkryłem przypadkiem) nim odpalał (po dłuższym postoju), już myślałaem że to czujnik obrotów wału lub coś w tym stylu. Po zatankowaniu V-powera (zwykłego 95) na Shellu - jak ręką odjął. Ewidentnie była to wina paliwa. Co ciekawe, jak już odpalił (na tym kiepskim paliwie) to chodził normalnie, problemy były tylko z pierwszym rozruchem.
Nim będziesz coś kombinował zatankuj sporo świeżego paliwa (Shell mnie nigdy nie zawiódł).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » śr kwie 29, 2009 15:46

Shella jest najlepsze paliwo, chłopaki dzięki, chyba sie udało, wszedłem do golfika odpalam i nic, więc zdjołem obudowe stacyjki, poruszałem kablami i zapalił.......... coś mi sie wydaje że kabel z zabka mógł nie stykac........ postaram sie to jakos ulepszyc (wydaje mi sie ze tasma ktora byly kable owiente odwinela sie pod temperatura :<, dziwne ze podczas jazdy sie to nie stalo.... jeśli moze ktoś z was coś napisać, zebym mogl odtworzyc ten temat gdyby coś(znowu się spiepr...) bede wdzieczny dziekuje jeszcze raz............ to forum to potega dzięki wam



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » śr kwie 29, 2009 16:13

g-zone pisze:Shella jest najlepsze paliwo, chłopaki dzięki, chyba sie udało, wszedłem do golfika odpalam i nic, więc zdjołem obudowe stacyjki, poruszałem kablami i zapalił.......... coś mi sie wydaje że kabel z zabka mógł nie stykac........ postaram sie to jakos ulepszyc (wydaje mi sie ze tasma ktora byly kable owiente odwinela sie pod temperatura :<, dziwne ze podczas jazdy sie to nie stalo.... jeśli moze ktoś z was coś napisać, zebym mogl odtworzyc ten temat gdyby coś(znowu się spiepr...) bede wdzieczny dziekuje jeszcze raz............ to forum to potega dzięki wam
No fajnie ze sie udało:) a swoja droga ja z Shellem i BP mam nieprzyjemne doswiadczenia jesli chodzi o gaz;/;/ normalnie na zbiorniku 34 litry robie 300km a max zrobilem 340km:))) i kiedys przed wjazdem na autostrade zatankowalem na shellu no i dobrze ze mialem benzyny bo zrobilem tylko 160km:((( masakra i z BP podobnie :)) wiec omijam te stacje z daleka:) Na stacji Bliska maja najlepszy GAZ gdzie nie zatankuje to robie 300km:)


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn maja 25, 2009 13:28

ehhh odkopuję ten temat bo od dwóch tygodni mam podobny problem... Wszystko działa a auto nie może zapalić. Dodam tylko że przed powrotem do garażu zatankowałem je na BP (Ultimate 98). I teraz tak kojarzę,że to moze wina paliwa. Bo iskra jest na wszystkich świecach..cewkę podmieniałem..czujnik wału nowy...Hall nowy.. po przekręceniu kluczyka słychać pompę...świece mokre... a gadzina nie pali..
Tylko czasem coś strzeli w wydech... Tracę już chęci do tego samochodu a nie mam Vaga i w sumie to nic nie mogę zrobić poza wymienianiem w ciemno kolejnych części.. : /


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » pn maja 25, 2009 23:35

kurde naprawde nie wiem co u ciebie jest nie tak, myslalem nawet nad filtrem paliwa albo pompa ale mowisz ze siwece mokre;/;/ a filtr paliwa dawno wymieniales?? no bo jakby bylo liche paliwo to moze by jakos zapalil albo by łapał a BP to juz badziewna stacja nacialem sie i omijam je z daleka o sa przereklamowane.


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn maja 25, 2009 23:53

kurde naprawde nie wiem co u ciebie jest nie tak, myslalem nawet nad filtrem paliwa albo pompa ale mowisz ze siwece mokre;/;/ a filtr paliwa dawno wymieniales?? no bo jakby bylo liche paliwo to moze by jakos zapalil albo by łapał a BP to juz badziewna stacja nacialem sie i omijam je z daleka o sa przereklamowane.
filtr paliwa wymieniałem dawno..w sumie..ale przejechałem na nim ze 3 tyś km...poza tym palił bydlak do momentu aż wyjąłem aparat zapłonowy.. też nie wiem co to moze być..i nie wiem co ja teraz mam zrobić :/


Mój golf

Miłość ożyła....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 453 gości