nie chodzi na benzynce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Newyorker83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 08:06
Lokalizacja: Elbląg

nie chodzi na benzynce

Post autor: Newyorker83 » śr kwie 29, 2009 12:43

Witam ponownie. Następny problem z mojego katalogu :D. Autko chodzi idealnie na LPG ,ale za to na benzynie nie chce w ogóle chodzić . Czy ktoś wie od czego zacząć szukać ?? Przeczytałem gdzieś że może pompka paliwka dostała po uszach , gdzie jej szukać i jak sprawdzić oczywiście domowymi sposobami .



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » śr kwie 29, 2009 12:56

a pompa paliwa działa? jak przekrecasz kluczyk słychać ją powinno być przez 1-2sek. jest ona z tyłu... przy baku za kazdym razem jak przekrecasz kluczyk i zapalają sie diody słuchać jak by silniczek jakiś sie włączał... taki charakterystyczny dzwiek


passat b5 115KM AZM 2003r

Newyorker83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 08:06
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Newyorker83 » śr kwie 29, 2009 13:01

Prawde mówiąc nigdy nie zwracałem na to uwagi czy coś tam burczy czy nie , ale jak dam rade to sprawdze słyszałem że ktoś powinien przy baku nasłuchiwać czy pompa działa tak ?? Wychodziło by na to że w golfie II gt pompa jest w baku ??



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » śr kwie 29, 2009 13:02

pompe słychać nawet za kierowncą jak siedzisz ;] w passacie nawet ją słychać jak siedzisz za kierownica... kwestia zeby było cicho :)

[ Dodano: 29 Kwi 2009 13:06 ]
tak wygląda ta pompa:

Obrazek


passat b5 115KM AZM 2003r

Newyorker83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 08:06
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Newyorker83 » śr kwie 29, 2009 13:57

Ale nie wiesz gdzie ona dokladnie się znajduje ? W baku czy gdzieś pod spodem ??



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr kwie 29, 2009 14:11

Najpierw to napisz na jakim wtrysku masz silnik albo podaj jego oznaczenie i rok produkcji auta.



Newyorker83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 08:06
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Newyorker83 » śr kwie 29, 2009 14:42

Golf II 1.8 GT 1990r pełna szpryca



Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » śr kwie 29, 2009 14:44

W Mk 2 prawdopodobnie z tyłu, wyciągnij wykładzinę z bagażnika, i po prawej tak w rogu, albo zdemontuj tylne fotele, i tam bedzie

[ Dodano: 29 Kwi 2009 14:46 ]
przekręcasz zapłon i słyszysz(tylko nie włączaj radia, i rzeczy które mogą zagłuszać) tak jak ja mam w MK3 1.8, po przekręceniu, słychać takie jakby bzyczenie przez około 2 sekundy


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr kwie 29, 2009 14:50

Newyorker83, wiesz ile jest róznych silników w GTI? Weź sie wysil, zrób fotki, poszukaj oznaczenia na bloku (pierwsze litery numeru) i napisz to. A pompy zapewne masz dwie, jedna w baku druga pod podłogą.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » śr kwie 29, 2009 14:52

A auto jak odplasz, to odrazu na gazie go krecisz??


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

Newyorker83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 08:06
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Newyorker83 » śr kwie 29, 2009 15:34

Teraz nie mam wyjscia i kręce go na gazie bo na zupie nie ma szans. O proszę i już sie dowiedziałem że są dwie pompy.



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Post autor: marcin 78 » śr kwie 29, 2009 17:21

GT na pełnej szprycy to chyba GX

[ Dodano: 29 Kwi 2009 17:22 ]
dwie pompy


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr kwie 29, 2009 18:20

marcin 78 pisze:GT na pełnej szprycy to chyba GX
napisał GTI, PF, PB, KR, PL, wystarczy ?, dwa zupełnie różne typy i kilka odmian wtrysków wielopunktowych.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 197 gości