Gdy chce zgasic nagrzany silnik to ten sie dusi i nie gasnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gdy chce zgasic nagrzany silnik to ten sie dusi i nie gasnie
Mam problem takiego typu iż gdy silnik sie zagrzeje i chce zgasic samochód on jeszcze trzyma obroty i sie "dusi" a kiedy po chwili przekręce kluczyk to on chodzi nadal. I nie wiem co jest grane.. Az mi glupio jezdzic do mechanika klika razy w tygodniu bo wstyd. Prosze pomóżie mi...
Moje auto: VW Golf II, 1.6 benzyna, 1988 rok...
Moje auto: VW Golf II, 1.6 benzyna, 1988 rok...
Ostatnio zmieniony śr kwie 29, 2009 14:19 przez misiekndg, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Przeczytaj REGULAMIN na przyszlosc bo bedziesz lecial do zsypu..
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
TyP silnika! Typ gaźnika! Raczej żaden zapłon tylko nie domyka się przpustnica po wyłączeniu zapłonu. Jest od tego specjalny elektrozawór i siłownik, przynajmniej w gaźniku Pierburg 2E2
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Moim zdaniem dokładnie jak pisze Paweł Marek, elektrozawór nie domyka. Zapłon nie ma nic do rzeczy, bo po przekęceniu kluczyka jest odcinany. Silnik chodzi wtedy dokładnie jak diesel - na spalaniu stukowym - czyli mieszanka odpalana jest z powodu wysokiej temperatury jaką posiada i kompresji w cylindrze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 258 gości