problem z zapalniem cieplego silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

safik25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr mar 11, 2009 19:35
Lokalizacja: RZESZÓW

problem z zapalniem cieplego silnika

Post autor: safik25 » wt kwie 28, 2009 18:00

Witam mam problem silnik 1.9 AJM gdy jest zimny odpala na tyk jak temperatura skoczy do 90 to nie dość że musze dodać gazu to jeszcze chwile przyczymac rozrusznik (akumulator nowy) rozrusznik kręci czytalem że może być zla mapa startowa ale jak to sprawdzić ??? który czujnik temperatury wypiąć ten na chlodnicy czy przysilniku i próbować zapalić ??


"Zabawne jak mało ważna jest twoja praca, gdy prosisz o podwyżke, a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości, gdy prosisz o urlop."

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » wt kwie 28, 2009 18:12

a moze wypnij czujnik temperatury powietrza??


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » wt kwie 28, 2009 18:14

Mozesz sprobowac wypiac kostke czujnika temperatury plynu chlodzacego, ale na 99% rozwiazaniem problemu bedzie korekcja dawki rozruchowej.



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » wt kwie 28, 2009 18:16

albo wypnij ten czujnik przy silniku on jest odpowiedzialny za dawke


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

safik25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr mar 11, 2009 19:35
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: safik25 » wt kwie 28, 2009 18:57

kelebrion pisze:albo wypnij ten czujnik przy silniku on jest odpowiedzialny za dawke
a kolego czy będą jakieś inne problemy jeśli będe jeździl z wypiętym czujnikiem on jest chyba odpowiedzialny za kontrolke oleju /?
i jeszcze jedno pytanie ile może kosztować korekta dawki i jak dlugo to schodzi ?


"Zabawne jak mało ważna jest twoja praca, gdy prosisz o podwyżke, a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości, gdy prosisz o urlop."

Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » wt kwie 28, 2009 19:34

safik25 pisze:a kolego czy będą jakieś inne problemy jeśli będe jeździl z wypiętym czujnikiem on jest chyba odpowiedzialny za kontrolke oleju /?
i jeszcze jedno pytanie ile może kosztować korekta dawki i jak dlugo to schodzi ?
Odpinanie czujnika to raczej nie jest najlepsze wyjscie na dluzsza mete. Mysle, ze za jakies 250zl powinien ci jakis Chip-tuner zrobic korekcje dawki, a zajmuje to doslownie moment ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości