Co to za silnik?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ZbignieVW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 16:33
Lokalizacja: PSZ
Kontakt:

Co to za silnik?

Post autor: ZbignieVW » pn kwie 27, 2009 18:44

panowie co to jest za silnik ? KR, PL czy 9a po czym mogę najlepiej poznać który jest który ?
tylko niech nikt nie pisze że po oznaczeniu na bloku silnika tyle też wiem :jezor:
kolektor raczej jest z KR a co z resztą ?

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 21:39 przez ZbignieVW, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » pn kwie 27, 2009 18:46

Jesli nie bylo swapowania to powinna byc wlepa w bagazniku z kodami a jesli nie to na silniku pod glowica trzeba szukac symbolu.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
ZbignieVW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 16:33
Lokalizacja: PSZ
Kontakt:

Post autor: ZbignieVW » pn kwie 27, 2009 18:49

był na bank swapowany bo ten rocznik 81r. nie wychodził na 16v

auta nie mam jeszcze u siebie to nie moge sprawdzic po symbolu na bloku



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » pn kwie 27, 2009 18:57

napewno 9A mialy sterownik w podszybiu bo tam był KE-Jetronic:) poszukaj jesli nic nie znajdziesz wiec 9A odrzuc:)
PL i KR mialy K-Jetronic i były identyczne tylko jeden mial kata a drugi nie i stad te 10ps bylo miedzy nimi roznicy:)


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Post autor: marcin 78 » wt kwie 28, 2009 06:30

9A motronic PL KE jetronic KR K jetronik na 99% KR


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » wt kwie 28, 2009 09:28

marcin 78 pisze:9A motronic PL KE jetronic KR K jetronik na 99% KR

kolego 9A nie miał Motronica tylko KE-Jetronic jak i PL a KR mial K-Jetronic. Wiec jesli nie ma zadnego sterownika to jest to KR a jesli ma to 9A lub PL


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ZbignieVW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 16:33
Lokalizacja: PSZ
Kontakt:

Post autor: ZbignieVW » wt kwie 28, 2009 16:01

wie ktoś jeszcze po czym poznać po tej fotce co to za silnik
auto stoi 600km ode mnie, więc nie mam możliwości sprawdzenia
a własciciel za bardzo nie wie co sprzedaje :hmm:



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » wt kwie 28, 2009 17:05

wlasnie braciak patrzyl na fotke a on ma 9A w corrado i mowi ze to napewno nie 9A, wiec zostaje KR, PL, zapytaj sie wlasciciela niech zobaczy czy na potrzybiu jest jakis sterownik bo jesli jest to PL jak nie ma to KR, albo inaczej niech spojrzy na głowicy na wysokosci 3-4 cylindra tam jest kod silnika:) inaczej bedzie problem:) zreszta co to za roznica 9A,PL czy KR, maja podobna moc i wszystkie cienko chodza na gazie no chyba ze blos, ale nawet jak masz gaz to musisz sporo jezdzic na benzynie bo sie zaciera rozdzielacz paliwa bo chodzi na sucho;/;/ jakby tam byl ABF to co innego :P:P:P


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 371 gości