silnik GX- moduł czy cewka??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ezi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 20:48
Lokalizacja: dzwinów
Kontakt:

silnik GX- moduł czy cewka??

Post autor: Ezi » ndz sty 08, 2006 15:13

Mam problem. Brat kupił golfa II z silnikiem GX (1.8 ) brakuje w nim kilku części. brakuje też jednego kabla w kopułce i teraz nie wiem czy brakuje modułu zapłonowego czy cewki?? To silnik na wtrysku 1-punktowym (tak wyczytałem w opisie) więc chyba brakuje modułu bo cewka to raczej przy gaźnikach. Nie wiem też jak odpowiednio dopasować moduł-czy są jakieś oznaczenia??



*Grzesiek*
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:34
Lokalizacja: Słubice
Kontakt:

Post autor: *Grzesiek* » ndz sty 08, 2006 16:24

Najlepiej kupić komplet kabli NGK i wtedy nie będzie problemu.

Co do modułu.... Idziesz do sklepu, mówisz jakie auto, rocznik itp. i oni Ci już dopasują bez problemu ;) Ewentualnie zamówią ;)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42329

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 08, 2006 19:53

hej GX jest na k-jetronic, wiec jest to mechaniczny wtrysk wielopunktowy (wtrysk ciagły paliwa) i ma cewke zaplonowa i teraz tak aparat zaplonowy jest z regulatorami wyprzedzenia zapłonu zarówno odsrodkowym jak i podcisnieniowym. i pracuje w zestawie z modulem zaplonowym umieszczonym przy silniku wycieraczek a on z kolei z cewka zaplonowa w komorze silnika. ponadto z modulu bedzie szedl sygnal do sterownika wtrysku. to tak w skrócie.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 190 gości