[vw 1.9 TD] Obroty same się zwiększają, pedał gazu nie wraca
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
[vw 1.9 TD] Obroty same się zwiększają, pedał gazu nie wraca
Mam Passata 1.9 TD. Problem ten widoczny jest bardziej przy zmianie biegu z 3 na 4 i z 4 na 5 niż z 1 na 2 i badź 2 na 3.
Gdy przełączam np. 3 na 4 i rozpędzam do 2 500, to gdy nacisnę sprzędło i puszczę gaz to obroty same skaczą na ok. 2 750...potem spadają na 900 (normalnie), ale tak jakby ktoś szybko za mnie docisnął gaz...
Czy może to być wina tego siłownika przy pompie wtryskowej ????
Gdy przełączam np. 3 na 4 i rozpędzam do 2 500, to gdy nacisnę sprzędło i puszczę gaz to obroty same skaczą na ok. 2 750...potem spadają na 900 (normalnie), ale tak jakby ktoś szybko za mnie docisnął gaz...
Czy może to być wina tego siłownika przy pompie wtryskowej ????
Ostatnio zmieniony ndz sty 08, 2006 11:57 przez Michael G60, łącznie zmieniany 1 raz.
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
witam
tak jest tam taki spowalniacz aby biegi zmienialy sie plynniej poprzez wolniejsze opadanie obrotow
ale skoro masz taka przypadlosc to moze to linka ci siee przytarla albo pekl jeden splot i ciezej chodzi wtedy obroty pozostaja w miejscu lub wolniej opadaja a rosna po po wcisnieciu sprzegla silnik ma lzej wiec rosna
sprawdz najpierw linke czy luzno chodzi i nie ma przyciec a potem przyjrzyj sie regulacji tego spowalniacza, wyglada jak maly silownik z tego co pamietam
pozdrawiam
tak jest tam taki spowalniacz aby biegi zmienialy sie plynniej poprzez wolniejsze opadanie obrotow
ale skoro masz taka przypadlosc to moze to linka ci siee przytarla albo pekl jeden splot i ciezej chodzi wtedy obroty pozostaja w miejscu lub wolniej opadaja a rosna po po wcisnieciu sprzegla silnik ma lzej wiec rosna
sprawdz najpierw linke czy luzno chodzi i nie ma przyciec a potem przyjrzyj sie regulacji tego spowalniacza, wyglada jak maly silownik z tego co pamietam
pozdrawiam
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Michael G60, weż śróbokręt albo torxa (4 śróby na górze pompy) i sam zobacz tą membrane, nacisnij zobacz czy odbija, sprawdz sprezyne pod membrana.. tylko teraz sie tak zastanawiam czy to wogole moze byc to... najlepiej podjedz do pompiarza. probowales wczesniej cos sam regulowac przy pompie?
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
czesc -mysle ze poduszki pod silnikiem masz walniente albo troche wyrobione ijak puszczasz gaz i hamujesz to silnik idzie do przodu i sam dodaje gazu a pozniej sie cofa i silnik zwalnia sadze ze to jest to .
[ Dodano: Nie Sty 08, 2006 00:09 ]
czesc -mysle ze poduszki pod silnikiem masz walniente albo troche wyrobione i jak puszczasz gaz i hamujesz to silnik idzie do przodu i sam dodaje gazu a pozniej sie cofa i silnik zwalnia sadze ze to jest to .
[ Dodano: Nie Sty 08, 2006 00:09 ]
czesc -mysle ze poduszki pod silnikiem masz walniente albo troche wyrobione i jak puszczasz gaz i hamujesz to silnik idzie do przodu i sam dodaje gazu a pozniej sie cofa i silnik zwalnia sadze ze to jest to .
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 104 gości