Problem z jazdą na Pb
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- stopczyk26
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
- Lokalizacja: dolnośląskie DSR
- Kontakt:
Problem z jazdą na Pb
Witam. Posiadam golfa z silnikiem 1,6 Pb i lpg. Problem polega na tym że lepiej jezdzi na lpg niz na Pb. W momencie gdy go kupiłem był bez gazu. Gdy silnik był zimny problem był z ruszaniem-strasznie szarpał i często mi gasł. Musiałem mu dawać sporo gazu albo przytrzymywać na sprzęgle żeby płynnie ruszył. Wolne obroty były oki. Gdy mu wrzuciłem jedynke i puściłem sprzęgło nie jechał równo tylko szarpał. Po założeniu instalacji i jezdzie na lpg problemu tego nie ma-jeżdzi równutko. Na gazie mam przejechane ok 30 tys km. Po przełączeniu na benzyne problem który opisałem wcześniej nasilił się. Płynne ruszenie nim bez większej ilości gazu graniczy cudem-najczęściej kończy się tym że gaśnie. Na wolnych obrotach równiez zaczął chodzić strasznie nierówno-falowanie i to całkiem spore. Szarpanie silnikiem odczuwalne jest nawet podczas jazdy np gdy dodaję gazu nie idzie płynnie tylko trochę szarpie. Po prostu jazda na benzynie jest prawdziwą udręką. Proszę o poradę co może być przyczyną tego że na gazie jeździ płynnie a po przełączeniu na benzynę są takie problemy. Dodam jeszcze że filtr,kable,świece,kopułka,palec wszystko jest powymieniane i sprawne. Z góry wielkie dzięki za wszystkie porady.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 26, 2009 12:53 przez stopczyk26, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
najprawdopodobniej masz problem z gaznikiem
elektronike silnika u ciebie mozna zdagnozowac za pomoca kodow migowych (blyskowych)
na www.vwgolf.pl w dziale poradyjest fotoporada jak zdiagnozowac silnik 1.6 PN i 1.8 RP
poszukja i przetestuj a moze znajdziesz przyczyne
duzo osob z tym silnikiem ma problemy z gaznikiem
elektronike silnika u ciebie mozna zdagnozowac za pomoca kodow migowych (blyskowych)
na www.vwgolf.pl w dziale poradyjest fotoporada jak zdiagnozowac silnik 1.6 PN i 1.8 RP
poszukja i przetestuj a moze znajdziesz przyczyne
duzo osob z tym silnikiem ma problemy z gaznikiem
Ja mialem z tym sammym problem....GAZNIK to glowna przyczyna twojego problemu...
Najlepiej go wymontuj,zmien podstawe,wezyki od podcisnienia,wyczysc go,wymien tą czesc
http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /588595272
Ja tak zrobiłem i teraz obroty sa rowne,trzymaja w zakresie 900-1000...poprostu bajka...Wydaje mi sie ze tobie tez to powinno pomoc.
Najlepiej go wymontuj,zmien podstawe,wezyki od podcisnienia,wyczysc go,wymien tą czesc
http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /588595272
Ja tak zrobiłem i teraz obroty sa rowne,trzymaja w zakresie 900-1000...poprostu bajka...Wydaje mi sie ze tobie tez to powinno pomoc.
- stopczyk26
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
- Lokalizacja: dolnośląskie DSR
- Kontakt:
Jak mozesz to napisz mi ja ta część sie nazywa bo nie bardzo wiem czego szukać. Dodam że gaźnik był wyciągany, czyszczony, przewody od podciśnienia wymienione i podstawa gaźnika również ale nie przyniosło to żadnego efektu.marcinm23 pisze:wymien tą czesc
http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /588595272
Ja tak zrobiłem i teraz obroty sa rowne,trzymaja w zakresie 900-1000...poprostu bajka...Wydaje mi sie ze tobie tez to powinno pomoc.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 26, 2009 12:43 przez stopczyk26, łącznie zmieniany 1 raz.
Sorki nie napisalem jak to sie nazywa....A wiec jest to MEMBRANA WZBOGACANIA II PRZEPUSTNICY GAŹNIK VWstopczyk26 pisze:Jak mozesz to napisz mi ja ta część sie nazywa bo nie bardzo wiem czego szukać. Dodam że gaźnik był wyciągany, czyszczony, przewody od podciśnienia wymienione i podstawa gaźnika również ale nie przyniosło to żadnego efektu.marcinm23 pisze:wymien tą czesc
http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /588595272
Ja tak zrobiłem i teraz obroty sa rowne,trzymaja w zakresie 900-1000...poprostu bajka...Wydaje mi sie ze tobie tez to powinno pomoc.
Tu masz linka do aukcji
http://moto.allegro.pl/item614907111_me ... ik_vw.html.
Jak pisalem,po zrobieniu tego wszystkiego silnik chodzi rowno na LPG jak i na benzynie ,trzyma obroty stal sie bardziej dynamiczny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 87 gości