Problem z braniem oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Problem z braniem oleju

Post autor: Cypis876 » pn kwie 13, 2009 22:05

Mam taki problem auto do golf mk2 z 84 roku silnik 1.6 EZ . Auto spala chyba olej ponieważ jak chodzi to nie smierdzi spalanym paliwem tylko tak jak by olejem silnikowym. Mam mały wyciek przy uszczelce od deka zaworów. czym może byc spowodowane to branie oleju ??? Dodam że samochodem jeżdze 5 lat od sprowadzenia i do tego czasu nigdy nie brał oleju



http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7fe09.html



Awatar użytkownika
mauro22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt maja 25, 2007 16:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

branie oleju

Post autor: mauro22 » pn kwie 13, 2009 22:15

Witam.

Pierścienie zgarniające olej z gładzi cylindrowych prawdopodobnie padły. Na to wygląda że czeka Cię remont. Jeśli olej nie wydostaje się z silnika innymi drogami to pewnie taka będzie przyczyna brania oleju. Inna to uszczelka pod głowicą ale ja stawiam na pierścienie..

Pozdrawiam.


Jacek R.

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pn kwie 13, 2009 22:28

uszczelniacze zaworowe ? :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » pn kwie 13, 2009 22:45

uszczelniacze zaworowe
i ten wyciek pierscienie w ostatecznośći :bajer:



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » pn kwie 13, 2009 22:54

Może z wycieku olej leci na kolektor wydechowy i dlatego czujesz spalany olej :grin:



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » wt kwie 14, 2009 15:17

tympy mechanik pisze:pierscienie w ostatecznośći :bajer:
to chyba by w ogóle kompresji nie miał już aby z dołu ssac olej ;]


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Post autor: marcin 78 » wt kwie 14, 2009 18:15

tak czy tak remont lub wymiana :bajer:


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » wt kwie 14, 2009 21:30

krzycho85 pisze:Może z wycieku olej leci na kolektor wydechowy i dlatego czujesz spalany olej :grin:
nie to z tyłu z rury nawet próbowałem bo tez myslałem że kapie na kolektor włozyłem nawet palca i jak wyjełem to był wtakim jakby przepalonym czarnym oleju

[ Dodano: 14 Kwi 2009 21:31 ]
droga jest wymiana czy taniej remont wyjdzie ?? :bajer:



Awatar użytkownika
DarkSnakee
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob mar 01, 2008 22:32
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Post autor: DarkSnakee » sob kwie 25, 2009 21:21

koszt pierścieni niewielki .. około 12 zł za komplet na tłok x 4 ;)
najwięcej zabawy z wymianą .. też się nad tym zastanawiam bo czuć palony olej jak postoję na parkingu lub dam mu po garach :)
Jeżeli masz własny garaż i narzędzia . to sam zrobisz a jak nie to minimum 400 zł za wymianę pierścieni. Przy okazji możesz wymienić uszczelkę pod głowicą i popychacze


Naprawa i regeneracja rozruszników i alternatorów: http://adamiecb.pl
Agencja niań i opiekunek szkolenia interpersonalne [url="http://www.personalprofit.pl]www.personalprofit.pl[/url]
Obrazek Peugeot 406 110 KM

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » sob kwie 25, 2009 21:30

najlepiej zrob tak mozesz masz kogos znajomego kto by ci zmierzyl cisnieniena tlokach, i jak po zmierzeniu masz male to nalej na kazdy cylinder po odrobince oleju i znow sprawdz cisnienie i jak sie podskoczy o jeszcze raz tyle to pierscienie a jak nie to głowica do robienia(wymienic zawory albo je dotrzec i uszczelniacze zaworowe) i wszycho


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 340 gości