Potrzebny schemat elektryki do 1.8 k-jetronic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

domagalag
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr lut 07, 2007 12:29
Lokalizacja: wolbrom

Potrzebny schemat elektryki do 1.8 k-jetronic

Post autor: domagalag » sob kwie 25, 2009 16:37

Bardzo prosiłbym o kontakt z kimś kto ma jakiekolwiek materiały dotyczące elektryki do mojego golfa mk1 1,8 GTI.. Szukałem tu schematów ale nie mogłem znależć bo były jakies inne, czy ja mam jakąs nietypową skrzynkę bezpieczników i tu na forum nie ma nikt czegoś takiego?? Skrzynka jest na 15 bezpieczników starego typu (cylindrycznych) Eksperymentowanie z kostkami i całkowita przeróbka to kawał roboty, jak ktoś ma schemat tego typu to prosze o pomoc.. Lub książkę?? Cokolwiek?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 26, 2009 11:00 przez domagalag, łącznie zmieniany 1 raz.



marek234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 18:06
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marek234 » sob kwie 25, 2009 19:00

witam mam podobny problem

golf mk 1 silnik 2,0 - 2E, jeździ na mechanicznym wtrysku k-jetronic z 1,6 EG,
pompa paliwa po włączeniu zapłonu działa cały czas, a nie tak jak powinna działa tylko chwilkę a później cały czas po odpaleniu auta. przekaźnik jest nowy. macie jakiś schemat albo pomysł co z tym zrobić ???



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » sob kwie 25, 2009 23:53

mam kompletna instalacje z scirocco 1.8 k- jetronik .. jesli cos pomoze zrobie ci fotki z skrzynki bezpieczników...

a u kolegi
marek234
moze cos z regulatorem paliwa czy cos w podobie ze puszcza paliwo na powrót bez oporu i pompuje cały czas pompa....



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz kwie 26, 2009 00:26

"moze cos z regulatorem paliwa czy cos w podobie ze puszcza paliwo na powrót bez oporu i pompuje cały czas pompa..."

nie pisz takich głupot bo to sie źle czyta

ten przekaźnik pompy masz napewno sprawny podstawiałeś inny?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 26, 2009 00:27 przez MAREK 74, łącznie zmieniany 1 raz.


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

marek234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 18:06
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marek234 » ndz kwie 26, 2009 13:13

przekaźnik sprawny bo podstawiłem od innego golfa, a teraz kupiłem nowy i nic
nie wiem co powinno dawać sygnał że jest już cisnienie i pompa powinna sie wyłączyć czy jest gdzies jakiś czujnik? moze to jest zepsute?



domagalag
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr lut 07, 2007 12:29
Lokalizacja: wolbrom

Post autor: domagalag » pn kwie 27, 2009 14:26

ciężko co do schematu, ale takowe różne znalazłem rozpiski na stronie do vw cabrio

http://www.cabby-info.com/electrical_system.htm



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 364 gości