KIEROWNICA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

KIEROWNICA

Post autor: WRHZ » pt gru 24, 2004 16:11

Witam mam maly problem posiadam golfa 91 i nie mam zaslepki na kierownice. ale mam kolko z golfa 88 rok i jest na mniejszy frez tzn mneijszy ma otwor i co musze zrobic zastanwiam sie czy wystarzcy zbic ta tulejke w moim ale jak wowczas zablokowac sprezyne kontrujaca ktora jest tam.. lub gorsza obcja wymontowac cala kolumne z golfa 88 bedzie pasowac bez problemu jak ze stacyjka i jej przelozeniem bo chce miec szerokie przelaczniki takie jakie mam z gory wieclkie dzieki za info POZDRAAIWM



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt gru 24, 2004 23:11

są w sprzedaży przejsciówki z małego na duży wieloklin i na odwrót...


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » sob gru 25, 2004 01:11

igor002 pisze:są w sprzedaży przejsciówki z małego na duży wieloklin i na odwrót...
hmm z duzego na maly to musialoby wysowac kolko do przodu myslac racjonalnie wiec chyba raczej ciezko z tym ale thx



dino84

Post autor: dino84 » sob gru 25, 2004 12:47

Ja w polonezie mialem ten sam problem to wymienilem cala kolumne kierownicza



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » sob gru 25, 2004 12:53

Jak napisalem kolumne mam do zdemontowania z 88r pod to kolk ale co wowczas ze stacyjka i szerokimi przelacznikami czy bez problemow to sie da przelozyc



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob gru 25, 2004 13:20

W Golfach starsze modele nie miały nakładki poszerzającej. Jak jest nakładk powinna być inna sprężyna. Ja w starym Golfie miałem założoną kierkę z nowszego razem z tą przejściówką i tą odpowiednią sprzężyną i super jak orginalnie zamontowane wyglądało.



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » sob gru 25, 2004 13:23

No i o to chodzi che miec szerokei przelaczniki itp ale mam cale kolko na maly otwor bo na duzy nie posiadam zaslepki i tutaj zonk maly mzoe ktos ma sama zaslepke chetnie sie doagdam pozdro



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob gru 25, 2004 14:34

Wystarczy ściągnąć tą tuleję, ale trza uważać na sprężynę, by nie wypadła Ci gdzieś.



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » sob gru 25, 2004 15:41

Zdjac tuleje trzbe aja jakos zbic chyab nie obejdzie si ebez demontazu kolumny bo sciagaczem probowalem ale jest problem co ze srprezyna czym bedzie dociskana??



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob gru 25, 2004 16:59

Jak jest bez tuleji to tam jest podkładka zaciskowa [numer 18].
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 74 gości