pomozcie pompka paliwa sie nie wylacza przy baku.....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

pomozcie pompka paliwa sie nie wylacza przy baku.....

Post autor: pietka_86 » pt kwie 24, 2009 20:45

panowie mam duzy problem otoz dzis wymienialem sobie sprzeglo
wszystko zkrecilem spowrotem tak jak bylo i teraz mam problem takiej natury,ze jak wlaczam zaplon to pompka zaczyna dzialac i wcale sie nie wylacza.....
no a wczesniej przed wymiana po zalaczeniu zaolonu pompka chwilke sie wlaczyla napompowala paliwo i sie wylaczala po paru sekundach a teraz non stop pracuje i nie chce zapalic na benzynie
benzyne zatankowalem 10 litrow bo myslalem ze malo w baku ale dalej to samo...
pomozcie kto moze prosze...

[ Dodano: 24 Kwi 2009 21:41 ]
panowie pomozcie....nie wiem moglem jakis kabelek przerwac naderwac....nie wiem
a czy przekaznik pompki paliwowej moze byc za to odpowiedzialny,ze pompka sie nie wylacza????jest gdzies moze jakis czujnik paliwa nie wiem moze cos glupio pisze to poprawcie mnie....co powinienem sprawdzic...

[ Dodano: 24 Kwi 2009 21:52 ]
mogl pasc komputer?????mam 1.3 NZ tam wtryskiem paliwa steruje juz komputer...oby to nie bylo to

[ Dodano: 24 Kwi 2009 22:09 ]
no i na gazie normalnie zapali i jezdze
tylko,ze odlaczylem wtyczke od pompki bo pompuje caly czas
jak zapale na gazie i przelaczam na benzyne to nic odrazu gasnie
moglo sie tak stac cos,ze w druga strone pompuje?????
no bo jak by saly czas poppowala ta pompka to by sie chyba zalal troche silnik?????dobze mysle??i mial by problem z odpaleniem na gazie???no bo pompka pompuje az paliwo przed odpaleniem osiagnie odpowiednie cisnienie i dopiero jak odpale auto to powinna sie znow zalaczac????
panowie naprawde prosze o pomoc...



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » pt kwie 24, 2009 22:25

sprawdz kostke od aparatu zapłonowego czy przewody sa całe w obudowie... sprawdz czy z listwa ok jest wszystko....(wtryskowa) moze tam cos nie tak..



pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » pt kwie 24, 2009 22:32

no ale przed wymiana sprzegla wszystko bylo ok nie mialem zadnych problemow,nic sie nie dzialo przekrecalem kluczyk pompka bzyczala dwie sekundy i cisza odpalalem i chodzil bez problemu...a ta kostka to gdzie to jest bo tam duzo kostak widzialem...moz ejakis kolor ma odruzniajacy ja od innych?



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » pt kwie 24, 2009 22:35

a odpinałeś wężyki od paliwa ?? moze podpiołes na odwrót



pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » pt kwie 24, 2009 22:49

nie nie odpinalem wezykow paliwa wogole nic tam nie ruszalem co zwiazane z ukladem paliwowym....



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt kwie 24, 2009 23:02

musialbys sie dowiedziec gdzie jest regulator cisnienia paliwa, on dba zeby za duze cisnienie paliwa nie było w ukladzie , co do pracy na LPG to podejrzewam ze szpece od gazu Ci i tak nie odlaczyli pompki wiec ona caluy czas i tak pracowała,
sprawdz jak masz mozliowsc inne ECU , moze to jest jego wina, lub przekaznik od pompki nie wyłacza jej jak dostaje sygnal aby to zrobic.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: Stalu » sob kwie 25, 2009 08:04

Na 99,9% spalone jest ECU, przy wymianie sprzęgła na pewno odkręciłeś masę, może nie była dobrze zakręcona lub nie podpiąłeś masy do silnika. (wystarczyło tylko raz przekręcić kluczyk na zapłon i do widzenia). Miałem tak już 2 razy i za każdym razem spalił się sterownik silnika.Podjedź na jakiś auto złom lub gdzieś gdzie mają taki sterownik od ręki i poproś o podpięcie go, zapewne wszystko będzie ok.


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » sob kwie 25, 2009 08:41

kurde....mozliwe to jest
bo bylo to tak:wszystko poskrecalem tak jak bylo,mase do skrzyni przykrecilem,tylko moze za lekko bo jak pierwszym razem chcialem odpalic to pompka wlaczyla sie i po 2 sek wylaczyla sie przekrecilem kluczyk do odpalenia i nic tylko w rozruszniku cos pyknelo i tak kilka razy...pozniej pompka przestala dzialac wogole i jak wyciagnalem kluczyk ze stacyjki to swiecila sie kontrolka oleju...
poprawilem mase na skrzyni,kolo akumulatora,i na ukladznie zaplonowym i pompka zaczela dzialac no tylko ze juz sie nie wylacza tylko caly czas pracuje ale po wyciagnieciu kluczyka kontrolki gasna



Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: Stalu » sob kwie 25, 2009 08:47

Niestety ale masz do wymiany ecu, objawy dokładnie takie jak u mnie.


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob kwie 25, 2009 08:59

pietka_86 pisze:no a jeszcze nie sprawdzilem polaczenia jednej kostki bo trudny do niej jest dostep ona jest tak jak by wlasnie pod ukladem wtryskowym
widac na samym srodku zdjecia dochodza tam dwa kabelki
to jest wtryskiowacz :)

przekaznik powinien cyknac raz i po jakims czasie dug raz, rozłaczyc , musisz podmienic ECU i inny przekaznik , bo cos moim zdaniem z tego cos nawalilo ;)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob kwie 25, 2009 10:16

warto jeszcze sprawdzić dokładnie masę ECU - kable brązowe. Jej brak typowo w NZ daje ciągłe otwarcie wtryskiwaczy, może u Ciebie jakiś wariant tej awarii jesteś.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » sob kwie 25, 2009 10:29

noi po problemie podjechalem na szrot mieli akurat taki ECU podpialem i wszystko smiga jak trzeba:) dzieki .Tomek. ECU kupilem za 80 zl to chyba jeszcze nie drogo...
kolego guti ja wiem jak wyglada wtryskiwacz jest ich 4 i je wszystkie widac chodzilo mi o ta wtyczke gleboko widac ja miedzy dwoma srodkowymi wtryskiwaczami ale juz wiem co to jest.. to jest wtyczka do zaworu powietrza dodatkowego
no ale juz wszystko ok dzieki wszystkim za zainteresowanie
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: Stalu » sob kwie 25, 2009 12:24

Ważne że zrobione, bo trochę lipa jak zalewa cały czas silnik i na przyszłość zawsze sprawdzaj masę po odpięciu przed przekręceniem kluczyka.

Pozdrawiam


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » sob kwie 25, 2009 14:42

no a jeszcze z innej beczki
po wymianie sprzegla trzeba przez jakis okres jezdzic spokojnie bez gwaltownych przyspieszen itp czy mozna od razu smigac???



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 257 gości