Amortyzatory
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Amortyzatory
Mam pytanko, czy trzeba ustawiać geometrię po wymianie amortyzatorow przednich w mk4? Tak chyba nie ma żadnej regulacji ale wolę spytać
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
nie ma takiej potrzeby, przecież zbieżność nie ma nic do wyciągania amortyzatorów, żeby wyjąć amortyzator trzeba tylko odkręcić 1 śrubę "zaciskową" na zwrotnicy i odkręcić górne mocowanie amoryzatora i wychodzi cały maortyzator ze sprężynąMirek39m pisze:trzeba ustawiać przy rozbiurce i monatzu naruszysz zbieżność kuł
...
Piszemy po polsku, a do tego auta Ci sie pomylily, jak misiek10111 napisal, sa dwa punkty montazowe...Mirek39m pisze:trzeba ustawiać przy rozbiurce i monatzu naruszysz zbieżność kuł
Ostatnio zmieniony sob kwie 25, 2009 11:08 przez Kill3ill, łącznie zmieniany 1 raz.
Not 4 Movi'n Just 4 Crusi'n
a to bardzo dziwne jest co piszesz, ostatnio robiłem zawieszenie 4-ki i nie trzeba żadnej półosi odkręcać by wyjąć całą kolumnęfigurel pisze:W Golfie IV przy wymianie prawego amortyzatora należy jeszcze odkręcić półoś (oczywiście prawą) od skrzyni przekładniowej.
figurel niby w jakim celu należy to zrobić?
...
Przed wymianą amorków jak zwykle w takich sytuacjach z instrukcjami, literaturą się zapoznałem i przyznam, że jak do jeża podchodziłem do informacji p. Dietera Korpa o konieczności odłączenia prawej półosi by wyciągnąć prawy amorek:misiek10111 pisze:...i i nie trzeba żadnej półosi odkręcać by wyjąć całą kolumnę figurel niby w jakim celu należy to zrobić?
Zrewidowałem swój sceptycyzm... Nijak mi amorek nie chciał wyjść, brakowało dosłownie kilku milimetrów. Odpięcie półośki znakomicie ułatwiło sprawę ( potrzebna gwiazdkowa dwunastka). Może jako amator nie znam wszystkich myków mechaników?
jest dokładnie jak pisze figurel. Ja też się męczyłem ze zdjęciem prawego amortyzatora, i dopiero odkręcenie półosi i sworznia pomogło.
Co do ustawiania zbieżności... ja przód obniżyłem o 60mm i po ok. tygodniu zauważyłem że prawa opona się tnie... Żadnych kątów się nie ustawia, ale zbieżność szlak trafił po wymianie sprężyn
Co do ustawiania zbieżności... ja przód obniżyłem o 60mm i po ok. tygodniu zauważyłem że prawa opona się tnie... Żadnych kątów się nie ustawia, ale zbieżność szlak trafił po wymianie sprężyn
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 370 gości