Obroty golf 1.9TD AAZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Obroty golf 1.9TD AAZ

Post autor: Igor1 » sob sty 07, 2006 21:43

Mam golfa AAZ TD z 95r. Po nocnym postoju na dworze o temp. ok 0 st obroty mam 990 po 5 km jazdy sapadaja do 950 i tak trzymaja. ale ja samochod jest w garazu gdzie temp. jest 18 st to po odpaleniu mam 930 i tak trzyma ale jak na dworze zimno wejdzie na 950-tak ma byc?



Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » sob sty 07, 2006 23:10

Spoko obroty w normie. Ja mam 880-930



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » ndz sty 08, 2006 03:53

zimne powietrze wieksze upakowanie tlenu wiecej mieszanki mocniejsze wybuchy obroty wieksze



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz sty 08, 2006 04:30

hahahaha dobra teoria

jak jest zimny poprostu ssanie mu sie wlacza i wtedy ma wyzsze obroty zeby sie rozgrzal silnik szybciej jak sie juz rozgrzeje spadaja do normy czyli 950
ot cala filozofia



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sty 08, 2006 16:08

Doklanie, wszystko w normie, a wachania 930 a 990 obrotow to i tak malutka roznica ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

stonalodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 13:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: stonalodz » ndz sty 08, 2006 16:48

Krzylu pisze:hahahaha dobra teoria

nie tylko dobra.. ale i prawdziwa :) :) (po to są intercoolery) :)



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » ndz sty 08, 2006 17:06

Masz automatyczne wyprzedzenie kąta zapłonu i dlatego na zimnym silniku sa wyzsze obroty!! Ja w swoim AAZ mam ten patent ale realizowany jeszcze recznie i jak to włacze to obroty wzrastaja o jakies 50RPM a jak wyłącze to spadaja i jest OK! U Ciebie tez wszystko gra!
Bondas pisze:zimne powietrze wieksze upakowanie tlenu wiecej mieszanki mocniejsze wybuchy obroty wieksze
Teoria sama w sobie słusznabo na tej zasadzie dziala InterCooler ale w tym wypadku nie ma zastosowania ;-)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 253 gości