Delikatny wyciek płynu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Delikatny wyciek płynu

Post autor: Bbrutus (Burex) » pt kwie 24, 2009 10:31

Witam Szanownych kolegów, jak w temacie. MK3 1.8 AAM 97rok
A wiec, w sobotę rano wyjechałem do Holandii, do dzisiaj auto stało nie jeżdżone.
I dziś rano zauważyłem delikatny wyciek, myślałem ze olej, ale okazało się ze to płyn chłodniczy, po odpaleniu, autko pracuje jak należy kontrolka od wody nie mruga. Jeżeli możecie powiedzcie mi jaka może być przyczyna tego wycieku?? Może któryś z was miał już taki przypadek??
Pozdrawiam
Brutus
Ostatnio zmieniony pt kwie 24, 2009 10:32 przez Bbrutus (Burex), łącznie zmieniany 1 raz.


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » pt kwie 24, 2009 10:41

sprawdz weże moze ktorys ze starosci juz sparciał albo na złaczce sie przetarł, no chyba ze uszczelka ci poszla pod głowca i sie zagrzał i wydmuchlo korkiem troszke wody;/


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » pt kwie 24, 2009 10:48

Nie wydaje mi się żeby to była uszczelka pod głowica, wiesz jechałem bez przerw praktycznie prawie 1200 km autko temperaturę trzymało jak laleczka, zero jakich kolwiek objaw podczas trasy. Śladów wycieku oleju tez nie mam, wyciek płynu delikatny jest tylko w jednym miejscu i widać na betonie

[ Dodano: 24 Kwi 2009 11:02 ]
Byłem jeszcze raz obadać sprawę, a wiec, tak namacalnie jest to suche, czyżby przestało??
W jaki sposób?? Na misce olejowej też są jakieś ślady, ale też płynu i tak jakby wysychał a wiec teraz jestem zielony:), i zauważyłem jakby wyciek pochodzil od strony pompy wodnej, ale tez tylko małe oznaki
Ostatnio zmieniony pt kwie 24, 2009 10:49 przez Bbrutus (Burex), łącznie zmieniany 1 raz.


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

kuba_8686
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn cze 16, 2008 11:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kuba_8686 » pt kwie 24, 2009 11:13

witam

mam podobny problem, silnik 1.8 AAM '97r. (klima)

w zbironiczku wywrównawczym co jakiś czas znika mi troszke płynu.
mocno zauwazlne to było podczas zimy, teraz gdy przyszły cieplejsze dni woda praktycznie utrzymuje sie w jednej pozycji (trzyma stan).
wycieków zadnych nie mam. podejrzewam ze moze byc gdzies nieszczelna uszczelka pod głowica, choc auto ładnie trzyma temperature i w oleju nic nie przybywa.



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » pt kwie 24, 2009 11:14

wiec nic powaznego, moze gdzies na zgieciu waz pekł i czasami jak mu depniesz to moze ciut wywalic:) sprawdz dokladnie wszystkie weze

[ Dodano: Pią 24 Kwi, 2009 ]
moze to byc uszczelka to wez wyjmij bagnet i zobacz na bagnecie nie masz takiej (kawy z mlekiem) zaraz nad olejem na bagnecie bo woda sie zbiera na wierzchu to znaczy ze woda sie dostaje do oleju i szybko wymiana uszczelki


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » pt kwie 24, 2009 11:22

W sumie jak leciałem do Holandii to tak 170-180, ale mowie zero objaw, i i czy może byc taka przyczyna ze wiesz, podczas jazdy jest temperatura, i tak jakby węże są bardziej rozszczelnione i będzie ciekło, ( po trasie raczej nic nie ciekło bo był obieg) i jak auto odstawiłem, to mogło być ze ciekło az do momentu ostygnięcia silnika i tak jakby węże sie skurczyły po zmiennej temperaturze??? czy jest to raczej niemożliwe???


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » pt kwie 24, 2009 11:24

przy 170-180 to nic nie bedzie cieklo bo ma takie chlodzenie ze az za bardzo:))) w miejscie jak stoisz w korku to wtedy sie samochod grzeje i sie zalaczaja wentylatory i wtedy mogla gdzies jak jest slaby waz to mogl wypuscic ciut wody:) wiec moze sprawdz weze:)
ale na 90ps 170-180 to niezle swoja droga ja tak to swoim jezdze po autostradzie:)


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » pt kwie 24, 2009 11:26

To będzie uszczelka miski olejowej ???


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » pt kwie 24, 2009 11:27

sorka ta odpowiedz i uszczelce ale glowicy to byla do kloegi co sie wtracil w temat:) nie napisalem ze do niego:)


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » pt kwie 24, 2009 11:36

Ja mam wersje AAM-75PS, tylko oryginalnie przekręcone 143tys, i ja tez tak tylko po autostradzie ciasne, tylko ze na benzynie, silniczek jest zdrowy.
A wiec olej jest OK, jestem 4,5 tys po wymianie, Ale i tak jak się przypatrzyłem, to uszczelka miski będzie do wymiany. A jutro sprawdzę węże.
Dzieki za pomoc i pozdrawiam,
Jeżeli moderator nie zamknie tematu to jutro napisze jak sprawa wygląda z wężami

[ Dodano: 25 Kwi 2009 17:04 ]
kuba_8686 pisze: w zbironiczku wywrównawczym co jakiś czas znika mi troszke płynu.
mocno zauwazlne to było podczas zimy, teraz gdy przyszły cieplejsze dni woda praktycznie utrzymuje sie w jednej pozycji (trzyma stan).
wycieków zadnych nie mam. podejrzewam ze moze byc gdzies nieszczelna uszczelka pod głowica, choc auto ładnie trzyma temperature i w oleju nic nie przybywa
Witaj, widzę taki sam bolid jak mój, 1.8AAM Climatronic 97rok?? DOKŁADNIE :grin:
w zimie tez tak miałem ze troszkę ale delikatnie więcej ubytku, a teraz tylko jak jest temperatura 90 stopni, później jak auto stoi i silnik traci temperaturę to wyciek ustaje
P.S- sprawdziłem tak naocznie węże i nie zauważyłem żeby były przetarte, ani zbutwiałe.
Masz LPG?? Bo kolo kedys mi powiedział ze te modele po przejechaniu ilus tam tyś km beda tak mialy, jeżeli nie masz śladów oleju w zbiorniczku wyrównawczym to nie bedzie uszczelka

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob kwie 25, 2009 17:06 przez Bbrutus (Burex), łącznie zmieniany 2 razy.


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

kuba_8686
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn cze 16, 2008 11:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kuba_8686 » pn kwie 27, 2009 17:17

]

Witaj, widzę taki sam bolid jak mój, 1.8AAM Climatronic 97rok?? DOKŁADNIE :grin:
w zimie tez tak miałem ze troszkę ale delikatnie więcej ubytku, a teraz tylko jak jest temperatura 90 stopni, później jak auto stoi i silnik traci temperaturę to wyciek ustaje
P.S- sprawdziłem tak naocznie węże i nie zauważyłem żeby były przetarte, ani zbutwiałe.
Masz LPG?? Bo kolo kedys mi powiedział ze te modele po przejechaniu ilus tam tyś km beda tak mialy, jeżeli nie masz śladów oleju w zbiorniczku wyrównawczym to nie bedzie uszczelka

Pozdrawiam[/quote]

Tak mam LPG i tak jak wczesniej pisalem, zero wody w oleju oraz wyciekow czy nieszczlnosci.
Skoro jest to przyczyna LPG to trudno 1L Borygo majatku nie kosztuje :):)

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » pn kwie 27, 2009 18:03

kuba_8686 pisze:Skoro jest to przyczyna LPG to trudno 1L Borygo majatku nie kosztuje :) :)
Zapomniałem dopisać że w zimie, to musiałem dolać tak 0,75 boryga, tak na 5-6miesiecy, ale tylko w zimnie, teraz jak stoi to nie widać wycieków, może być tak:

może byc taka przyczyna ze wiesz, podczas jazdy jest temperatura, i tak jakby węże są bardziej rozszczelnione i będzie ciekło, ( po trasie raczej nic nie ciekło bo był obieg) i jak auto odstawiłem, to mogło być ze ciekło az do momentu ostygnięcia silnika i tak jakby węże sie skurczyły po zmiennej temperaturze, taka opcje tez rozwazam


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

kuba_8686
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn cze 16, 2008 11:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kuba_8686 » wt kwie 28, 2009 11:13

niech sobie tak bedzie. mi to osobiscie mocno nie przeszkadza :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 371 gości