swiecaca kontrolka oleju i brzeczenie podczas jazdy mk2 1,3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ben29
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 23:55
- Lokalizacja: Znad Jeziora Roznowskiego
- Kontakt:
swiecaca kontrolka oleju i brzeczenie podczas jazdy mk2 1,3
Witajcie.
moj kolega ma problem, podczas jazdy czasami zaswieca sie kontrolka cisnienie oleju i brzeczyk, kumpel wymienil dwa czujniki przy silniku , mimo to nic sie nie poprawilo.
Co to moze byc??? HELP
moj kolega ma problem, podczas jazdy czasami zaswieca sie kontrolka cisnienie oleju i brzeczyk, kumpel wymienil dwa czujniki przy silniku , mimo to nic sie nie poprawilo.
Co to moze byc??? HELP
albo ktoras z wsowek jest luzna i nieraz nie laczy i tak sie dzieje sprawdz wszystkie wsowki na czujmikach oleju
no i poziom oleju podstawa jak za niski to na zakretach zasysa powietrze i tez znika cisnienie ale jak buczy to znaczy ze brak impulsu byl dlugi ( a nie chwilowy na zakrecie chyba ze naprawde jest bardzo malo oleju) i stawiam na wsowki i kabeli orzy ich czesto nie lacza
pozdrawiam
no i poziom oleju podstawa jak za niski to na zakretach zasysa powietrze i tez znika cisnienie ale jak buczy to znaczy ze brak impulsu byl dlugi ( a nie chwilowy na zakrecie chyba ze naprawde jest bardzo malo oleju) i stawiam na wsowki i kabeli orzy ich czesto nie lacza
pozdrawiam
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
To nie wygląda to dobrze.....chyba trzebaby jakąś diagnostyke silnika walnąć bo może się kończy (pomiar ciśnienia oleju napewno trzebaby zrobić).ben29 pisze:Sek w tym, ze wczesniej byl to moj MK2 i mialem ten sam proble, stan oleju jest ok, niedawno zmieniany, wiec to nie to, ale w takim razie byc moze beda to styki.
A tak na marginesie - po to jest kontrolka i brzęczek, aby jak się zaświeci to zakończyć czemprędzej jazde i nie rozpoczynać jej bez znalezienia i usunięcia przyczyny. Niestety kto nie smaruje ten nie jedzie i tak to tylko mozna załatwić silnik i niec więcej
- ben29
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 23:55
- Lokalizacja: Znad Jeziora Roznowskiego
- Kontakt:
tak, byc moze to pomka, oby nie panewki, az strach pomyslec: (kogut pisze:Miałem taka samą sytuacje. Nadmienie, ze olej był jakies 2tys.km po wymianie, stan na bagnecie 3/4, wiec niemało, a brzeczyk chodził, no i nie było rzadnych przechyłow.Sytuacja powtórzyła sie kilka razy, zwiększyłem obroty, teraz ma ok1000 obr/min. i jest ok. Auto przejechało od tamtego czasu jakies 5000km, i niema innych dolegliwosci, oleju tez nie ''bierze''.Moze to ''słaba'' pompka olejowa? Tłumaczyłoby to ,po zwiekszeniu obrotów( wieksze cisnienie-lepsze smarowanie) , ze przyczyna ustała?
Ja jak kupywałem golfika w lipcu to gość powiedział że potrafi właśnie te dziadostwo sobie pobrzęczeć. W pażdzierniku wymieniłem olej do tego czasu załączyło mi sie jakieś 5-10 razy podczas wkręcania go w obroty. potem miałem jakieś 2-3 miesiace spokoju i na początku grudnia tak sie ten brzeczyk na mnie uwzią że denerwował mnie przez jakiś tydzień i to po pare razy dziennie (niewiedziałem co mam robic poprostu głupiałem i kontrolowałem cały czas stan oleju choc czasem sprawdzałem go pare minut wczesniej)
Pojechałem wiec do elektryka i niestety niemógł dojść co to moze być.
Od kiedy skończył sie tamten pechowy tydzień mam spokuj, ale wydaje mi się ze juz natchodzi znowu czas brzeczenia.
-------------------------Dlamnie jest to dziwactwo.
Pojechałem wiec do elektryka i niestety niemógł dojść co to moze być.
Od kiedy skończył sie tamten pechowy tydzień mam spokuj, ale wydaje mi się ze juz natchodzi znowu czas brzeczenia.
-------------------------Dlamnie jest to dziwactwo.
----------mk1 Cabrio----------
Wiecie co, taki brzęczyk miałem przy ogórku i co sie okazało że pompa jest walnięta - a dokładnie padał zaworek regulujący ciśnienie na pompie. A tak prawde powiedziawszy od pierwszego brzęczyka do ustalenia przyczyny przejechałem jakieś 20 tyś tyle że później objawy były dużo gorsze bo zaczęło wywalać olej spod filtra (nadciśnienie w układzie smarowania).
Jeden gość swpomniał że trzeba by sprawdzić ciścnienie w układzie smarowania. Jeśłi przyczyną jest pompa takie badanie jest wskazane.
Pozdrawiam
Jeden gość swpomniał że trzeba by sprawdzić ciścnienie w układzie smarowania. Jeśłi przyczyną jest pompa takie badanie jest wskazane.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 88 gości