Silnik muli przy dodawaniu gazu, nia mam instalacji LPG!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik muli przy dodawaniu gazu, nia mam instalacji LPG!!!
Witam,
dzisiaj w moim VW (Golf 3 Cabrio silnik 2E na wielopunkcie) zepsuło sie cos znowu;) tym razem problem dotyczy silnika który jak dotąd chodził bez zarzutu. Dodam ze 9 tys km temu wymieniane byly swiece, olej, filtry, pasek rozrzadu. Otóz pierwsza rzecz to to, że strasznie głośno chodzi mi pompa paliwa w baku, od około 5 miesiecy, jak zaczałem jezdzic na PB98 wycie ustało, teraz jezdze na PB 95 i znowy wyje i to dosc głośno juz dzisiaj bylo. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale opisuje wszystko dokładnie. Przy dodawaniu gazy starsznie muli mi silnik, jak jade, powyzej 2 tys obr szarpie samochodem, musze bardzo powoli dodawać gazu. Na postoju jak wcisne gaz do dechy zamula go tak ze w ogole nie wzrastaja obroty. Kurde co to moze byc? moze to być pompka paliwa? Podejzewam ze moze to byc wiele rzeczy, tylko nie wiem od czego najbardziej prawdopodobnego sie zbrac bo wymiana po kolei wszystkiego jak leci mija sie troche z celem(chodzi o koszty oczywiscie). Prosze o pomoc, jakies sugestie i jak sprawdzic mozliwe wadliwe czesci bez koniecznosci wymiany na inne.
dzisiaj w moim VW (Golf 3 Cabrio silnik 2E na wielopunkcie) zepsuło sie cos znowu;) tym razem problem dotyczy silnika który jak dotąd chodził bez zarzutu. Dodam ze 9 tys km temu wymieniane byly swiece, olej, filtry, pasek rozrzadu. Otóz pierwsza rzecz to to, że strasznie głośno chodzi mi pompa paliwa w baku, od około 5 miesiecy, jak zaczałem jezdzic na PB98 wycie ustało, teraz jezdze na PB 95 i znowy wyje i to dosc głośno juz dzisiaj bylo. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale opisuje wszystko dokładnie. Przy dodawaniu gazy starsznie muli mi silnik, jak jade, powyzej 2 tys obr szarpie samochodem, musze bardzo powoli dodawać gazu. Na postoju jak wcisne gaz do dechy zamula go tak ze w ogole nie wzrastaja obroty. Kurde co to moze byc? moze to być pompka paliwa? Podejzewam ze moze to byc wiele rzeczy, tylko nie wiem od czego najbardziej prawdopodobnego sie zbrac bo wymiana po kolei wszystkiego jak leci mija sie troche z celem(chodzi o koszty oczywiscie). Prosze o pomoc, jakies sugestie i jak sprawdzic mozliwe wadliwe czesci bez koniecznosci wymiany na inne.
Ostatnio zmieniony czw kwie 23, 2009 19:30 przez crash50, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pasik
- Grupa Dolny Śląsk!!
- Posty: 447
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 16:23
- Lokalizacja: Żerniki Małe/Kobierzyce/Wrocław
- Kontakt:
sprawdz filt paliwa - u mnie był stary i wymiana go przyniosła skutek
a druga mozliwa opcja to pompa paliwa, która czasami sie po prostu psuje, podjedz do jakiegos mechanika niech ci podłoczy taki manometr na węze paliwa i sprawdzi czy pompa dostatcza odpowiedniej ilosci paliwa
a druga mozliwa opcja to pompa paliwa, która czasami sie po prostu psuje, podjedz do jakiegos mechanika niech ci podłoczy taki manometr na węze paliwa i sprawdzi czy pompa dostatcza odpowiedniej ilosci paliwa
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=81114Passat! :)
Wołga na FB - lajkować!!!
Golf mk3GT na części!PW!
Gas Grass or Ass - Nobody Rides for Free
Kom:604-341-885[/b]
Wołga na FB - lajkować!!!
Golf mk3GT na części!PW!
Gas Grass or Ass - Nobody Rides for Free
Kom:604-341-885[/b]
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Jesli dawno nie wymieniales filtra a zmienia sie co 60 tys km lub czesciej w zaleznosci od wielu spraw, to zmien go bo to nie zaszkodzi jesli stary a pompa... jesli o nia chodzi to z nia bywa roznie... albo przestaje wogole pracowac jak zlapie powietrza albo stopniowo sie zaciera. Jesli to pierwsze to silnika nie odpalisz, jesli to drugie to bedzie coraz slabszy az wkoncu bedzie ciezko palil az przestane palic wogole. Trzeba pomyslec nad filtrem bo to tansze a potem sprawdzic pompe przez sprawdzenie cisnienia jakie ona wytwarza w ukladzie.crash50 pisze:ok, juz wiem ze pierwsza rzecza która koniecznie trzeba zbadac jest pompa. Ja myślałem, ze gdy pompa nie wyrabia auto bedzie gasło...
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
pompa jest bardzo wazna przy slabym ciśnieniu szarpie , nie zapala zimny od pierwszego , dusi sie przy dawaniu gazu , przerabiałem to , dostałem szału nawet wtryski i reg ciśnienia podmienialem, objaw mialem taki ze powrotem nie wracało paliwo.. zawór na listwie wtrysków nie otwierał sie bo za małe ciśnienie było , okazala sie pompa - przy okazji lepiej filtr tez zmień .
dodam że dopiero druga pompka ( też nówka ) okazała się wydolna i dawała porządne ciśnienie , gdyby pierwsza zadziałała jak trzeba to uniknąłbym nerwów i szukania przyczyn gdzie indziej . Pomkę można wyjąć i w srodku jest zbiorniczek na syf , można go oczyścić z tym że jak ci rzęzi to już tylko wymiana , bo pomyśl co będzie jak staniesz w polu bo ci pomka nawali na amen
dodam że dopiero druga pompka ( też nówka ) okazała się wydolna i dawała porządne ciśnienie , gdyby pierwsza zadziałała jak trzeba to uniknąłbym nerwów i szukania przyczyn gdzie indziej . Pomkę można wyjąć i w srodku jest zbiorniczek na syf , można go oczyścić z tym że jak ci rzęzi to już tylko wymiana , bo pomyśl co będzie jak staniesz w polu bo ci pomka nawali na amen
Ostatnio zmieniony czw kwie 23, 2009 23:48 przez dnadna, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości