Brak sygnału dźwiękowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

orzech305
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 09:31
Lokalizacja: Toruń

Brak sygnału dźwiękowego

Post autor: orzech305 » czw kwie 23, 2009 11:31

Wczoraj kupiłem uniwersalny klakson ponieważ brak sygnału w moich.. (nie wiadomo dlaczego - kiedyś zresztą umieściłem ten problem i nikt na forum nie potrafił mi pomóc;/) i chcę go zamontować. Proszę o instrukcje :)


Tuż za rogiem..:)

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw kwie 23, 2009 21:14

A napięcie do starego klaksonu dochodzi?



orzech305
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 09:31
Lokalizacja: Toruń

Post autor: orzech305 » pt kwie 24, 2009 06:54

Podobno dochodzi. Kumpel sprawdzał kontrolką. Jak się włącza klakson słychać tylko takie pykanie. Jak odkręciłem klakson to był cały w rdzy. A drugiego nie odkręcałem.


Tuż za rogiem..:)

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pt kwie 24, 2009 17:42

TUTAJ jest to opisane, może na coś się przyda...



Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » pt kwie 24, 2009 18:22

do klaksonu w mk2 dochodzą 2 przewody + i -. Jeśli w Twoim uniwersalnym też tak jest, to dobrze. Kłopot pojawia się jeśli w uniwersalnym jest tylko jeden wtyk na "plusa" (tak było w moim przypadku). Problem jest tego rodzaju, że ori klakson pobudzany jest "-" i nie pobiera go z karoserii, a z przewodu. Plus jest stale podawany. Jeżeli masz na uniwersalnym wtyk pod "+" to jak skręcisz wszystko będzie Ci ciągle trąbił (tak było u mnie i rozwiązałem to, montując go na łapie z tworzywa) Podsumowując:
2 wtyki w uniwersalnym- 0 kłopotu, podpinasz tylko kable
1 wtyk- musisz odgraniczyć go od masy z karoserii a obudowę podpiąć pod masę z kabla.



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » pt kwie 24, 2009 19:34

witam ma tez taki problem posiadam klakson na 2 styki on jest sterowny ''-'' gdy naciskam to słychac taki pykniecie .
podłączyłem go pod ,,-,, i trąbił możne ktoś powiedzieć dlaczego tam ta masa jest słaba ta z kierownicy.


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 381 gości