Dziś rano jak co dzień wsiadłem do mojego Golfika i przekręciłem kluczyk a tu nic zero reakcji. Więc rozebrałem wszystko i wyciągnąłem stacyjkę.Okazało się że ułamał się element który porusza kostką(widoczny na zdjęciu). Szukam teraz nowej stacyjki tzn samego mechanizmu stacyjki bez wkładki i kostki. Mam nadzieje że takowy uda mi się kupić.
Ale mam taki dylemat jak wyjąc wkładkę? I czy ten ułamany element należy do wkładki czy do korpusu stacyjki?
jak wyjąć wkładkę stacyjki?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak wyjąć wkładkę stacyjki?
Ostatnio zmieniony wt kwie 21, 2009 08:03 przez uksz, łącznie zmieniany 2 razy.
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Raczej do wkładki ponieważ gdy ją wyjmniesz to w korpusie zostaje szczelina do której wejdzie śrubokręt a nim odpalisz auto jedynie pozostaje aby pętla IMO była podłączona to ten czarny pierścień na wkładce oraz był blisko niej kluczyk.
Samą wkładkę wyjmniesz wkładając sztywny drut do małej dziurki obok tego czarnego pierścienia9czytnik IMO) wkładasz jednocześnie kluczyk i przekręsasz chyba w lewo drutem zwalniasz blokadę i wkładka wychodzi
Samą wkładkę wyjmniesz wkładając sztywny drut do małej dziurki obok tego czarnego pierścienia9czytnik IMO) wkładasz jednocześnie kluczyk i przekręsasz chyba w lewo drutem zwalniasz blokadę i wkładka wychodzi
Coś nie za bardzo mi to idzie...
Drut wkładam w miejscu zaznaczony na zdjęciu kluczyk w pozycji zapłonu ale wkład nie chce wyjść.
Drut wkładam w miejscu zaznaczony na zdjęciu kluczyk w pozycji zapłonu ale wkład nie chce wyjść.
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 15:47
- Lokalizacja: Rokitki DLE/Stafford UK
Takie moje pytanie do kolegi pszczyna, trochę z innej beczki skąd można uzyskać takie fachowe dane.
mój golfik piękny styl prosto z Holandii przybyłem nim kilka chwil w tulipanach stal i trochę sobie zgnił hehe/stoi i tęskni za mną a ja niestety rozglądam się za innym autem ale sercem zawsze z MKII/ Passat 3BG nowy nabytek/MK2 nadal w stajni
Wkładka wyjęta , dziękuje bardzo kolego.pszczyna pisze:Jeszcze raz
[url=http://images37.fotosik.pl/103/a73615e7dc10b2f2m.jpg]Obrazek[/URL]
Zdjęcia zamieszczone na prośbę kolegi DragOOn
Ostatnio zmieniony śr lip 01, 2009 09:56 przez uksz, łącznie zmieniany 1 raz.
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 237 gości