No to ja musze sie przyznac ze kopa ma moj RFik na tym weberze niezlego ;p ale ciagle malo... beda mikuni to sie zobaczy a weberek zostanie jako backupkogan77 pisze:o matko !!!
Ja też mam RF w automacie.
Na trasie 8l LPG
Zakładam własnie weberka z mniejszymi gardzielami 23/25 - nie zależy mi na megakopie!!!
Ja chcę tanio i kulturalnie moc oddawać
O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
jako backup... poki nie bede pewny ze na mikuni smiga ladnie i nie spali 20 na sete pozniej sie jakos dogadamy mozeMiSzOn pisze:taki kolega, a obiecywałeśfifel pisze:a weberek zostanie jako backup
Choc ostatnio tatus stwierdzil po kupnie passata ze bede mial dobra fure do jazdy bo on chce land rovera cokolwiek chcial przez to powiedziec
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
- Lokalizacja: VW-wa
Nie pamiętam, ale standart (kupiony na szrocie z jakiegoś fiaciorka) nic nie zmieniane tylko pływak ustawiony na ~8mm i skręcona śruba na ~0,5obrotu od składu mieszanki (tryb ECO) ale chyba za mało i przez to ma te szarpnięcia, bo jak to inaczej wytłumaczyć ? chociaż na ciepłym jakby lepiej ...fifel pisze:Piter navi, a mozesz napisac jaki masz setup webera? jakie dysze zastosowales do weberka?
Tez mam RFa i mi pali ok 10-11, z tym ze mam automata i zastanawiam sie czy mozna to spalanie obnizyc zanim zaloze gazy od bike'a
Brak czasu, kurde jakoś w weekend pochwale się fotkami co stworzyłem i napisze jakie są dysze (jak je wykręce)
Ja zawsze webera ustawialem na sluch jesli chodzi o sklad mieszanki i chodzi rowniusienko nic nie szarpie... jak stoje na swiatlach to silnika nie slychac i czesto na dojezdzie do skrzyzowania patrze czy aby nie zgaslPiter navi pisze:skręcona śruba na ~0,5obrotu od składu mieszanki (tryb ECO)
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
Panowie zmienialiśmy wspólnie z pierburga na webera teraz z webera na mikuni wiec moze ktoś się dołączy i do mojego tematu o tym jak własnymi siłami zrobić gwintowane zawieszenie? Serdecznie zapraszam do dyskusji:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2748969#2748969
[ Dodano: 11 Kwi 2009 17:46 ]
Witam po raz kolejny Panowie!
Wczoraj zaprowadziłem mam nadzieję ostatnie poprawki w lakierze a dziś podbiłem przegląd oczywiście skutkiem tego był test auta i webera
pierwsze wrażenia były takie: ,, o ku** ale zapie**** !! "
niestety po jakichś 12 km przytrzymałem na dwójce go porządnie i na wysokich obrotach zaczął mi się dławić,parskać i wogóle masakra... kolejny 1 km to myślałem ze do domu nie dojadę, zatrzymałem się na poboczu ze trzy razy go odpalałem i nagle jeb zaczął działać normalnie...dojechałem do domu i znowu gaz w podłogę i to samo wiec zajechałem do garażu,dałem pływak na jakieś niecałe 5mm , zmniejszyłem średnice nadmiaru paliwa które wraca do baku..odpaliłem ii.... OGIEŃ!! Drze jak burza 1 i 2 nie poza 7 tysięcy :green_fuck:
Zastanawia mnie teraz tylko jak to jest z tym zapłonem czy przyśpieszenie go coś da? Jeżdżę na benie 98,jak ktoś przestawiał zapłon do przodu albo coś i dało to jakiekolwiek efekty to niech da znać
MiSzOn spędzasz świeta gdzies u rodziny albo cos? bo mówiłeś ze zjezdzasz to do nas ;pp:D
[ Dodano: 14 Kwi 2009 00:16 ]
Mam Panowie takie pytanie odnoście dolotu do gaźnika..
w tej chwili mam ząłożony oryginalny dolot z poloneza ale planuje złożyć coś porządnego na stożku i na porządnej aluminiowej polerowanej rurze
i tak mnie zastanawia z czego dobrać ( z jakiego auta i jakiego silnika) dolot (chodzi mi o samą tą część nachodzącą na gaźnik) tak żeby zastosować rurę okrągłą o średnicy od 50 do powiedzmy 80 mm .
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2748969#2748969
[ Dodano: 11 Kwi 2009 17:46 ]
Witam po raz kolejny Panowie!
Wczoraj zaprowadziłem mam nadzieję ostatnie poprawki w lakierze a dziś podbiłem przegląd oczywiście skutkiem tego był test auta i webera
pierwsze wrażenia były takie: ,, o ku** ale zapie**** !! "
niestety po jakichś 12 km przytrzymałem na dwójce go porządnie i na wysokich obrotach zaczął mi się dławić,parskać i wogóle masakra... kolejny 1 km to myślałem ze do domu nie dojadę, zatrzymałem się na poboczu ze trzy razy go odpalałem i nagle jeb zaczął działać normalnie...dojechałem do domu i znowu gaz w podłogę i to samo wiec zajechałem do garażu,dałem pływak na jakieś niecałe 5mm , zmniejszyłem średnice nadmiaru paliwa które wraca do baku..odpaliłem ii.... OGIEŃ!! Drze jak burza 1 i 2 nie poza 7 tysięcy :green_fuck:
Zastanawia mnie teraz tylko jak to jest z tym zapłonem czy przyśpieszenie go coś da? Jeżdżę na benie 98,jak ktoś przestawiał zapłon do przodu albo coś i dało to jakiekolwiek efekty to niech da znać
MiSzOn spędzasz świeta gdzies u rodziny albo cos? bo mówiłeś ze zjezdzasz to do nas ;pp:D
[ Dodano: 14 Kwi 2009 00:16 ]
Mam Panowie takie pytanie odnoście dolotu do gaźnika..
w tej chwili mam ząłożony oryginalny dolot z poloneza ale planuje złożyć coś porządnego na stożku i na porządnej aluminiowej polerowanej rurze
i tak mnie zastanawia z czego dobrać ( z jakiego auta i jakiego silnika) dolot (chodzi mi o samą tą część nachodzącą na gaźnik) tak żeby zastosować rurę okrągłą o średnicy od 50 do powiedzmy 80 mm .
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
zbstw_gacuś, dziś sobie załatwiłem taką gumę od jednopunktu vw, mocowanie do gaźnika ma oryginalnie okrągłe ale po zastosowaniu oryginalnej przystawki do filtra z poloneza pasuje idealnie bo z okręgu robi się szczelna elipsa
Z drugiej strony pasuję rura 60 mm ale myślę że i 70 by wlazła bez większych problemów( może i większa).
Tak więc polecam wszystkim tą gumę bo sprawa z nią wygląda naprawdę bardzo fajnie
[ Dodano: 15 Kwi 2009 21:45 ]
Panowie w temacie o Mikuni napisałem :
,, Juz powoli zbieram informacje co i jak z wałkami etc, teraz jestem na etapie wybierania silnika bo dla uzyskania lepszego napełnienia używa się silników 16 zaworowych lecz te są wszystkie sterowane komputrami i są na wtryskach czy czymś tam ;p a ja bym chciał wywalic wszysko i zastosowac chociazby gaxnbik z fiata 125p.
Nigdy nie widziałem takiej modyfikacji i zastanawia mnie czy to możliwe wogóle jest i jak mamy silnik powiedzmy 9a który ma 136 koni to jak się zamontuje do niego powiedzmy gaźnik webera z fiata to ile tych koni będzie? Podejrzewam że trochę mniej..ale ile mniej? Na celu tej modyfikacji jest to żeby tak jak w starych silnikach vw dało sie rozebrac wszystko w 5 minut jak coś się schrzani na środku drogi ;p "
Pytanie do Was co sądzicie o takiej modyfikacji? działało by to i jak z mocą i sprawnością tego silnika?
Z drugiej strony pasuję rura 60 mm ale myślę że i 70 by wlazła bez większych problemów( może i większa).
Tak więc polecam wszystkim tą gumę bo sprawa z nią wygląda naprawdę bardzo fajnie
[ Dodano: 15 Kwi 2009 21:45 ]
Panowie w temacie o Mikuni napisałem :
,, Juz powoli zbieram informacje co i jak z wałkami etc, teraz jestem na etapie wybierania silnika bo dla uzyskania lepszego napełnienia używa się silników 16 zaworowych lecz te są wszystkie sterowane komputrami i są na wtryskach czy czymś tam ;p a ja bym chciał wywalic wszysko i zastosowac chociazby gaxnbik z fiata 125p.
Nigdy nie widziałem takiej modyfikacji i zastanawia mnie czy to możliwe wogóle jest i jak mamy silnik powiedzmy 9a który ma 136 koni to jak się zamontuje do niego powiedzmy gaźnik webera z fiata to ile tych koni będzie? Podejrzewam że trochę mniej..ale ile mniej? Na celu tej modyfikacji jest to żeby tak jak w starych silnikach vw dało sie rozebrac wszystko w 5 minut jak coś się schrzani na środku drogi ;p "
Pytanie do Was co sądzicie o takiej modyfikacji? działało by to i jak z mocą i sprawnością tego silnika?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Panowie, co to może być z tym Weberem, że chwilę chodzi dobrze a potem zaczyna się dławić, brakuje mu mocy. Na wolnych chodzi jako tako, ale z miejsca jest ciężko ruszyć. Jak dodam więcej gazu i z wysokich obrotów da się jakoś ruszyć. Jak dodaję ciutkę gazu to gaśnie. Tak jakby nie mógł sobie mieszanki wyssać. Dmuchałem, chuchałem w gaźnik, zmieniałem dysze paliwa, powietrza rurki i dalej tak samo. Muli się, szarpie. No co to może być?
Jak dałem na pierwszy przelot dyszę paliwa 155 to było najlepiej, ale i tak nie jakoś specjalnie dobrze. Pływak też wyginałem w różne strony.
Jak dałem na pierwszy przelot dyszę paliwa 155 to było najlepiej, ale i tak nie jakoś specjalnie dobrze. Pływak też wyginałem w różne strony.
MiSzOn, podaj konfiguracje twojego gaźnika dysze paliwo/powietrze/ruzki emulyjne/srednice gardzieli
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Dysze paliwa 120 i 155
Dysze powietrza 200 i 220
Rurki F35
Dysze wolnych 50 i 100
Gardziele 24 i 26.
To będzie coś z gaźnikiem, bo później wsadziłem drugi, i przy tej samej konfiguracji chodzi dosyć ładnie. Co ciekawe, ten właśnie gaźnik który tak ładnie chodzi, wcześniej robił tyle problemów, że w końcu wróciłem do Pierburga.
Wszystko jest na razie cacy na tym gaźniku co jest w aucie oprócz tego, że na wolnych czasami pyrka w wydech, ale tutaj podejrzewam układ zapłonowy.
Druga sprawa, że jakiś taki słaby trochę jest. Tzn. ciągnie dosyć, ale wcześniej jeszcze jak były wielkie problemy, to mimo wszystko lepiej się bujał. Myślę, że może trzeba będzie zapłon lepiej ustawić. Właśnie, orientuje się ktoś w którą stronę kręcąc aparatem zapłon się przyspiesza a w którą opóźnia?
No i sprawa tego pierwszego gaźnika na którym się tak dławi i traci moc. Co mu może dolegać? Dysze, rurki itd. odpadają bo są teraz w tym co jest w aucie i jakoś chodzi.
Hmmm.. Ciekawe rzeczy...
Dysze powietrza 200 i 220
Rurki F35
Dysze wolnych 50 i 100
Gardziele 24 i 26.
To będzie coś z gaźnikiem, bo później wsadziłem drugi, i przy tej samej konfiguracji chodzi dosyć ładnie. Co ciekawe, ten właśnie gaźnik który tak ładnie chodzi, wcześniej robił tyle problemów, że w końcu wróciłem do Pierburga.
Wszystko jest na razie cacy na tym gaźniku co jest w aucie oprócz tego, że na wolnych czasami pyrka w wydech, ale tutaj podejrzewam układ zapłonowy.
Druga sprawa, że jakiś taki słaby trochę jest. Tzn. ciągnie dosyć, ale wcześniej jeszcze jak były wielkie problemy, to mimo wszystko lepiej się bujał. Myślę, że może trzeba będzie zapłon lepiej ustawić. Właśnie, orientuje się ktoś w którą stronę kręcąc aparatem zapłon się przyspiesza a w którą opóźnia?
No i sprawa tego pierwszego gaźnika na którym się tak dławi i traci moc. Co mu może dolegać? Dysze, rurki itd. odpadają bo są teraz w tym co jest w aucie i jakoś chodzi.
Hmmm.. Ciekawe rzeczy...
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
MiSzOn, zapłon przyśpieszasz tak jakbyś chciał cały zapłon odkręcic (tak jakbyś srubke odkręcał), sciągnij kopułkę potem dobierz się do tej ośki i poruchaj nią na boki. jak ma luzy to do wymiany - jedyna rada na to m to tak jak i umnie przyśpioeszyć sporo zapłon,wszystko metodą prób i błędów ale wtedy na wolnych na pewno bd od czasu dpo czasu pyrkał w wydech ;p
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 206 gości