Mój golf stanął
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mój golf stanął
Witajcie
Dzisiaj chciałem ruszyć wrzucił 1 puszczam sprzęgło i nic.
Samochód stoi nie rusza na żadnym biegu. Przeguby ok.
Co się mogło stać????
POMOCY
Z góry dziękuję za sugestie.
Dzisiaj chciałem ruszyć wrzucił 1 puszczam sprzęgło i nic.
Samochód stoi nie rusza na żadnym biegu. Przeguby ok.
Co się mogło stać????
POMOCY
Z góry dziękuję za sugestie.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
w 1,8 łącznik masz na przodzie silnika od str kierowcy zobacz czy on jest cały nam w pasku padł i śrubami poskręcaliśmy oczywiście nie byle jak tylko dopasowaliśmy rozmiarami i ustawiliśmy potem zeby dobrze działała skrzynia
ps jak nie znajdziesz tego to poproś kogoś zeby wrzucał biegi a ty obserwuj co sie rusza przy silniku i zobaczysz
ps jak nie znajdziesz tego to poproś kogoś zeby wrzucał biegi a ty obserwuj co sie rusza przy silniku i zobaczysz
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 20:17 przez Damian3942, łącznie zmieniany 1 raz.
passat b5 115KM AZM 2003r
- emsikemsik
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 01:57
- Lokalizacja: Greifenberg (Gryfice)
Dzięki za zainteresowanie problemem
Test TAZ' a przeprowadziłem na początku dlatego wykluczyłem przeguby
Bieg też się załącza, testowałem na odpalonym silniku wrzucając go bezpośrednio na skrzyni.
Tarcza jest prawdopodobna ale po chwili namysłu stawiam na taki talerzyk oporowy, po wyjęciu skrzyni poinformuję wszystkich o powodzie awarii
Ewentualnie może inne sugestie.
Pozdrawiam
Mariusz
Test TAZ' a przeprowadziłem na początku dlatego wykluczyłem przeguby
Bieg też się załącza, testowałem na odpalonym silniku wrzucając go bezpośrednio na skrzyni.
Tarcza jest prawdopodobna ale po chwili namysłu stawiam na taki talerzyk oporowy, po wyjęciu skrzyni poinformuję wszystkich o powodzie awarii
Ewentualnie może inne sugestie.
Pozdrawiam
Mariusz
Ostatnio zmieniony śr kwie 22, 2009 18:11 przez ochi, łącznie zmieniany 1 raz.
- tympy mechanik
- Forum Master
- Posty: 1001
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
- Lokalizacja: ERA
- Kontakt:
ten talerzyk nie ma z tym nic wspólnego on odpowiada za wysprzeglanie i jak by on padł to byś w ogóle biegu nie wrzucił bo by nie działało ja stawiam na tarcze albo co gorsza wałek zdawczy ze sie ukręcił bo były i takie przypadki a co do tego talerzyka jeszcze to mi sie wydaje ze w 1.3 masz sprzęgło bez tego talerzyka na zwykłe łożysko oporowe napisz w ktorym miejscu wchodzi łapa od sprzegła blisko silnika czy w tył skrzyni patrząc od silnika ??jesli wchodzi blisko silnika to masz zwykłe sprzegło na łożysko oporowe a jak w tył to masz to sprzeło z talerzykiem mógł też strzelić sam docisk i po prostu sie slizgaochi pisze:po chwili namysłu stawiam na taki talerzyk oporowy,
- tympy mechanik
- Forum Master
- Posty: 1001
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
- Lokalizacja: ERA
- Kontakt:
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
no to kolego dokladasz sobie pracy w tym momencie po co skrzynie rozbierac jak z komory silnika masz dostep i trzeba dokladnie to sprawdzic mi ostatnio przegub wewnetrzny padl i tez ani do przodu ani do tylu popatrz na przeguby jak sie nie kreca to znaczy ze przegub zreszta twoj samochod rob jak sobie chcesz
Kolego proszę nie pisz bzdur. Jak się znasz i umiesz pomóc to podziel się swoją wiedzą jeśli nie jesteś pewny to nie siej zamieszaniano to kolego dokladasz sobie pracy w tym momencie po co skrzynie rozbierac jak z komory silnika masz dostep i trzeba dokladnie to sprawdzic mi ostatnio przegub wewnetrzny padl i tez ani do przodu ani do tylu popatrz na przeguby jak sie nie kreca to znaczy ze przegub zreszta twoj samochod rob jak sobie chcesz
Mariusz
- tympy mechanik
- Forum Master
- Posty: 1001
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
- Lokalizacja: ERA
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 220 gości