Paliwo w oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kinio73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 16, 2008 19:18
Lokalizacja: Stargard Szczec

Paliwo w oleju

Post autor: Kinio73 » ndz kwie 19, 2009 16:33

Od pewnego czasu zaczął ciężko palić jak nie zaplił za pierwszym razem to tylko drugi akumulator.
Na bagnecie zwiększył się stan oleju .Okazało sie ,że paliwo dostaje się do oleju. Zmierzyłem ciśnienie sprężania i dalej nic nie wiem zakładałem,że poszły pierścienie:
1 -14 bar,
2 - 15 bar
3 -15.50 bar
4 -15 bar
Jak jest zimny to lubi zgasnąć ,po ok 2 min chodzi w miare dobrze
Ktoś ma jakiś pomysł?
Ostatnio zmieniony wt kwie 21, 2009 08:05 przez Kinio73, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz kwie 19, 2009 17:32

Zalewa go i to konkretnie



Awatar użytkownika
Balast
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw maja 12, 2005 18:55
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Balast » ndz kwie 19, 2009 18:20

dokładnie za duża dawka paliwa i nie spala tego ,



Kinio73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 16, 2008 19:18
Lokalizacja: Stargard Szczec

Post autor: Kinio73 » ndz kwie 19, 2009 18:31

miejmy nadzieje,że tylko to.Chociż i tak na dzień dzisiejszy problem bo nie mogę uruchomić silnika
Ostatnio zmieniony ndz kwie 19, 2009 20:43 przez Kinio73, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tattoo_men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:57
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: tattoo_men » ndz kwie 19, 2009 21:24

zanim wezmiesz sie za remont silnika sprawdz jak wygladaja swiece



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz kwie 19, 2009 21:52

swiece przewody ogolnie caly uklad zaplonowy trzeba sprawdzic


Obrazek

Kinio73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 16, 2008 19:18
Lokalizacja: Stargard Szczec

Post autor: Kinio73 » ndz kwie 19, 2009 22:57

układ zapłonowy jest sprawny,



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pn kwie 20, 2009 00:39

Kinio73 jak ktoś ci mówi sprawdź świece znaczy wykręć je i zobacz.

Druga sprawa to zobacz czy klapka ta okrągła przy rozdzielaczu sie nie powiesiła. Ewentualnie jeżeli to PL'ka to może być coś z elektroniką i ciśnieniem paliwa (może czujnik, może co inne).


18K4F inside... RWD car :)

Kinio73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 16, 2008 19:18
Lokalizacja: Stargard Szczec

Post autor: Kinio73 » pn kwie 20, 2009 09:55

świece maja najechane 500km trójelektrodowe nalot czarny.Układ zapłonowy sprawdzony oscyloskopem niskie i wysokie napięcia.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn kwie 20, 2009 10:07

A klapą ktoś się nie bawił?? czujnik temperatury na głowicy OK?? Jak silnik chodzi na wysokich obrotach??

[ Dodano: 20 Kwi 2009 10:07 ]
Zapłon zostaw w spokoju, on nie ma nic do tego



Awatar użytkownika
tattoo_men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:57
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: tattoo_men » pn kwie 20, 2009 18:51

a nie śmierdzi spalinami ze zbiorniczka wyrównawczego?



Kinio73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 16, 2008 19:18
Lokalizacja: Stargard Szczec

Post autor: Kinio73 » wt kwie 21, 2009 00:30

spalinami nie śmierdzi,wysokie obroty są wporzo gorzej z wolnymi na początku gaśnie po ok. 2 min, chodzi ale nie równo jak włącze bieg i jak chcę ruszyć potrafi zgasnąć.
Sądzę jak przedmówcy że się zalewa ,ale nic nie było grzebane.Po prostu na drugi dzień miałem problemy z odpaleniem.
O który czujnik temp. pytasz? Mam ich troche
Ostatnio zmieniony wt kwie 21, 2009 00:31 przez Kinio73, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wolny83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 16:17
Lokalizacja: sląsk -SO-

Post autor: wolny83 » wt kwie 21, 2009 06:39

Nie chcialbym cie martwic,nie dawno przechodziłem ten sam problem paliwo dostawalo mi sie do oleju jezdzilem od mechanika do mechanika okazało sie ze pierscienie przepuszczaja i sa do wymiany.Skonczyło sie na tym ze musialem kupic silnik bo remont mogł by mnie wyniesc nawet 3500zł na orginalnych czesciach.Oczywiscie nie sugeruje ci ze koszty moga byc takie same,wszystko wyjdzie jak ci rozbiora silnik.Ja kupilem uzywany silnik i jak narazie nie moge narzekac,chociaz koszt silnika+przekładka+filtry,oleje tez nie wyszedł maly bo 1700zł.Jestem zadowolony,pamietaj o tym ze jak paliwo dostaje ci sie do oleju to nie jezdził bym tym samochodem bo panewki cierpia na tym,bo olej juz nie ma tych własciwosci smarowania.Pozdrawiam

[ Dodano: 21 Kwi 2009 06:43 ]
dodam ze moim zdaniem kompresje masz dobra.Masz roznice miedzy cilindrami ale miescisz sie w normie.Przypadkiem nie zwiekszyło ci sie spalanie?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt kwie 21, 2009 09:16

Kinio73 pisze:O który czujnik temp. pytasz?
biały, ogólnie to cały układ wtryskowy masz do przegladu/regulacji

[ Dodano: 21 Kwi 2009 09:17 ]
i tak jak kolega wyżej pisze, nie jeździj z takim stanem bo rzadki olej zrobi ci duuużą krzywde w silniku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 466 gości