MK III na zimnym kopci i nie wchodzi na obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Julek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn cze 27, 2005 19:16
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Julek » czw sty 05, 2006 16:12

PRAWDA, PRAWDA :okej:



Awatar użytkownika
krajzmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lip 29, 2005 18:14
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: krajzmen » pt sty 06, 2006 09:49

No panowie wielkie dzięki wasze przypuszczenia sie sprawdziły po resecie i paleniu tylko na benzynie wsio ok, więc teraz w najbliźszych dniach tne do instalatora gazu choć takźe musze przyznać że to Elpigaz

[ Dodano: Pią Sty 06, 2006 10:48 ]
Po dzisiejszych próbach muszę stwierdzić że JULEK miał racje, wsio było ok także w najbliższym czasie pedałuje do warsztatu, przykro stwierdzić że Elpigaz także mógł spartolic sprawe.WIELKIE DZIĘKI \:D/


TDI TO KRÓL SILNIKÓW

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt sty 06, 2006 11:51

krajzmen pisze:No panowie wielkie dzięki wasze przypuszczenia sie sprawdziły po resecie i paleniu tylko na benzynie wsio ok, więc teraz w najbliźszych dniach tne do instalatora gazu choć takźe musze przyznać że to Elpigaz
no ciesze sie , że sprawa sie wyjasniła! teraz tylko musisz dusić gazowników żeby zrobili porządek z emulacją sondy, napisz później jak sprawa sie skończyła i jak gazownicy wybrneli z kłopotu!
pozdrawiam!



pegaziatko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr lut 09, 2005 20:52
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pegaziatko » pt sty 06, 2006 16:32

problem może rownież wynikać takze z tej przyczyny że mimo podłączenia emulatora to i tak komputer wprowadza sobie sam korekty do programu. aby je usunąć należy zresetować pamięć ulotną kompa. najlepiej jet zalozyc wylacznik na kablu zasilajacym kom i kiedy pojawi sie problem poprostu wylaczyc zasilanie.

a tak przy okazji zastanawiam sie czy przypadkiem oprogramowania dla kompów w naszych autkach nie pisze microszrot :grin:



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob sty 07, 2006 00:11

pegaziatko pisze:problem może rownież wynikać takze z tej przyczyny że mimo podłączenia emulatora to i tak komputer wprowadza sobie sam korekty do programu. aby je usunąć należy zresetować pamięć ulotną kompa. najlepiej jet zalozyc wylacznik na kablu zasilajacym kom i kiedy pojawi sie problem poprostu wylaczyc zasilanie.

a tak przy okazji zastanawiam sie czy przypadkiem oprogramowania dla kompów w naszych autkach nie pisze microszrot
no i najczęściej jest tak jak piszesz, jedynym ratunkiem wtedy pozostaje reset kompa benz - najlepiej przekaźnikiem



Julek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn cze 27, 2005 19:16
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Julek » sob sty 07, 2006 13:43

Oj nie zawsze trza zakladac przekaznik resetujacy kompa jak pisalem pare postow wyzej u mnie pomoglo ( mimo ostrego sprzeciwu gazownika -ktory swoja droga sie mylil) przelaczenie emulacji standardowej na emulacje typu masa. A za zalozenie przekaznika chcieli 120 zl :rotfl: totalna bzdura ) A tak na marginesie KRAJZMEN moze jakis maly wyraz wdziecznosci ... jakis punkcik... :-k



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob sty 07, 2006 14:28

Julek pisze:Oj nie zawsze trza zakladac przekaznik resetujacy kompa jak pisalem pare postow wyzej u mnie pomoglo ( mimo ostrego sprzeciwu gazownika -ktory swoja droga sie mylil) przelaczenie emulacji standardowej na emulacje typu masa. A za zalozenie przekaznika chcieli 120 zl totalna bzdura ) A tak na marginesie KRAJZMEN moze jakis maly wyraz
tak tak, zgadza się ! ja nie mówie że zawsze trzeba zakładać reset przekaźnikiem, tylko w przypadku gdy rózne ustawienia emulacji nie daja żadnego efektu i benzyniak ciagle łapie błedy - u ciebie udało sie ustawić poprawnie emulację i bardzo dobrze bo tak jest najlepiej!

A teraz wniosek do kolegi KRAJZMENA: dawaj chłopie JULKOWI punkta bo ci pomógł!!!



Awatar użytkownika
krajzmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lip 29, 2005 18:14
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: krajzmen » sob sty 07, 2006 14:35

Pewnie że dałem, ale na myśl przychodzi mi jeszcze inna sprawa.Czy to może być inny problem bo na zimnym silniku ma dużą tendencję do gaśnięcia jak spada z obrotów,tak na benzynie jak i na gazie więc czy nie może jakiś problem ze ssaniem czy czujnikiem temperatury?


TDI TO KRÓL SILNIKÓW

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob sty 07, 2006 14:50

krajzmen pisze:Pewnie że dałem, ale na myśl przychodzi mi jeszcze inna sprawa.Czy to może być inny problem bo na zimnym silniku ma dużą tendencję do gaśnięcia jak spada z obrotów,tak na benzynie jak i na gazie więc czy nie może jakiś problem ze ssaniem czy czujnikiem temperatury?
najpierw zrób porządek z emulacją tak jak pisał wczesniej JULEK albo ja, żeby juz komp benzynowy nie łapał błędów, bo za duzo naraz może sie nawarstwić usterek i trzeba je pokolei eliminować. A problemy z wolnymi obrotami na zimnym silniku to może byc wina blokujacego sie silniczka krokowego, albo czujnik temperatury szwankuje - bo na jego podstawie na zimnym silniku komputer daje wieksza dawke benzyny i zwiększa troche obroty silnika (za pomocą silnika krokowego).
Także najpierw zrób porządek z emulacją, a potem zobaczysz co sie bedzie działo z obrotami.



Julek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn cze 27, 2005 19:16
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Julek » sob sty 07, 2006 14:56

Dzieki za ponkcik :grin: . A co do spadania obrotow na zimnym silniku i gasniecia to moze byc wynikiem wlasnie zlej emulacji- moja rada niech chlopcy od lpg uporaja sie najpierw z tym problemem - bo twoj przypadek niedomaganie silnika jest identyczny z moim ( naszczescie ja sie z swoim uporalem) . Wrazie czego daj znac i cos pokombinujemy . A jeszcze jedno po przestawieniu emulacji nie zapomnij o ponownym restarcie kompa aby wykasowac bledy. No wlasnie kolega powyzej ma racje :okej:



Awatar użytkownika
krajzmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lip 29, 2005 18:14
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: krajzmen » sob sty 07, 2006 15:00

Dzięki dam znać jak jak sie uporam :pub:


TDI TO KRÓL SILNIKÓW

Awatar użytkownika
bamber
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: śr sty 19, 2005 03:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bamber » wt sty 10, 2006 02:00

jak przestawic ta emulacje sondy lambda?? czy to ma byc przestawianie cos kabelkow? czy tylko w programie od komputera gazowego?? w moim wypadku jest to bingo m.
podobo reset komputera jest mocno niewskazany...
pozdrawiam



jancik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw lis 10, 2005 17:09
Lokalizacja: Bytom

Post autor: jancik » wt sty 10, 2006 12:14

Pozwolicie,że się dołączę.Myślę ,że mój przypadek też jest ciekawy.Najpierw wolne obroty na benzynie skakały czy był zimny czy nie,pojechałem do gazowników i zmienili mi emulację,bo tak zalecił komputerowiec.Ale problem po paru dniach wrócił.Pojechałem jeszcze raz,szukali,szukali i znaleźli.Okazało się,że kabelek od sondy był,źle zlutowany i odpadł.Zrobili to,ale teraz mam coś takiego,że na gazie jest super,a na benzynie jak jest zimny to go zalewa(chyba,bo tym jest czarny i czuc paliwem).Co radzicie???



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » wt sty 10, 2006 12:50

jancik pisze:Co radzicie???
Reset ECU?


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 375 gości