Po wymianie klockow slabo hamuje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pn kwie 20, 2009 10:48

na logike weź to a dobrze złożysz, nie musi to być akurat kwestia tego
czasem gdziś ciśnienie ucieka, pompa etc



Orange
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn mar 03, 2008 00:38
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Orange » pn kwie 20, 2009 11:39

no własnie płynu nie ucieka.. jeszcze sie temu przyglądnę dokładnie, o blachy pytałem bo byłem z autem u dobrego mechanika (opinia okolicy) i jeśli on by to złożył źle to myślałem ze jest coś co nie jest takie oczywiste ;) jak bd miał chwile ściągnę koła i sprawdze te blachy.



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » pn kwie 20, 2009 20:09

Jesli hamulec nie dziala dobrze za 1 razem a za drugim jest lepiej to winna jest zwykle pompa albo podcisnienie ktore dochodzi do serwa zeby wspomagac sile hamowania wiec trzeba sprawdzic przewody podcisnienia czy sa sprawne a potem szukac przyczyny w serwie lub pompie. Gdyby cylinderki czy klocki nie wracaly szybko to hamulce by sie mocno grzaly.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 387 gości