Przerywa i gaśnie podczas jazdy i postoju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rav19876
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt kwie 17, 2009 20:06
Lokalizacja: Wrocław

Przerywa i gaśnie podczas jazdy i postoju

Post autor: rav19876 » pt kwie 17, 2009 22:13

Mam taki problem...a minowicie jak w temacie cały czas gwałtownie przerywa nie ma wyjątku czy podczas jazdy czy na biegu jałowym. Częściej sie zdarza jak silnik się nagrzeje ale czasem też na zimnym silniku ( ale dużo częściej przy ciepłym ). Jak zacznie przerywać to obrotomierz bardzo gwałtownie skacze i nie da rady już jechać i wtedy muszę się zatrzymać i odczekuje jakieś 45 sekundd i kręce go i zapala jakby nigdy nic wszystko jest ok. I za jakieś 50 km znów to samo. Byłem już kiedyś u elektryka to pomierzył mi wszystko i wyczyścił ale nie wiedział co to jest dokładnie. Przej jakiś czas było dobrze ale z czasem się pogarszało. teraz już jest masakra.... pomóżcie!!

[ Dodano: 17 Kwi 2009 22:16 ]
Dodam Silnik 1.6 75 KM bez gazu Wtrysk
Ostatnio zmieniony sob kwie 18, 2009 05:29 przez rav19876, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » sob kwie 18, 2009 04:14

Podobnie miałem, tylko jak już zgasł pewnego dnia to na sznurku do domu wracał... Cewka mi padła, przebicie jak cholera.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

rav19876
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt kwie 17, 2009 20:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rav19876 » sob kwie 18, 2009 09:35

Właśnie coś mi się przypomina że elektryk gadał o cewce że napięcie jest jakieś dziwne ale nie dawał mi 100% gwarancji że to cewka....



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » sob kwie 18, 2009 11:14

No to najprościej będzie znaleźć kogoś z tym samym silnikiem i podmienić na próbę.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

rav19876
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt kwie 17, 2009 20:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rav19876 » sob kwie 18, 2009 11:20

Właśnie tylko jest problem że nie znam nikogo z tym silnikiem. A Kupywał w ciemno nien bede.... I chyba pozostaje mi tylko wizyta u elektryka:(



Awatar użytkownika
xmaluchx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:41
Lokalizacja: szczecin/NIEBUSZEWO

Post autor: xmaluchx » sob kwie 18, 2009 12:32

rav19876, miałem podobne objawy tyle że jak mi zgasł to ... na całe szczeście byli ludzie z Grupy Zachodniopomorskiej.... podmieniliśmy cewki (Kolega wozi zapasową :) tak na wszelki wypadek -bo to podobno częsta bolaczka trójek :D) i bez problemu działało wsio :) nie musi być ten sam silnik!? ja brałem od Vento 1.8 90konnego a sam miałem silniczek 1.6 AEE (75koni wielopunkt)
Ostatnio zmieniony sob kwie 18, 2009 12:33 przez xmaluchx, łącznie zmieniany 1 raz.


Gdzie zaczyna się pasja...
...tam kończy się ekonomia
Kupując szybkie auto z salonu liczyć się trzeba ze jakiś obskurny golf odjedzie od tego auta jakby stało

rav19876
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt kwie 17, 2009 20:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rav19876 » sob kwie 18, 2009 15:18

Dzięki bardzo za podpowiedzi sprawdze i napisze co i jak. Pozdro

[ Dodano: 23 Kwi 2009 10:14 ]
Czytałem różne fora i na jednym było napisane że to może być czujnik halla... Co o tym myslicie? Jakie są objawy gdy ten czujnik jest uszkodzony?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 263 gości