Pekl pasek od rozrzadu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob kwie 18, 2009 01:26
- Lokalizacja: Letterkenny
Pekl pasek od rozrzadu
Witam wiem ze to nie VW ,a seat ale VW Group...
Zostalem skierowany na to forum przez jednego z Waszych znajomych...
Chopaki z SEAT IBIZA KLUB sa chyba zbyt zajeci aby mi pomoc wiec pisze z zapytaniem :
Czy w silniku 1,0 MPI 37kW 50KM o oznaczeniu ALD uklad jest kolizyjny czy bez?
Nie wiem czy zawory pogielem czy nie i czy skonczy sie na wymianie paska rozrzadu czy bede musial szukac glowicy lub silnika :/ Wiem ze te silniki wystepowaly w VW Polo, Lupo...
Czy ktos wie cos na ten temat?? Pomozcie googlowalem dzis caly dzien i nic nie znalazlem o tym silniku...
Zostalem skierowany na to forum przez jednego z Waszych znajomych...
Chopaki z SEAT IBIZA KLUB sa chyba zbyt zajeci aby mi pomoc wiec pisze z zapytaniem :
Czy w silniku 1,0 MPI 37kW 50KM o oznaczeniu ALD uklad jest kolizyjny czy bez?
Nie wiem czy zawory pogielem czy nie i czy skonczy sie na wymianie paska rozrzadu czy bede musial szukac glowicy lub silnika :/ Wiem ze te silniki wystepowaly w VW Polo, Lupo...
Czy ktos wie cos na ten temat?? Pomozcie googlowalem dzis caly dzien i nic nie znalazlem o tym silniku...
Ostatnio zmieniony sob kwie 18, 2009 02:29 przez thomas_crx, łącznie zmieniany 1 raz.
ja bym zrobił tak że założył nowy pasek tak jak trzeba.. potem kluczem założonym na śrubę wału przekręcił bym go kilka razy i sprawdził czy nie blokuje go.. jeśli bez większych oporów by poszedł to spróbował bym odpalić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob kwie 18, 2009 01:26
- Lokalizacja: Letterkenny
Obawiam się, że rozrząd tego silnika jest jednak kolizyjny. Co ważne, zerwaniu paska rozrządu rzadko kiedy towarzyszy spektakularny wybuch czy też inne "efekty specjale", więc nie szukałbym w tym nadziei. Przy sporej dawce szczęścia nawet w silniku kolizyjnym zerwanie paska nie spowoduje uszkodzenia cylindrów czy części głowicy. Znam takie przypadki.
Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob kwie 18, 2009 01:26
- Lokalizacja: Letterkenny
Alex_220 miales racje z "Obawiam się, że rozrząd tego silnika jest jednak kolizyjny. Co ważne, zerwaniu paska rozrządu rzadko kiedy towarzyszy spektakularny wybuch czy też inne "efekty specjale", więc nie szukałbym w tym nadziei. " wszystko sie zgadzalo tak jak powiedziales! do wymiany 1 zawor wydechowy, pasek (ktory juz kupilem) uszczelka kolektora i zobaczymy co jeszcze... wszystko rozebrane w poniedzialek zamiawiam czesci!
dzieki za checi !! dam znac jak poszlo !! Pozdrawiam!!
dzieki za checi !! dam znac jak poszlo !! Pozdrawiam!!
Póki co, to z tego co piszesz, nie jest jeszcze najgorzej. Grunt, że całej głowicy nie musisz wymieniać (oby). O pasek to trzeba jednak dbać, bo to relatywnie tania rzecz, której uszkodzenie powoduje nierelatywnie duże koszta. Pozdro i powodzenia. Pochwal się efektami majstrowania
Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob kwie 18, 2009 01:26
- Lokalizacja: Letterkenny
okazalo sie ze sa 3 zawory do wymiany, i moze dodatkowo jeszcze czujnik halla
jutro zamawiam czesci, glowice dostaje znajomy mechanik z serwisu mercedesa (powiedzial ze sie nia zaopiekuje za free )
dam pozniej znac jak poszlo i jakie koszta ponioslem za granica bo tam mieszkam (IRL)
Alex_220 zgadzam sie - pasek trzeba pilnowac! IRYS ktory mi sprzadawal auto powiedzial ze do 100tys na zegarach lekko powinien starczyc bo byl zmieniany przy 60tys ( aktualnie 90703) pasek byl BOSCH'a wiec mysle ze od nowosci, a ktos tu klamal wiem teraz jedno
KUPUJESZ, ZMIENIASZ AUTO - ZMIENIASZ PASEK OD RAZU NIE WIERZ NA SLOWO!
pozdrawiam
jutro zamawiam czesci, glowice dostaje znajomy mechanik z serwisu mercedesa (powiedzial ze sie nia zaopiekuje za free )
dam pozniej znac jak poszlo i jakie koszta ponioslem za granica bo tam mieszkam (IRL)
Alex_220 zgadzam sie - pasek trzeba pilnowac! IRYS ktory mi sprzadawal auto powiedzial ze do 100tys na zegarach lekko powinien starczyc bo byl zmieniany przy 60tys ( aktualnie 90703) pasek byl BOSCH'a wiec mysle ze od nowosci, a ktos tu klamal wiem teraz jedno
KUPUJESZ, ZMIENIASZ AUTO - ZMIENIASZ PASEK OD RAZU NIE WIERZ NA SLOWO!
pozdrawiam
Święte słowa, ludzie sprzedający auta często tykają się śliskich praktyk i wmawiają klientom, że "pasek wymieniany miesiąc temu" , tak jakby się mieli na tym wzbogacić. Lepiej nie ryzykować. Pozdrawiamthomas_crx pisze:KUPUJESZ, ZMIENIASZ AUTO - ZMIENIASZ PASEK OD RAZU NIE WIERZ NA SLOWO!
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 11:47 przez Alex_220, łącznie zmieniany 1 raz.
Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 240 gości