Witam.
Mam awarie we wspomaganiu ,a dokładniej przy maglownicy. Braki plynu zauważyłem nagle od około tygodnia. Dzieje się cos takiego ze plyn ucieka bardziej gdy samochod stoi niż podczas jazdy ( 300km ok5 h jazdy poziom bez zmian w zbiorniczku max przed max po jezdzie, po 12-24 h postoju ucieknie plynu z max do min a nawet poniżej.)Dzisiaj zauważyłem ze osłony od drążków kierowniczych są w w Polowie jakby mokre –drazek od kierowcy strony jest bardziej zalany i dodatkowo wyciek widac na wahaczu bo jest caly mokry.
Panowie czy owa usterka może być spowodowana tym ze oslona na drążku kierowniczym po stronie kierowcy gdy była wymieniana była zle zacisnieta i brud spowodował wyciek? Zauważyłem ze mechanik zacisnał owa osłone „paskami elektrycznymi”i pasek na drążku ma lekki luz-woda się tam może dostawac. Dodam ze wymiana była pod koniec listopada 2008r. płyn był także wymieniony z jakiegos czerwonego na ziolony febi jakies 6 miesiecy temu. Plyn ma tez dziwny kolor gdyz powinien być ziolony a on przez te pare miesięcy zrobil się żółtawo-czerwony.
Co mam teraz zrobic?
Nagły wyciek z maglownicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nagły wyciek z maglownicy
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 23:44 przez Magnus, łącznie zmieniany 1 raz.
Ewidentnie przecieka Ci maglownica. Tez tak miałem tyle ze w audi a3 a to to samo. Pozostaje Ci wymiana, a najlepiej regenercja maglownicy. Mi pekła swego czasu ta gumowa osłona i pordzewialo z jednej jak i drugiej strony. Lepiej zrób to szybko, bo niebawem staniesz na srodku drogi i pozostanie Ci tylko holowanie. To ze Ci cieknie na postoju to pewnie dlatego ze jest zimne wszystko, a jak sie rozgrzeje to rozszerzalnosc materiałów rosnie.
reven0
Ja nie wiem czy samemu można to zrobić, ale wiem że bardziej sie opłaca regeneracja niż kupno nowej części, zwłaszcza, że to droga zabawa. Ja za regenerację i ustawienia zbieżności i geometrii zapłaciłem 850pln do MK3. Różnice w kosztach raczej duże nie będą ale ważne jest żebyś znalazł dobry warsztat który będzie to robił.
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
samemu tego nie zrobisz, ja zapłaciłem za wymianę maglownicy na regenerowaną 700 zł w RciborzuMagnus pisze:ravenO ile Cie to kosztowało? i czy da sie to samemy zrobic-regeneracje poprzez wykrecenie maglownicy z sanek i naprawic ja zestawem naprawczym.Jak czytam na necie to w wiekszosci przypadkow wystaczy wymienic zimmeringi na nowe
Magnus pisze:Plyn ma tez dziwny kolor gdyz powinien być ziolony a on przez te pare miesięcy zrobil się żółtawo-czerwony.
widać że stary nie został do końca wylany i nowy wymieszał się ze starym
poprostu uległy zuzyciu uszczelnienia które są w obudowie i stad ten wyciek, jak odsuniesz mieszek gumowy to wycieknie z tamtąd płynMagnus pisze:Panowie czy owa usterka może być spowodowana tym ze oslona na drążku kierowniczym po stronie kierowcy gdy była wymieniana była zle zacisnieta i brud spowodował wyciek?
...
Dzieki za porady, troche mnie ukierunkowaly:) Postanowilem samemu wymontowac maglownice i oddac ja do regenracji (koszto 300-350zł,regeneracja ok 1 dnia roboczego). Jesli uda mi sie ja samemu wymontowac i pozniej zamontowac to naprawa wyniesie mnie 400zł bo jeszcze zbieznosc(70zł) bedzie konieczna.
Aha i zestawow naprawczych do GIV do maglownicy jednak nie ma-tak mi powiedzieli w ASO i innych sklepach z czesciami VW. Chociaz jak sie poszuka na sieci to idzie znalesc ino czy to naprawde zestawy do maglownicy czy zwykle uszczelki do syfony od zlewozmywaka;)tego nie wiadomo.
SPRAWA ZAMKNIETA
Aha i zestawow naprawczych do GIV do maglownicy jednak nie ma-tak mi powiedzieli w ASO i innych sklepach z czesciami VW. Chociaz jak sie poszuka na sieci to idzie znalesc ino czy to naprawde zestawy do maglownicy czy zwykle uszczelki do syfony od zlewozmywaka;)tego nie wiadomo.
SPRAWA ZAMKNIETA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 350 gości