Denerwujący i nie wyjaśniony problem z olejem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Dzisiaj postanowiłem bardziej przyjrzeć się odmie. A mianowicie odkręciłem baniak od tej rurki co idzie do przepustnicy i odpaliłem. Jak chodzi na niskich obrotach to czuć, że dmucha, ale w miarę jak dodaję gazu, to dmucha jakby słabiej. Coś mnie się wydaje, że się jednak ten baniak zapchał. Jutro ojciec weźmie go do roboty i pod ciśnieniem przepcha. Tomasz Żaguń, a co do oleju tam mam tak coś koło 3/4 tej miarki na bagnecie?? Może być??
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Cobra zawsze dmucha albo wiecej albo mniej nawet prawie niewyczuwalnie a dlatego że masz tam tłoki które poprzez ruch w cylindrach pchają znajdujące się tam powietrze raz w jedną stronę a potem zasysają wiec musi być ruch powietrza na zewnątrz .To normalne a jak masz padnięte pierścienie to wtedy dopiero dmucha jak z parowozu.Pozdrawiam
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Sprawdziłem właśnie drożność całego układu odpowietrzania. Dmuchając w odpowietrznik pokrywy zaworów czuję powietrze wydostajace się na dole z odpowietrznika miski olejowej. Jeżeli na ole na odpowietrznik miski olejowej założę odme i dmuchnę to czuje jak na jej końcu zakończonym przy przepustnicy leci powietrze, więc wychodzi na to ,że wszystko jest drożne. A przy wyższych obrotach dalej z bagnetu leci cos podobnego do oleju. A może to tylko opary z oleju. Jak sądzicie, bo mi wyczerpały się pomysły. może założyć oring na bagnet i cześć pieśni??
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Noooo to zmienia postać rzeczy. Nie WYWALA CI OLEJU już bynajmniej a teraz jak piszesz sam że to opary oleju a to tak może być dlatego że jak mu dajesz w tytę to olej się robi rzadszy bo ma wyższą temperaturę a co za tym idzie w komorze korbowej jest więcej oparów i to będzie to a oring jak Ci konstrukcja bagnetu pozwala to załóż bo gdzieś tam już pisałem że zależy od konstrukcji bagnetu i jest albo niema oringu ale mnie niezauważyli
, ale to nic.Pojeżdzij trochę ziomal i popatrz ale raczej masz ok .Jednak mi sie wydaje że możesz przy tej agresywnej jeżdzie za bardzo bujać autem na zakrętach no i wykorbienia wału walą czasami w lustro oleju więc sie wszystko rozwala po komorze wiecej niż zawsze , ojoej zaraz referat napiszę - Tak może być i koniec już niezanudzam pozdro
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
No teoretycznie to jest tak jak piszesz. Ale po jednym kilometrze jazdy na 4 tys obr szmatka robi się mokra, a nie wydaje mi się żeby od oparów taka się robiła. Ale zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego w lecie się tak nie robiło jak było gorąco i olej był jeszcze rzadszy??
[ Dodano: Nie Sty 08, 2006 00:04 ]
[ Dodano: Nie Sty 08, 2006 00:04 ]
A to się dzieje również na prostej, bez żadnych zakrętów. Ruszam jade kilo prosto staje i szmatka mokra :/Tomasz Żaguń pisze:możesz przy tej agresywnej jeżdzie za bardzo bujać autem na zakrętach
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Sprawdź czy rurka w którą wchodzi bagnet nie wysunęła się z bloku, bo wtedy bagnet wchodząc w nią żle pokazuje poziom oleju i można za duzo go wlać tzn ponad stan a na bagnecie bedzie ok.miałem taki przypadek u siebie i też nie wiedziałem co się dzieje aż mój stary się dopatrzył i teraz jest ok. ![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
A wszystko przez kobiete....:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości