Silnik 1.8 GU i Pierburg 2e2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Silnik 1.8 GU i Pierburg 2e2

Post autor: Krokulec » pt kwie 17, 2009 19:29

Witam

Posiadam Jette 1.8 z silnikiem GU na gaźniku Pierburg 2e2, poprzednio w aucie był silnik 1.5 ale został wymieniony. Auto odpala i chodzi normalnie dopuki się nie rozgrzeje, wtedy po wyłączeniu chodzi jeszcze jakiś czas tak jakby był przestawiony zapłon.

Ale najbardziej mi nie daje spokoju wiązka kabli która idzie z gaźnika i z czujników temperatury, kable które z nich wychodzą nie są podłączone i nie bardzo wiem gdzie je podpiąć.

Może ktoś wie gdzie je podłączyć i mógłby pomóc

Pozdrawiam


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt kwie 17, 2009 20:38

masz zamontowany sterownik do wyłaczania ciągu? Taki powinien być w GU ale nie jest konieczny
Taki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/23b ... 882ef.html
Bo jeśli nie masz go to w gaźniku masz dwa elektrozawory oba podłączasz do plusa po zapłonie i do masy. Brak tego plusa do zaworu z tyłu gaźnika powoduje te objawy że nie gaźnie jak należy. Po podłączeniu potrzebna regulacja podwuższonego biegu jałowego zimnego silnika. Opisy na forum. Następnie jest jeden kabel do grzania kanału wzbogacania mieszanki, taki okrągły walczyk z przodu gaźnika, też do plusa po zapłonie dajesz. Następny kabelek łączy śróbę pokrywy gaźnika ze śróbą pokrywy rozrządu, czyli zwykła masa.
Masz jeszcze kabel grzania urządzenia rozruchowego (w kopułce z prawej) podpinasz plus poprzez czujnik umieszczony w króću płynu chłodzącego.
Ostatnia grzałka jest w kolektorze dolotowym (jeż) grzana plusem poprzez kolejny czujnik w króću płynu i poprzez przekaźnik. Schematów nie mam, są w serwisówkach łatwo ściągnąć, ale może ktoś wklei konkretne fragmenty
Ostatnio zmieniony pt kwie 17, 2009 20:40 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » ndz kwie 19, 2009 10:25

Pomyłka, gaźnik to Pierburg 2E a nie 2E2, przedstawie kilka fotek które przybliżą trochę to co mam do uporządkowania pod maską

Obrazek Obrazek

Na pierwszym zdjęciu jest chyba ten kabel grzewczy ale on jest podpięty do tej kostki co widać na drugim zdjęciua pisałeś że powinien być podpiety pod czujnik w krućcu płynu chłodzącego.

Obrazek

W gaźniku jest taki czujnik ale nie jest nigdzie podpięty

Obrazek

A to ogólne zdjęcie jak to w tej chwili wygląda pod maską


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 413 gości