mk2 problem z nie równą praca silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Rudy83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn lis 21, 2005 17:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

mk2 problem z nie równą praca silnika

Post autor: Rudy83 » czw sty 05, 2006 17:54

witam wszystkich mam problem z nie równa praca sinika na biegu jałowym i nie tylko jak przyspieszm to juwniez przerywa co to moze byc??prosze o porady na gg2287397i z góry dzieki bo juz nie wiem co mam robic co pojade do mechanika to on nie wie co jest lub wezmie kase i dalej samochud tak samo chodzi a zalezało by mi na tym zeby wszystko było git

[ Dodano: Czw Sty 05, 2006 16:56 ]
silniczek mam 1,8i na jedno punkcie monojetronik
Ostatnio zmieniony czw sty 05, 2006 18:01 przez Rudy83, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Prince2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Prince2005 » czw sty 05, 2006 17:58



Obrazek

Awatar użytkownika
krystian
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 12, 2004 00:53
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: krystian » czw sty 05, 2006 18:32

Moze uszczelka pod glowica?



WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » czw sty 05, 2006 19:05

przyczyn moze byc wiele...
1)silniczek krokowy(tzw.silniczek biegu jałowego)
2)cos z wN (świece,kable,kopułka,palec
3)przepływomierz
4)czujnik temp.
5)sonda lambda
6)pompa paliwa
7)przypchany filtr paliwa


pozdrawiam


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

Awatar użytkownika
Arch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 17:33
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Arch » czw sty 05, 2006 19:15

no ja mam cos dokladnie podobnego, na poczatku myslalem, ze wlalem lewe paliwo...

mam 1.8 benzyna wielopunkt:
na biegu jalowym obroty lataja od pierwszej cienkiej kreski pod 1000rpm do chyba drugiej nad tym poziomem... dodajac gazu czasami auto reaguje normalnie, czasami znow nie reaguje na niego w ogole, obroty spadaja do wartosci, gdzie silnik juz praktycznie gasnie... kiedy przycisne wtedy do dechy, to po paru sekundach silnik sie rozkreca i na chwile wraca do normalnej pracy
kiedy jade, wcisnawszy sprzeglo, auto czasami gasnie (rowniez dostaje latania obrotow), przy jezdzie potrafi zejsc z obrotow i sie jakby dlawic, po czym za pare sekund znow sie rozkreca...
przy rozruchu bywa podobnie: zapale - zgasnie...

wie ktos moze o co chodzi?

(dodam, ze mam zamontowana przez jakis garazowy serwis blokade pompy paliwa w aucie, ale nie wiem czy to to swiruje.... watpie)

:niewiem:


You can't have manslaughter without laughter.

adams26
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt paź 18, 2005 20:39
Lokalizacja: dzierzoniow
Kontakt:

Post autor: adams26 » czw sty 05, 2006 22:32

prawdopodobnie to silniczek krokowy on reguliuje obrotami biegu jalowego ale moze jeszcze byc walniety czujnik temperatury ten niebieski lub potencjometr przepustnicy ja osobiscie mialem uszkodzony kabel od potencjometru przepustnicy.



Rudy83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn lis 21, 2005 17:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Rudy83 » pt sty 06, 2006 17:31

a wiecie moze co oznacza błąd 212 bo taki wyszedł z komputerowej diagnostyki a koles w warsztacie nie wiedział co on oznacza ale kase wziął:)bo prawdopodobnie to jest przyczyna takiej pracy silnika na biegu jałowym

[ Dodano: Pią Sty 06, 2006 16:35 ]
świece zmieniłem i nic kopułke i palec oraz przewody równiż i nic a sade lambda sprawdzał klijęt na warztacie to mówił ze reaguje normanie czyli jest dobra podobno



Craven4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt gru 02, 2005 17:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Craven4 » sob sty 07, 2006 20:17

mam podobny problem czasami (bo nie zawsze) ale tylko z "dlawieniem sie" na biegu jalowym... a co do nierownej pracy silnika to u mnie przyczyna byla odma z calym odpowietrzeniem silnika... po jej wymianie silnik juz pracuje rowno....



Rudy83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn lis 21, 2005 17:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Rudy83 » sob sty 07, 2006 20:46

a gdzie jest ten silniczek krokowy??? w którym miejscu??



tata61
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob sty 07, 2006 22:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: tata61 » sob sty 07, 2006 22:59

odepnij sonde lambda i sprawdź obroty.Jak się uspokoi to już wiesz



Rudy83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn lis 21, 2005 17:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Rudy83 » pt sty 20, 2006 16:08

witam ja juz mam problem z głowy a najleprze ze umnie wystarczyło docisnac kostke od bezpieczników bo umnie wcale nie był podłaczony regulator podcisnienia:) zmianiłem mechaniak i juz jest git zapłaciłem za cała djagnostyke silnika i elektryke 120zł ale widac ze gosciu konkretny wiedział co z czym sie je zaczynam wierzyc ze sa jeszcze prawdziwi mechanicy:)pozdrowienia i dzieki wszytkim za porady



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt sty 20, 2006 16:23

Rudy83 pisze:a gdzie jest ten silniczek krokowy??? w którym miejscu??
Jak linka dochodzi do gaźnika to zaraz pod tym uchem od wejścia zabezpieczeń linki jest czarne pudełko z kostką - to jest właśnie silniczek krokowy.

Spróbuj taką rzecz:
Kup preparat poprawiający styczność (w elektryce) i zdjemij wtyczkę od silniczka krokowego i popsikaj na styki w silniczku. I sprawdź co się dzieje. Może się poprawić.
Ale jak Ci przerywa przy przyśpieszaniu to już to nie jest wina silniczka bo on steruje obrotami biegu jałoweg.
Sprawdź od razu podstawę gaźnika (zespołu wtryskowego - w RP to bardzo śmiesznie brzmi :grin: ) czy nie jest oberwana (to się lubi w RP psuć tak samo jak silniczek krokowy - to jedyne wady tych wtrysków - no i gorsze osiągi niż 1.8 gaźnikowca)
Z tyłu do obudowy gaźnika (tej plastikowej) dochodzą dwa przewody podciśnienia (patrząc na silnik lewy przewód chyba idzie do sterowania zamykaniem zimnego powietrza w obudowie filtra - prawy nie jestem pewien)

Z tyłu gaźnika są jeszcze inne przewody podciśnienia ale to już zależy jak jest wyposażony RP to są z tyłu inne rozwiązania.

W najgorszym wypadku jest drugi silniczek (coś na wzór silniczka krokowego) po prawej stronie wtrysku (patrząc na silnik) ale nie spotkałem się z jego uszkodzeniami i nie wiem czym się objawiają. Wiem tyle że część jest niedemontowalna i wymaga wymiany całego wtrysku.

Na giełdzie czy na szrotach kupisz silniczek ale przeważnie z całym układem wtryskowym (niewielka różnica w cenie) coś koło 100-150zł.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], IronShadow0Zew i 341 gości