Czujka oleju sie wlacza przy schodzeniu z obrotow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

malinVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 04:07
Lokalizacja: ZABRZE
Kontakt:

Czujka oleju sie wlacza przy schodzeniu z obrotow

Post autor: malinVW » czw kwie 16, 2009 10:23

Witam!
Mam taki problem ze po rozgrzaniu silniki gdy schodze z obrotow włacza mi sie czujka oleju, lecz gdy dodaje gazu to sie wylącza. Wymienilem juz 3 czujniki oleju, zmierzylem tez cisnienie i jest dobre, a czujka dalej sie swieci... Czy wie ktos co moze byc jeszcze nie tak?? Czytalem juz wiele tematow i nie znalazlem zadnej dobrej rady. Moze byc to jakis problem z komputerem Z gory dzieki za pomoc.
Ostatnio zmieniony pt kwie 17, 2009 00:26 przez malinVW, łącznie zmieniany 1 raz.


MALIN

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw kwie 16, 2009 10:27

eeprom licznika uszkodzony podczas korekty przebiegu daje takie skutki


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

malinVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 04:07
Lokalizacja: ZABRZE
Kontakt:

Post autor: malinVW » czw kwie 16, 2009 10:39

a mozesz mi co wiecej napisac o wymianie tego?? Ciezka sprawa do wymiany?? Powinienem sie do elektryka z tym zgłosic?


MALIN

Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » czw kwie 16, 2009 12:57

najlepiej i najtaniej będzie wymienić licznik - przynajmniej tak mi się wydaje :helm:


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 16, 2009 13:39

malinVW, czuniki sa dwa, oba zmieniałeś? Jakie kolory albo na jakie sa wartości? Skoro po przegazówce jest ok to jednak stawiam na czujniki lub ich kable mimo wszystko.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw kwie 16, 2009 13:48

Paweł Marek pisze:Skoro po przegazówce jest ok to jednak stawiam na czujniki lub ich kable mimo wszystko.
uwalona pamięć daje taki sam efekt,na kolegi miejscu bym podmienił licznik na próbę jeśli czujniki ma prawidłowe i połączenie ok

[ Dodano: 16 Kwi 2009 13:52 ]
malinVW pisze:a mozesz mi co wiecej napisac o wymianie tego?? Ciezka sprawa do wymiany?? Powinienem sie do elektryka z tym zgłosic?
od jakiego czasu masz problemy z tą kontrolką oleju ?


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

chase1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt mar 18, 2008 12:28
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: chase1 » czw kwie 16, 2009 14:43

malinVW pisze:Witam!
Wymienilem juz 3 czujniki oleju,
Paweł Marek pisze:malinVW, czuniki sa dwa, oba zmieniałeś? Jakie kolory albo na jakie sa wartości?
no wlasnie - czujniki sa 2....
gdzie znalazles 3'ci ?


czujnik tylko swieci (w zasadzie, to mruga) czy przy okazji odzywa sie bzeczyk ???

a teraz std. pytania - kiedy i na co wymieniales olej i filtr oleju?


1,6 ABU + LPG ; 93'

Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397

wojcik0714
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 12:53
Lokalizacja: Września
Kontakt:

Post autor: wojcik0714 » czw kwie 16, 2009 21:41

miałem taki sam przypadek! sprawdz czy nie zatkał ci się w misce olejowej ten smok co zasysa olej! u mnie to było przyczyną!



malinVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 04:07
Lokalizacja: ZABRZE
Kontakt:

Post autor: malinVW » czw kwie 16, 2009 23:12

Wymienialem u mechanika czujniki, i pokazal mi 3 od wysokiego cisnienia od niskiego i od kompa. Aktualnie to za tysiac kilometrow mam wymiane oleju ale to raczej nie to, poniewaz przed ostatnia wymiana tez mi sie pare razy zaswiecila dioda od oleju i zaczeło brzeczec, lecz bylo to tak rzadkie ze to olałem a teraz mi sie to dzieje co chwile;/. A jezdze na Mobilu 15w40 a filter mam Manna. Musze sprawdzic jeszcze te kable moze na nich cos nie gra, i ten licznik.

aaa i wszystkie 3 czujniki mam podpiete na filtrze.

[ Dodano: 17 Kwi 2009 23:22 ]
filtr mam jednak filtrona;/ czy on moze byc przyczyna??
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 23:20 przez malinVW, łącznie zmieniany 1 raz.


MALIN

Awatar użytkownika
macbu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 444
Rejestracja: pt lis 03, 2006 22:43
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: macbu » wt kwie 21, 2009 09:02

Zasadnicze pytanie... Czujniki kupiłes oryginalne?...
wiele razy na forum sie zdazalo ze ludzie kupowli zaminniki i dopiero po wkreceniu oryginalu problem znikał... mi tez brzeczalo nie oszczedzalem na podrobie kupilem odrazu oryginal i problem zniknął odrazu...


Macbu

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt kwie 21, 2009 09:54

olej mineralny i filtr filtrona może powodować takie skutki jak u ciebie, przy wymianie oleju zalej półsyntetyczny może być innej firmy i filtr knechta lub manna


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » wt kwie 21, 2009 13:59

Tak jest. Nalej 10W40 (półsyntetyk) Mobil-1. Problem powimien zniknąć.


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Post autor: lwlw » wt kwie 21, 2009 16:54

Nie jest złe samo to, że filtr Filtrona, tylko co najwyżej to, że zdarzały się źle dobrane te filtrony, tzn. był okres gdy nie rozróżniano OP 526 od OP 526/1. Te pierwsze były do silników z początku produkcji, a te drugie od któregoś tam roku. I to chyba w AAM, a w ABS nie wiem czy filtr jest taki sam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 119 gości