awaria podswietlenia zegarów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

awaria podswietlenia zegarów

Post autor: suchy1985 » wt kwie 14, 2009 23:19

Witam mam następujący problem, podczas jazdy mruga mi podswietlenie zegarów włącza się i znika, gdy na pokrętle zminiejsze natężenie na minimum to przestaje a jak znów dam na maxa to znowu pojawia się mruganie co to może być? pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 23:46 przez suchy1985, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt kwie 14, 2009 23:22

a jaki samochód?,ale myślę ,że powodem jest regulator ,ustaw lekko przed max.



Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

Post autor: suchy1985 » wt kwie 14, 2009 23:28

autko to golf 4 1,9 TDI 110ps żeby nie migało to musi byc tak na połowie regulackji a lipnie to podswietlenie wtedy wygląda:(



Awatar użytkownika
lasek75
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: sob sty 31, 2009 22:11
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lasek75 » wt kwie 14, 2009 23:33

kolego, za parę lub kilkanaście złotych kup w sklepie elektronicznym albo duzym matkecie z AGD RTV preparat w spreyu do czyszczenia potencjometrów. Rozbierz regulator podświetlenia, wyczyśc go tym preparatem i na 99,9% bedzie OK :crazy:


Pytania? Odpowiedz na forum- bo od tego jest:)

Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

Post autor: suchy1985 » wt kwie 14, 2009 23:41

ok. tylko jak go rozebrać? ybacz za pytanie ale posiadam golfika 3 tygodnie i praktycznie jestem zielony:(



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt kwie 14, 2009 23:45

Co ma dzial DIESEL do podswietlenia?


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

Post autor: suchy1985 » wt kwie 14, 2009 23:47

niemam pojęcia ale kolega pytał jaki samochód więc napisałem:) pozdro



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt kwie 14, 2009 23:49

suchy1985 pisze:niemam pojęcia
Przeczytaj REGULAMIN to bedziesz mial pojecie..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » czw kwie 16, 2009 18:39

Gitner pisze:Co ma dzial DIESEL do podswietlenia?
Co ma dział Diesel do podświetlenia to też nie wiem ale ten temat jest w dziale technicznym, a to już zmienia postać rzeczy.... Chyba, że temat moderator w międzyczasie przeniósł.
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 18:40 przez figurel, łącznie zmieniany 1 raz.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw kwie 16, 2009 21:31

figurel pisze:Co ma dział Diesel do podświetlenia to też nie wiem ale ten temat jest w dziale technicznym, a to już zmienia postać rzeczy.... Chyba, że temat moderator w międzyczasie przeniósł.
Jakbys spojrzal na swoj pierwszy post to bys widzial ze go przenioslem !!!


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
lasek75
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: sob sty 31, 2009 22:11
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lasek75 » pt kwie 17, 2009 18:20

suchy1985 pisze:ok. tylko jak go rozebrać? ybacz za pytanie ale posiadam golfika 3 tygodnie i praktycznie jestem zielony:(
było to chyba tak- musisz wyjąć włącznik świateł- wcisnąć pokrętło włącznika a następnie przekręcić wciśnięte pokrętło w prawo do pozycji pionowej- zwalniasz tym sposobem zaczepy mocujace włącznik. Naspnie powykręcaj wszystkie wkręty mocowania, z tyłu regulatora podswietlenia deski roździelczej masz dwa zaczepy ustalające, trzeba to ścisnąć i wyjać nastawnik z pokrycia. :food: Walcz :pub:


Pytania? Odpowiedz na forum- bo od tego jest:)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości