awaria podswietlenia zegarów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- suchy1985
- Ma gadane
- Posty: 207
- Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
- Lokalizacja: Tychy/Lędziny
- Kontakt:
awaria podswietlenia zegarów
Witam mam następujący problem, podczas jazdy mruga mi podswietlenie zegarów włącza się i znika, gdy na pokrętle zminiejsze natężenie na minimum to przestaje a jak znów dam na maxa to znowu pojawia się mruganie co to może być? pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 23:46 przez suchy1985, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Co ma dzial DIESEL do podswietlenia?
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Przeczytaj REGULAMIN to bedziesz mial pojecie..suchy1985 pisze:niemam pojęcia
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Co ma dział Diesel do podświetlenia to też nie wiem ale ten temat jest w dziale technicznym, a to już zmienia postać rzeczy.... Chyba, że temat moderator w międzyczasie przeniósł.Gitner pisze:Co ma dzial DIESEL do podswietlenia?
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 18:40 przez figurel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Jakbys spojrzal na swoj pierwszy post to bys widzial ze go przenioslem !!!figurel pisze:Co ma dział Diesel do podświetlenia to też nie wiem ale ten temat jest w dziale technicznym, a to już zmienia postać rzeczy.... Chyba, że temat moderator w międzyczasie przeniósł.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
było to chyba tak- musisz wyjąć włącznik świateł- wcisnąć pokrętło włącznika a następnie przekręcić wciśnięte pokrętło w prawo do pozycji pionowej- zwalniasz tym sposobem zaczepy mocujace włącznik. Naspnie powykręcaj wszystkie wkręty mocowania, z tyłu regulatora podswietlenia deski roździelczej masz dwa zaczepy ustalające, trzeba to ścisnąć i wyjać nastawnik z pokrycia. Walczsuchy1985 pisze:ok. tylko jak go rozebrać? ybacz za pytanie ale posiadam golfika 3 tygodnie i praktycznie jestem zielony:(
Pytania? Odpowiedz na forum- bo od tego jest:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości