Udało mi się kupić zegary z 1/2 FIS (1j0 920 822B ).
Mój stare zegary mają w numerze 919 czyli są bez can. Podłączyłem nowe zegary bez Can adaptera,obrotek chodzi ale świeci się kontrolka od poduszek, po chwili zaczyna migać kontrolka świec żarowych,oraz kontrolka olejowa miga na żółto i po chwili gaśnie.
Posiadam również can adapter.
schemat podłączenia który otrzymałem od sprzedawcy :
CANL??- ?niebieski(skrecony z zoltym)
CANH??- ?żółty (skrecony z niebieskim)
Zuzycie paliwa?- ?szary
Obroty?- ?biały
Swieca zarowa?- ?zielony
czujnik TOG?-?czerwony
ale teraz mam dylemat co to jest czujnik TOG?
Czy po podłączniu Can-adpatera kontrolki zgasną czy coś jeszcze muszę zrobić.
Błędy Zegary
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 1J0 920 822 B
Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V22
Software Coding: 06142
4 Faults Found:
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
30-00 - Open or Short to B+
01321 - Control Module for Airbags (J234)
49-00 - No Communications
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent
01179 - Incorrect Key Programming
ECU
2 Faults Found:
18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground
P1617 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Mam też jeszcze jedną sprawę
A dokładnie chodzi o to że do zegarów dostałem też kluczyk i chciałbym przełożyć pastylkę imo z kluczyka do kluczyka aby rozwiązać problem z imo .Czy da się to zrobić w jakiś rozsądny sposób aby nie zniszczyć pastylek.A może lepiej kupić nową pastylkę i ją zakodować .
Próbowałem zakodować imo na moim starym kluczyku z starą pastylką niestety ,pastylkę można zakodować tylko raz jeżeli się nie mylę?Program Vagtacho USB 3.01.