roznica w sile hamowania kol tylnej osi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

roznica w sile hamowania kol tylnej osi

Post autor: abpel » pn kwie 13, 2009 20:54

Bylem na stacji diagnostycznej o okazalo sie ze ma rozniece sily hamowania kol tylnej osi ponad 50% tylne prawe 2,0 a tylne lewe 1,2. Reczny bieze rowno na 2 tylne kola bebny posciagane szczeki ok cylinderki tez oba pracuja bez zarzutów do sprawdzenia zostaje korektor sily hamowania. Po rozmowie z mechanikiem stwierdzi ze jest on jednoobwodowy i bardzo malo prawdopodobne zeby to on byl przyczyna. Sila hamowania kol przedniej os jest ok plyn hamulcowy tez ok. W czym moze tkiwc problem pompa hamulcowa ?
dzieki za sugestie


[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
mauro22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt maja 25, 2007 16:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Hamulec

Post autor: mauro22 » pn kwie 13, 2009 21:47

Witam

Wygląda mi to na zapowietrzenie. Spróbuj odpowietrzyć to koło które ma mniejszą siłę hamowania. Jeśli bębny oraz szczęki masz w dobrym stanie to powinno rozwiązać problem.

Pozdrawiam.


Jacek R.

Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » pn kwie 13, 2009 22:23

ja też proponuje odpowietrzyc tak jak kolega wyżej bo jesli sprawdzałes na zdjetym bębnie to nawet jesli jest zapowietrzone to cylinderek bedzie na oko pracował ok jeszcze moze byc tak ze masz 2 różne cylinderki jesli dobrze pamietam były 17mm i 19mm srednica tłoczka to moze byc tez taki problem moge sie mylic z tą srednica :bajer: :bigok: daj znac jak sprawdzisz



Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: abpel » wt kwie 14, 2009 07:48

odpowietrzenie nic nie dalo....nie byl zapowietrzony


[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Adam204
...
...
Posty: 936
Rejestracja: czw maja 03, 2007 12:15
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk

Post autor: Adam204 » wt kwie 14, 2009 09:27

a sprawdzałeś cylinderki ??


Obrazek

Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » wt kwie 14, 2009 21:26

zdejmij gumke z tłoczka i zmierz srednice tłoczka w jednym kole i drugim jeszcze zmierz wewnetrzną srednice bębnów moze jeden jest nowszy czyli lepiej przylega srednice bebnów musi byc identyczna nie mam juz wiecej pomysłów :bigok:



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr kwie 15, 2009 12:22

tympy mechanik pisze:jeden jest nowszy czyli lepiej przylega srednice bebnów musi byc identyczna nie mam juz wiecej pomysłów
od tego jest automatyczna korekcja odstepu szczęk (klin na sprężynce) do bębna
abpel mi to wygląda na zapchany jeden przewód sztywny a dokładnie lewe koło
dobrze by było rozłączyć cylinderek od przewodu i przepłukać układ płynem
Ostatnio zmieniony śr kwie 15, 2009 12:24 przez misiek, łącznie zmieniany 2 razy.


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 501 gości