pompa wody

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

pompa wody

Post autor: dominik7 » śr sty 04, 2006 14:27

mam pytanie-czy jesli z wezyka powrotowego leci bardzo wolno plyn do zbiorniczka lub niemal wcale to oznacza ze pompa wody jest na wykonczeniu?Mocno ten plyn musi leciec?czy objawia sie to czyms jeszcze?zauwazylem ze (raczej na zimnym silniku)gdzies w poblizu alternatora slychac dzwiek ktory przypomina betoniarke :grin: zastanawiajace...



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » śr sty 04, 2006 14:38

to halasuje ci pompa na bank

a na zimnym wcale tak mocno nie leci ten plyn przez ten wezyk no i leci na wiekszych obrotach im cieplej tym bardziej i im wieksze obroty

wiec sadze ze pompa moze miec wydajnosc ok tyko lozyzko padlo w niej i pompa do wymiany

zdejmij pasek i zobacz jak chodzi leka czy mie ma luzow, zaciec i nieprzyjemnego halasu


pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr sty 04, 2006 14:41 przez Bondas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » śr sty 04, 2006 14:40

jak dodasz gazu to oczywiście musi lecieć mocniej a samą pompe sprawdzisz ściągając z niej pasek i "na rękę" czy ma luzy


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
vasyl22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr paź 05, 2005 20:43
Lokalizacja: Braniewo, Olsztyn, Giżycko
Kontakt:

Post autor: vasyl22 » śr sty 04, 2006 17:47

miałem podobnie pompa wody ma takie zagrania jak juz jej zaczyna cos dolegac głosna praca po rozgrzaniu silnika lepiej nie czekac az sie rozsypie w trasie no i w zbiorniczu wyrownawczym musi leciec plyn nawet dosyc mocno nawet na niskich obrotach a pododani gazu to nie mowie raczej to pompa bo co innego



Awatar użytkownika
krystian
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 12, 2004 00:53
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: krystian » śr sty 04, 2006 17:58

Ja mialem przyrdzewiala pompe i z niej kapalo, wymienilem i po klopocie ;-)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 04, 2006 18:00

Płyn z wężyka leci równym strumyczkiem, po niezbyt dużym ciśnieniem. TYle że u mnie (1.8 GU) leciał na zimnym silniku, i tak sobie tłumaczę że leciał póki termostat nie puszcza płynu na chłodnicę, tymczasem Bondas pisze że ma lecieć na ciepłym. To już nie kumam.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

problem

Post autor: dominik7 » śr sty 04, 2006 18:22

mnie sie wydaje panowie ze plyn powinien leciec po puszczeniu termostatu-z tego powodu ze przed puszczeniem plyn nie krazy w chlodnicy a stamtad przeciez idzie ten wezyk.ostatnio wlasnie wymienialem ten pasek klinowy i chyba go niezbyt dobrze naciagnalem bo czasem piszczy,ale to chyba niewiele ma wspolnego z wyciem,prawda?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 04, 2006 18:28

Pasek charakterystycznie piszczy, a jak wyje to łozysko, czyli pompa do wymiany pewnie. Kurcże ten wężyk w moim vento idzie nie od chłodnicy tylko od króćca przy silniku, a w starej jettcie już nie pamietam bo sprzedałem, ale napewno płyn z niego leciał na zimnym tylko. Już nie mieszam na ten temat bo jetty rok już nie mam.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

pompa wody

Post autor: dominik7 » śr sty 04, 2006 18:40

na zimnym to nie sprawdzalem.hmmm...trzeba wymienic.kurcze-to tez problem bo slyszalem ze te srubki sie urywaja.Tak samo bylo z termostatem,ledwo sie odkrecila pokrywa,za to jedna ze srubek omknela i na koncu byla okragla :chytry:

[ Dodano: Sro Sty 04, 2006 17:43 ]
aha zapomnialem sie spytac-czy pompa ma cos wspolnego z cisnieniem w ukladzie?bo umnie jest zajebiste.

[ Dodano: Czw Sty 05, 2006 19:29 ]
jednak pawe; marek mowil racje.do zbiorniczka leci na zimnym silniku.ruszalem ta pompa.jest ok. za to ruszalem tez alternatorem.To on wyje.to lozysko.treba tam siknac olejem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 359 gości