Brak siły przy odpalaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przeczytałem cały temat i u mnie występuje te same problemy . Silnik mam ten sam 2e,wiec pozwolę się podpiąć pod temat.
a ten czujnik co zaznaczyłeś na zdjęciu to czujnik stuku,ostatnio gdy podpinałem kompa wyskoczył mi właśnie ten bląd - 00524 czujnik stuku -G61
Panowie czy ten czujnik ma wpływ na nasze poranne zapalanie??
a ten czujnik co zaznaczyłeś na zdjęciu to czujnik stuku,ostatnio gdy podpinałem kompa wyskoczył mi właśnie ten bląd - 00524 czujnik stuku -G61
Panowie czy ten czujnik ma wpływ na nasze poranne zapalanie??
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 00:28
- Lokalizacja: Grudziądz
Witam
Wczoraj się zdziwiłem, odpaliłem silnik z radiem, i światłami postojowymi, nic nie znikło, nie wyłączyło się a motor od dotyku zaskoczył.
ja już sam nie wiem co jest grane, naszła mnie myśl że może przewody z kopułki są źle podłączone, wiem ze kolejność to 1342 ale jak to się do kopułki i świec, nie mam żadnych numerków na kopułce
Co do spalania stukowego, masz jakiś odpowiedni pomiar ?? OHM i między jakimi stykami sprawdzić poprawność działania?
Pozdrawiam
Wczoraj się zdziwiłem, odpaliłem silnik z radiem, i światłami postojowymi, nic nie znikło, nie wyłączyło się a motor od dotyku zaskoczył.
ja już sam nie wiem co jest grane, naszła mnie myśl że może przewody z kopułki są źle podłączone, wiem ze kolejność to 1342 ale jak to się do kopułki i świec, nie mam żadnych numerków na kopułce
Co do spalania stukowego, masz jakiś odpowiedni pomiar ?? OHM i między jakimi stykami sprawdzić poprawność działania?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 14:22 przez wisniawisnia1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 00:28
- Lokalizacja: Grudziądz
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw mar 12, 2009 00:28
- Lokalizacja: Mysłovwice
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 00:28
- Lokalizacja: Grudziądz
Witam
Hmmmm możesz mieć rację ???.....<myśli> hmmmm fakt miałem stłuczkę po tej samej stronie co jest rozrusznik...
Ile taka tulejka kosztuje?? ile szczotki ? i ogólnie to co można wymienić.
Pisaliśmy o tym, że trzeba podwiesić silnik ale ja nie mam takich możliwości, da się jakoś motor cegłami od spodu podtrzymać lub jakiś inny sposób? może ktoś już sobie z takim problemem poradził.
Gorąco pozdrawiam
Wi$nIa
Hmmmm możesz mieć rację ???.....<myśli> hmmmm fakt miałem stłuczkę po tej samej stronie co jest rozrusznik...
Ile taka tulejka kosztuje?? ile szczotki ? i ogólnie to co można wymienić.
Pisaliśmy o tym, że trzeba podwiesić silnik ale ja nie mam takich możliwości, da się jakoś motor cegłami od spodu podtrzymać lub jakiś inny sposób? może ktoś już sobie z takim problemem poradził.
Gorąco pozdrawiam
Wi$nIa
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw mar 12, 2009 00:28
- Lokalizacja: Mysłovwice
- Kontakt:
Witam:) koszt tulejek i szczotek to wydatek rzędu 20-30zł nie jest takie drogie tylko wymiana nie wiem ile koszt.szczotki chyba będziesz miał dobre jeśli po odpaleniu kontrolka gaśnie natychmiast to jest wszytko dobrze,a jeśli się lekko jarzy no to wymiana.Ale jak już wyciągniesz rozrusznik to lepiej szczotki też wymienić bo szkoda dwa razy tą samą robotę robić.I tak jak pisałem wcześniej na 90% będzie to wina tulejek są wyrobione,wirnik się źle ustawi i jest problem z odpaleniem.A pod silnik i skrzynie podstaw klocki lub cegły i powoli odkręć łapy .Pozdrawiam i życzę miłej pracy.
Ostatnio zmieniony pn kwie 13, 2009 13:13 przez Arecki1977, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice
jaka kontrolka? od czego?Arecki1977 pisze:Witam:) koszt tulejek i szczotek to wydatek rzędu 20-30zł nie jest takie drogie tylko wymiana nie wiem ile koszt.szczotki chyba będziesz miał dobre jeśli po odpaleniu kontrolka gaśnie natychmiast to jest wszytko dobrze,a jeśli się lekko jarzy no to wymiana...
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Podeprzyj go delikatnie lewarkiem-tylko nie oryginalnym a zwykłymwisniawisnia1 pisze:Pisaliśmy o tym, że trzeba podwiesić silnik ale ja nie mam takich możliwości, da się jakoś motor cegłami od spodu podtrzymać lub jakiś inny sposób? może ktoś już sobie z takim problemem poradził.
To leciutko naprawde idzie-i nie pod miche go włóż -ja wstawiam tam pod obudowę skrzynki/sprzęgła -i jeszcze lepiej to jest-bo masz możliwośc podjechania silnikiem góra/dół jak wkładasz te sruby co rozrusznik mocują
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 00:28
- Lokalizacja: Grudziądz
Witam
Wszystko ładnie, pięknie ale.... zawsze pierwsze odpalenie jest najcięższe, każde kolejne jest o niebo lepsze ale i tak przygasa wszystko.
Co do wymiany to sam będę wymieniał na spokojnie, a tak na marginesie o co chodzi z tą kontrolką??
A tak na odrobinę właśnie zobaczyłem i przyjąłem do wiadomości, że mam pęknięty czujnik stuku :/
Gorąco pozdrawiam
[ Dodano: 13 Kwi 2009 14:38 ]
Hej
Tak jak mam numery na rysunku, w tej samej kolejności mam podłączone do świec licząc od lewej strony.
Czy tak są dobrze połączone??
Wszystko ładnie, pięknie ale.... zawsze pierwsze odpalenie jest najcięższe, każde kolejne jest o niebo lepsze ale i tak przygasa wszystko.
Co do wymiany to sam będę wymieniał na spokojnie, a tak na marginesie o co chodzi z tą kontrolką??
A tak na odrobinę właśnie zobaczyłem i przyjąłem do wiadomości, że mam pęknięty czujnik stuku :/
Gorąco pozdrawiam
[ Dodano: 13 Kwi 2009 14:38 ]
Hej
Tak jak mam numery na rysunku, w tej samej kolejności mam podłączone do świec licząc od lewej strony.
Czy tak są dobrze połączone??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice
gdybyś miał zamienione kable to autem byś nie ujechał. Chodziłby jak ciągnik albo wcale.wisniawisnia1 pisze:
Czy tak są dobrze połączone??
A nie od prawej? Tzn 1-ka do tej jedynej świecy widoczniej na zdjęciu?wisniawisnia1 pisze:
Tak jak mam numery na rysunku, w tej samej kolejności mam podłączone do świec licząc od lewej strony.
Czy tak są dobrze połączone??
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 11:05 przez CQ, łącznie zmieniany 1 raz.
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 00:28
- Lokalizacja: Grudziądz
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice
sie wie ale kolejność na kopułce mi się nie zgadza. chyba ze ma aparat jakos obrócony.nie widać gdzie membrana. wisniawisnia1 a zamień 2 z 1 miejscami.flatron316 pisze:Numery cylindrów liczy się zawsze od strony rozrządu-dobrze ma podłączone
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 20:27 przez CQ, łącznie zmieniany 4 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 296 gości