Silnik przygasa podczas skręcania kół
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik przygasa podczas skręcania kół
Witam.
jestem po wymianie pompy wspom. (nowa) i gdy na postoju skręcam kołami to mi obr. spadają a gdy dojde do max. skrętu i przytrzymam na sek. to niemal gaśnie i wydaje odgłos jakby koło pasowe się wolniej kręciło niż pasek je napędzający.
Czy ktoś zna może przyczyne tego??
Występuje to najmocniej na ciepłym silniku jak mam ok. 900 obr.
jak jest zimny to przy ok. 1100 obr tylko lekko spadają obr. ma max. skręcie.
mam golfa III 1,8 ADZ
pozdr.
jestem po wymianie pompy wspom. (nowa) i gdy na postoju skręcam kołami to mi obr. spadają a gdy dojde do max. skrętu i przytrzymam na sek. to niemal gaśnie i wydaje odgłos jakby koło pasowe się wolniej kręciło niż pasek je napędzający.
Czy ktoś zna może przyczyne tego??
Występuje to najmocniej na ciepłym silniku jak mam ok. 900 obr.
jak jest zimny to przy ok. 1100 obr tylko lekko spadają obr. ma max. skręcie.
mam golfa III 1,8 ADZ
pozdr.
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 11:38 przez ganzer, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie powinien gasnąć, nawet jeśliby pompa dawała b. duży opór wskutek awarii to silnik bez dodawnia gazu powinien dać rade. Więc uważam że jest to jakiś problem z silnikiem. Być moze nieprawidłowe ustawienie zapłonu, albo uszkodzenie lambdy, albo uszkodzenie TPS czy silniczka krokowego. Moze zacznij od kontroloi zapłonu, a następnie podpiecie do VAG
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
A nie da się coś zrobić przy silniku żeby mi tak nie przygasał,moge dać troche pasek poluźnić??miś fazi pisze:bo starą miałeś już wyeksploatowaną i silnik nie musiał wkładać tyle mocy , nową masz dobrą i do zrobienia ciśnienia silnik musi sie wysilić , każde urządzenie obciąża silnik , alternator , kompresor klimy
to będzie piszczał przy skręcie , ale tak w ogóle , to silnik Ci dobrze chodzi , nie jest mułowaty , albo Twoim zdaniem troszke za słaby
[ Dodano: 02 Kwi 2009 13:10 ]
a wspomaganie Ci dobrze działa , bo może masz zapchany przelew w maglownicy , i dla tego pompa dostaje duży opór , i silnik nie wydala
[ Dodano: 02 Kwi 2009 13:12 ]
ile masz obrotów silnika na wolnych , 900 - 950 ?
[ Dodano: 02 Kwi 2009 13:10 ]
a wspomaganie Ci dobrze działa , bo może masz zapchany przelew w maglownicy , i dla tego pompa dostaje duży opór , i silnik nie wydala
[ Dodano: 02 Kwi 2009 13:12 ]
ile masz obrotów silnika na wolnych , 900 - 950 ?
Silnik nie jest mułowaty, chodzi bardzo dobrze (tylko na gazie mam problemy z elastycznością jak położe noge na gazie - ale to kwestia regulacji)
wspomaganie chodzi dobrze ,ciutke lepiej niż na starej pompie
wężyki dałem do regeneracji (nowe gumy, zbyt mocne zagięcia na zakrętach pospawane na łagodniejsze żeby poprawić przepływ)
obroty coś koło tego 900-950
wspomaganie chodzi dobrze ,ciutke lepiej niż na starej pompie
wężyki dałem do regeneracji (nowe gumy, zbyt mocne zagięcia na zakrętach pospawane na łagodniejsze żeby poprawić przepływ)
obroty coś koło tego 900-950
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 14:17 przez ganzer, łącznie zmieniany 2 razy.
witam, w moim aucie po remoncie silnika zmieniłem wszystkie paski oprócz paska na wspomaganiu. Na poczatku wszystko grało, ale po jakimś czasie przy skrecaniu na postoju obtoty min spadały i ruch kierwowica był cięzki. Postanowiłem zmienic pasek (był zużyty) i słabo naciągniety. Założyłem nowy i wspomaganie chodzi super.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 306 gości