[MK2] Problem z licznikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
4maly
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: wt gru 14, 2004 01:45
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: 4maly » wt sty 03, 2006 15:03

Jaka oslone tasmy licznika czy wiazki bo niebardzo jest to jasne i porownac piny?? Wezu sprecyzuj troszeczke



Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cobra » wt sty 03, 2006 23:35

Szkoda!Widze ze jak jakis bardziej powazny temat to grono fachowców skraca sie do min kompletnego :-(



greg

Post autor: greg » śr sty 04, 2006 00:22

słuchaj gadaliśmy na gg - po prostu ja wiem jak szukać ale Cię nie zastapię na odległość. Tak jak pisałem - MUSISZ ze starego po kolei znależć konkretne piny z konkretnym prądem np. że 3 w starym to masa a 5 w nowym to też mas i wtedy zamieniasz piny we wtyczce. Jedynym wyjściem jest wziąć stary i nowy na biurko i po kolei jadąc mazakiem po folii dojdziesz - zapisujesz na kartce a potem do auta i zamieniasz. Innej metody nie znalazłem bo nie znalazłem schematu kwtyczki dla GTI i zwykłego.



Awatar użytkownika
wezu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 10:40
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: wezu » śr sty 04, 2006 09:28

4maly pisze:Jaka oslone tasmy licznika czy wiazki bo niebardzo jest to jasne i porownac piny?? Wezu sprecyzuj troszeczke
Obrazek

to jest akurat z licznika na dwie wtyczki, ale widac gdzie sa opisy sciezek tak samo musi w Twoim Cobra

teraz wystarczy porownac oba liczniki zobaczyc w ktorym miejscu sie roznia i poprzepinac odpowiednio kabelki (piny) na kostce.

PS. zreszta to stary licznik greg(a)



greg

Post autor: greg » śr sty 04, 2006 12:51

wezu pisze:PS. zreszta to stary licznik greg(a)
skoro mój to z wersji 1,6 GTD rocznik 1985 - dlatego na 2 kostki..



Awatar użytkownika
wezu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 10:40
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: wezu » śr sty 04, 2006 13:40

greg wiem ze dwie kostki :) chodzilo o pokazanie gdzie sa opisy na tasiemce dlatego wykozystalem Twoj licznik moj 1.8 GT z '87 rowniez ma 2 kostki i opisy dokladnie w tym samym miejscu.

Cobra porownuj oczywiscie swoj stary licznik z nowym nabytkiem a nie tym ze zdjecia.



greg

Post autor: greg » śr sty 04, 2006 14:45

Wezu a właśnie - zrobiłeś ten prędkościomierz? pasowały cząstki?



Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cobra » śr sty 04, 2006 15:28

Dzieki panowie za podpowiedzteraz juz wiem gdzie szukać opisów.nawet niewiedzialem ze ta kostke z licznika mozna odpiąc:-) dopiero podjechalem do elektryka i in to zrobil heeh ale niewidzial opisów ja tez niewiedzialęm gdzie szukac .Gosc juz troche starszy jest wiec mysle ze go zawiodł wzrok.Jak pojade teraz do niego tomu pokaze co i jak.



Awatar użytkownika
Maciekwisla1906
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:20
Lokalizacja: Pińczów
Kontakt:

Post autor: Maciekwisla1906 » wt lut 21, 2006 17:24

QRDE JA MAM MK2 1.6D cl i mam zegarek i jak zalozyc obrotomierz i skad gdzie to kupic pomocy


BORJAN ()()---------()() :)

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt lut 21, 2006 18:03

Maciekwisla1906 pisze:jak zalozyc obrotomierz i skad gdzie to kupic pomocy
nie wiem czy kupisz sam obrotomierz do diesla, jeśli już to cały licznik, i poszukaj na allegro, są dość drogie. Obrotek podłącza się do alternatora, musisz mieć specjalne wyjście.
Druga sprawa to podłączanie liczników z MFA do aut które nie są do tego przystosowane. Trzeba troszkę"porzeźbić" i zmienić podłączenia. Jest opisane bądź ile razy, tylko poszukać, a nie mówić , że ktoś coś nipoważnie traktuje.



Awatar użytkownika
Maciekwisla1906
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:20
Lokalizacja: Pińczów
Kontakt:

Post autor: Maciekwisla1906 » wt lut 21, 2006 21:19

no ja mówie o calym liczniku nie o obrotku samym a jak to ile roboty moze nie tak duzo?? qrde lipa


BORJAN ()()---------()() :)

Awatar użytkownika
kumkwat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:41
Lokalizacja: Śląsk - SMI
Kontakt:

Post autor: kumkwat » śr lis 08, 2006 23:01

Ja również poproszę o poradę - mam w Jettcie Mk1 1,6D licznik bez obrotka, na JEDNĄ wtyczkę. Jeżeli dorwę zegary na JEDNĄ wtyczkę z Mk2, to bez żadnych przeróbek podejdzie? Dodam, że w moim altku jest klema "U", w miejscu klemy "W" jest dziuuura :blush:

Co robić? Szukać zegarów z Mk2, czy olać?

[ Dodano: 15 Lis 2006 18:33 ]
Kurcze, zadałem już tyle konkretnych pytań na forum a NIKT mi nic sensownego nie odpisał. Czyżby posiadacz innego auta niż Golf, jest zazwyczaj olewany?? :blush:

Aha - przeszukałem forum i nie znalazłem podobnego problemu jak mój...


Jetta pojechała w świat...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 385 gości