BRAK SSANIA PO ODPALENIU ZIMNEGO SILNIKA(GOLF III CL)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rooboo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 15, 2005 11:38
Lokalizacja: Pilawa
Kontakt:

BRAK SSANIA PO ODPALENIU ZIMNEGO SILNIKA(GOLF III CL)

Post autor: rooboo » wt sty 03, 2006 13:01

Chcialbym zasięgnąć porady kolegów od czego mam zacząć a mianowicie:
nie mam ssania po odpaleniu zimnego silnika musze lekko nacisnąć pedał gazu zeby zapalił i trzymac dopuki nie złapie temperatury bo inaczej zgasnie.
Termostat jest spier.....ny bo cały czas jest otwarty i dlugo sie nagrzewa ale wymiana to BZIK. Czy termostat ma wpływ na zachowanie silniczka KROKOWEGO i wtedy na obroty silnika bo jesli tak to zaraz go wymienie?
A moze są jeszcze inne przyczyny BRAKU SSANIA o jakich nie mam zielonego pojecia?
A moze krokowiec jest spier...ny czy mozna samemu go jakos przeczyscic?



jaskowisnia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob lut 26, 2005 00:36
Lokalizacja: Warszawa; Łomża
Kontakt:

Re: BRAK SSANIA PO ODPALENIU ZIMNEGO SILNIKA(GOLF III CL)

Post autor: jaskowisnia » wt sty 03, 2006 13:24

Chcialbym zasięgnąć porady kolegów od czego mam zacząć a mianowicie:
nie mam ssania po odpaleniu zimnego silnika musze lekko nacisnąć pedał gazu zeby zapalił i trzymac dopuki nie złapie temperatury bo inaczej zgasnie.
Termostat jest spier.....ny bo cały czas jest otwarty i dlugo sie nagrzewa ale wymiana to BZIK. Czy termostat ma wpływ na zachowanie silniczka KROKOWEGO i wtedy na obroty silnika bo jesli tak to zaraz go wymienie?
A moze są jeszcze inne przyczyny BRAKU SSANIA o jakich nie mam zielonego pojecia?
A moze krokowiec jest spier...ny czy mozna samemu go jakos przeczyscic?
Chłopie, epoka gaźników minęła (przynajmniej w typowych samochodach) i nie ma czegoś takiego jak ssanie. Silnik u Ciebie to monowtrysk i objawy wskazują na to, że ECU (komp sterujący silnikiem) nie daje zwiększonej dawki benzyny przy zimnym silniku (analogicznie do ssania tylko automatycznie bez jakiejkolwiek ingerencji kierowcy). Podstawowe przyczyny moga byc dwie:
ECU złapało jakieś błędy i pracuje wadliwie - dla tego ECU wystarczy w zasadzie odpiąć klemę akumulatora na kilka minut;
lub co bardziej prawdopodobne, padł czujnik temperatury powietrza zasysanego w dolocie lub (i) czujniki (są zapewne 2) temp. cieczy chłodzącej, odłączenie klemy w takim przypadku nie pomoże.
W sumie da się jeździć o ile nie będzie większych spadków temperatury.



rooboo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 15, 2005 11:38
Lokalizacja: Pilawa
Kontakt:

Post autor: rooboo » wt sty 03, 2006 13:57

jaskowisnia
dzięki... napewno i to jeszcze dzis to sprawdze pod wzgledem akumulatora a jesli nie odniesie większych efektów to pokombinuje z czujnikami.


++++++++ CB CH.19 ++++++++
PRESIDENT JACKSON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości