mały problemik z gażnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

neorider
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 14, 2005 20:30
Lokalizacja: Psary
Kontakt:

mały problemik z gażnikiem

Post autor: neorider » pn sty 02, 2006 21:53

Cześć :bigok:
Mam malutki problem z gażnikiem mojego Mk2 1.3. Mianowicie wiesza się zapadka ssania i nie zawsze wraca do prawidłowej pozycji po wystudzeniu silnika. Czy można coś na to poradzić, czy czeka mnie wymiana całego gażnika?



jantar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 14:39
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: jantar » wt sty 03, 2006 10:50

Witaj
A czy w tych gaźnikach nie ma tak że przed zapaleniem wciskasz pedał gazu do dechy raz i w tym momencie klapka ssania zamyka się? Miałem kiedyś książkę o gaźniakch Pierburg i coś takiego chyba było.



neorider
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 14, 2005 20:30
Lokalizacja: Psary
Kontakt:

Post autor: neorider » wt sty 03, 2006 12:05

Muszę sprawdzić Dzięki za podpowiedż. :pub:
A czy nie ma ktoś książki o gażnikach w wersji elektronicznej?



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » wt sty 03, 2006 12:19

schematy mam gzdieś u siebie


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
Bezy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:26
Lokalizacja: woj. pomorskie
Kontakt:

Post autor: Bezy » wt sty 03, 2006 12:21

Materiały na temat gaxników znajdziesz na forum,ale mysle ze lepiej daj sobie spokój z ich studiowaniem.To raczej wyzsza szkoła jazdy.
Ja mam Golfa II z 84' 1,6 - i nie wiem jak Ty,ale ja mam jeszcze ssanie oparte na działaniu tzw bimetalu.Prościej - to temperatura wody decyduje i wiekszym lub mniejszym otawarciu tej klapki.Jezeli u Ciebie cos nie jeździ - to moze padł własnie ten bimetal. Wydaje mi sie , ze jezeli klapka sie nie zamyka do końca - to nie jest to tak złe.Mozesz miec njawyzej problemy z odpalaniem. Gorzej gdyby ona była cały czas zamknieta,albo nie do końca by sie otwierała - moze duzo palic (tj.jazda ciagle na ssaniu).Na szczęscie wszystko masz na wierzchu i bardzo łatwo jest to zaobserowowac.
Raczej szukasz dziury w całym - bo ta klapka, chyba tylko w czasie naprawde niskich temperatur całkowicie wraca do stanu wyjściowego i zamyka na cacy. Ja mam teraz auto w garazu i ta klapla tez nie "przylega" idelanie.
Co do wymiany samego tego elementu bimetalowego - mechanicy proponuja wymiane całego gaźnika.


Zmarła matka abonenta radiowego....

neorider
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 14, 2005 20:30
Lokalizacja: Psary
Kontakt:

Post autor: neorider » wt sty 03, 2006 21:54

Dzięki Każda podpowiedż jest dla mnie na wagę złota :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 380 gości