Post
autor: Bezy » wt sty 03, 2006 12:21
Materiały na temat gaxników znajdziesz na forum,ale mysle ze lepiej daj sobie spokój z ich studiowaniem.To raczej wyzsza szkoła jazdy.
Ja mam Golfa II z 84' 1,6 - i nie wiem jak Ty,ale ja mam jeszcze ssanie oparte na działaniu tzw bimetalu.Prościej - to temperatura wody decyduje i wiekszym lub mniejszym otawarciu tej klapki.Jezeli u Ciebie cos nie jeździ - to moze padł własnie ten bimetal. Wydaje mi sie , ze jezeli klapka sie nie zamyka do końca - to nie jest to tak złe.Mozesz miec njawyzej problemy z odpalaniem. Gorzej gdyby ona była cały czas zamknieta,albo nie do końca by sie otwierała - moze duzo palic (tj.jazda ciagle na ssaniu).Na szczęscie wszystko masz na wierzchu i bardzo łatwo jest to zaobserowowac.
Raczej szukasz dziury w całym - bo ta klapka, chyba tylko w czasie naprawde niskich temperatur całkowicie wraca do stanu wyjściowego i zamyka na cacy. Ja mam teraz auto w garazu i ta klapla tez nie "przylega" idelanie.
Co do wymiany samego tego elementu bimetalowego - mechanicy proponuja wymiane całego gaźnika.
Zmarła matka abonenta radiowego....