Problem ze swapem na KR

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pkcbtm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:02
Lokalizacja: Koło NS

Post autor: pkcbtm » wt mar 24, 2009 08:50

Po wpięciu tech kabli prawdopodobnie do rozrusznika oraz sterownika biegu jałowego można próbować odpalić samochód ???



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt mar 24, 2009 09:47

pkcbtm pisze:Po wpięciu tech kabli prawdopodobnie do rozrusznika oraz sterownika biegu jałowego można próbować odpalić samochód ???
Wiesz, KR ma w sumie bardzo prostą instalację, nie próbowałem tego ale chyba nawet bez modułu wolnych obrotów powinien zapalić. Ważne żeby był podpięty czujnik temperatury i układ zapłonowy oraz układ "termowyłącznik czasowy - rozrusznik - wtryskiwacz rozruchowy", zawór rozgrzewania silnika, no i oczywiście pompki paliwa.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
pkcbtm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:02
Lokalizacja: Koło NS

Post autor: pkcbtm » śr mar 25, 2009 08:48

Do czego są te kable ? są na podszybiu z lewej strony [jak sie patrzy na silnik]
Obrazek

i

Obrazek


Ponoć te kable kolo alternatora nie są do rozrusznika
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 08:49 przez pkcbtm, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr mar 25, 2009 17:26

jak wiązka była przekłądana z silnikiem to jest niekoniecznie dobrze położona i to że jakaś wtyczka wypada w danym miejscu nie znaczy że tam być powinna. Taka wtyczka jak na ostnaim foto, biała jest np z prawej strony głowicy jak sie patrzy na silnik, ale to przykład



Awatar użytkownika
pkcbtm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:02
Lokalizacja: Koło NS

Post autor: pkcbtm » czw kwie 09, 2009 15:43

Witam, auto odpaliło wszstko jest prawie ok. Pierwsza jazda próbna wywaliła wode z chłodnicy, auto nie ma wolnych obrotów, fajnie sie wkreca na obroty ale po spuszczeniu pedały gazu - gasnie :(
Sterownik wolnych obrotow jest podpiety.
CO ROBIĆ ?



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw kwie 09, 2009 16:09

temperatura jaka? mieszanka za uboga tak wygląda


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
pkcbtm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:02
Lokalizacja: Koło NS

Post autor: pkcbtm » czw kwie 09, 2009 16:13

temperatura odrazu wywaliła ma prawie max :/



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw kwie 09, 2009 16:19

do sprawdzenia masz tak:
zapłon, mieszanka.

jeżeli one w portządku to tzreba sprawdzić czy ze zbiorniczka wody bąbelki nie idą - jak idą to uszczelka pod głowicą


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
pkcbtm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:02
Lokalizacja: Koło NS

Post autor: pkcbtm » ndz kwie 26, 2009 09:36

Auto działa, spalanie ok 14l Mam juz problem z sprzegłem na wysokich biegach przepuszcza (ponoc bylo lekko naolejone przez zły symering w skrzyni) Mam go na skrzyni od 8v PB. Jakie mi doradzacie sprzęgło ? tam jest 24zeby i 210mm.

Dalej mam glopoty z niskimi obrotami..... (nie ma niskich obrotów)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 244 gości